darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Ja, drugs opsporen...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Autorijden en drugstesten..Ben aan het overwegen ook met de trein via EHV te gaan..

Precies..

Weet nog niet precies hopelaat ik ga hoor. Is ook een beetje afhankelijk van het weer..

Nice...hap hap hap..I wish...

Tijdens het festival? Of enkel bij binnen/buiten gaan?
Gebeurt ook al buiten volgens mij...Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt...

Niet voor harddrugs, we'd wish, of rijden onder invloed
Ze hebben een nieuwe test ontworpen waardoor ze bij het afnemen van speeksel ter plaatse kunnen testen of je onder invloed bent van drugs.. Dus met de auto gaan en drugsen wordt tricky....
Zolang je het maar niet verkocht.Niet voor harddrugs, we'd wish, of rijden onder invloed
Ze hebben een nieuwe test ontworpen waardoor ze bij het afnemen van speeksel ter plaatse kunnen testen of je onder invloed bent van drugs.. Dus met de auto gaan en drugsen wordt tricky....

Owh. Ik dacht dat in NL alles kon eigenlijkZolang je het maar niet verkocht.
Ja. Die test hebben ze in BE ook al even.
Ik ben best voor het legaliseren van harddrugs, dan kan het gebruik gemonitord worden, hoeft men niet meer zo spastisch te doen met het meenemen ervan naar een festival, kan de kwaliteit beter gemonitord worden enzovoorts..Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger mijn "shit" kon laten testen bij de feesten waar ik naartoe ging. Dat mogen ze van mij ook weer terughalen. Weet je in ieder geval wat je binnen krijgt...En legalise de shit idd!NouIk ben best voor het legaliseren van harddrugs, dan kan het gebruik gemonitord worden, hoeft men niet meer zo spastisch te doen met het meenemen ervan naar een festival, kan de kwaliteit beter gemonitord worden enzovoorts..

Nomnomnom
Sindskort in het verkeerTijdens het festival? Of enkel bij binnen/buiten gaan?

Bij binnen gaan wordt (slecht) gecontroleerd..binnen moet je enkel niet betrapt worden..Gebeurt ook al buiten volgens mij...Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt...
Mwoah..niet echt..

Dit dus..Niet voor harddrugs, we'd wish, of rijden onder invloed
Alles kan ook welOwh. Ik dacht dat in NL alles kon eigenlijkZolang je het maar niet verkocht.
Ja. Die test hebben ze in BE ook al even.

Dat laatste kan ik me volledig in vinden!Haha, verkoop wordt inderdaad harder op afgestraft.. Maar als je met drugs in je zak wordt opgepakt volgt eigenlijk altijd een boete - en dus een aantekening op je strafblad..
NouIk ben best voor het legaliseren van harddrugs, dan kan het gebruik gemonitord worden, hoeft men niet meer zo spastisch te doen met het meenemen ervan naar een festival, kan de kwaliteit beter gemonitord worden enzovoorts..
Vroegah!Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger mijn "shit" kon laten testen bij de feesten waar ik naartoe ging. Dat mogen ze van mij ook weer terughalen. Weet je in ieder geval wat je binnen krijgt...En legalise de shit idd!![]()

Ik normaal gesproken ook...maar 1 dagje normaal doen MOET lukken!