MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
DBB meet @ Dominator :hahaha:

r.gif

159_face-dance.gif
xGKIU3q.gif

1025666_12877.gif

Ik dacht dat jullie een gedoogbeleid hadden daar? :scratch:

Niet voor harddrugs, we'd wish, of rijden onder invloed :P

Ze hebben een nieuwe test ontworpen waardoor ze bij het afnemen van speeksel ter plaatse kunnen testen of je onder invloed bent van drugs.. Dus met de auto gaan en drugsen wordt tricky....

Ze hebben een nieuwe test ontworpen waardoor ze bij het afnemen van speeksel ter plaatse kunnen testen of je onder invloed bent van drugs.. Dus met de auto gaan en drugsen wordt tricky....

Owh. Ik dacht dat in NL alles kon eigenlijk :D Zolang je het maar niet verkocht.

Ja. Die test hebben ze in BE ook al even.

We'd wish ook gewoon hahahah :bow2:

Owh. Ik dacht dat in NL alles kon eigenlijk :D Zolang je het maar niet verkocht.

Haha, verkoop wordt inderdaad harder op afgestraft.. Maar als je met drugs in je zak wordt opgepakt volgt eigenlijk altijd een boete - en dus een aantekening op je strafblad..

Nou :roflol: Ik ben best voor het legaliseren van harddrugs, dan kan het gebruik gemonitord worden, hoeft men niet meer zo spastisch te doen met het meenemen ervan naar een festival, kan de kwaliteit beter gemonitord worden enzovoorts..

Nou :roflol: Ik ben best voor het legaliseren van harddrugs, dan kan het gebruik gemonitord worden, hoeft men niet meer zo spastisch te doen met het meenemen ervan naar een festival, kan de kwaliteit beter gemonitord worden enzovoorts..
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger mijn "shit" kon laten testen bij de feesten waar ik naartoe ging. Dat mogen ze van mij ook weer terughalen. Weet je in ieder geval wat je binnen krijgt...En legalise de shit idd! :wiet::nut:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.878
Nomnomnom

Tijdens het festival? Of enkel bij binnen/buiten gaan?
Sindskort in het verkeer ;)

Gebeurt ook al buiten volgens mij...Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt...
Bij binnen gaan wordt (slecht) gecontroleerd..binnen moet je enkel niet betrapt worden..
Ik dacht dat jullie een gedoogbeleid hadden daar? :scratch:
Mwoah..niet echt..:o

Dit dus..

Alles kan ook wel:roflol:
:woot:

Haha, verkoop wordt inderdaad harder op afgestraft.. Maar als je met drugs in je zak wordt opgepakt volgt eigenlijk altijd een boete - en dus een aantekening op je strafblad..

Dat laatste kan ik me volledig in vinden!
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger mijn "shit" kon laten testen bij de feesten waar ik naartoe ging. Dat mogen ze van mij ook weer terughalen. Weet je in ieder geval wat je binnen krijgt...En legalise de shit idd! :wiet::nut:
Vroegah!

Wiet moeten ze zowieso helemaal legaliseren..dat rare beleid nu slaat nergens op..

Terug
Naar boven