MuscleMeat

Marvin's Log II: The return van een baas met een ****ed-up schouder!

Marvin17

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
909
Lengte
1m82
Massa
99kg
Vetpercentage
16%
Marvin's Log II: The return van een baas met een fucked-up schouder!

Goedenavond sl*tten en slettinnen!

Sommige van jullie kennen mij nog wel. En voor de anderen, jullie zullen mij wel leren kennen.

Ik heb een tijd lang serieus getraind. Maar ik heb al een hele poos last van een schouderblessure. Mijn schouderkapsel is dusdanig beschadigd dat mijn schouder erg makkelijk uit de kom gaat. Op een gegeven moment kon ik niet lekker meer trainen en was de motivatie ver te zoeken.

Deze vakantie niet intensief meer getraind, heb me wat meer gefocust op het voetballen want dat doe ik ook nog, vandaar dat ik geen benen train. :trollface: Bovendien heb ik ook tijd gestoken in chickies hosselen, misschien dat ik ooit nog een PUA log open net als Angelus :rolleyes:

Nu wil ik een logje openen om het toch weer iets serieuzer aan te pakken, en iets gestructureerder te gaan trainen. School is weer begonnen he, HBO Sportmanagement dus qua opstaan en tijden om te eten is er ook weer regelmaat. Ik ben dus hooggeleid G! Altijd goed geleid en shit....

Nu is mijn schouder zaterdag met voetballen helaas weer uit de kom gegaan, dus ik moet het nog even rustig aan doen! Morgen staat er wel een training op 't programma.. Ik ga benen en buik doen.. Upperbody zal nog niet lukken!

Ohja, ik ben 1.80 weeg 90kg en sta op 13% volgens de laatste meting.

Nou dit is wel weer genoeg geouwehoer! Laten we afsluiten met een motivatiefilmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

Pics Marvin, je staat nu droger!
Goeie zaak brah

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ik moet wel ff pics schieten he!
Voor nu zal je het moeten doen met een face shot van me:

images?q=tbn:ANd9GcTC5tIi8ZkjlprCcPod8JNmEPv0rScmkGh6WQEsjPL2NQA3hnuDfsFdyXhX.jpg

Wat een vreselijk nummer:-(

I am in:-)

:roflol: vuile ****er, je regelt het maar, anders word dit weer een spam-log

ana shouf fiek wollah

Het is trouwens niet bedoeling dat het een spam log wordt. Een geintje is prima, maar ik train wel serieus.. en wil niet dat EricR straks boos op me wordt!

Zo, vanochtend even rustig aan getraind.
Heb benen en buik gedaan, want bovenlichaam gaat nog niet met mijn schouder.

Ook kan ik op dit moment dus niet squatten en deadliften... dus vraag je niet af of ik altijd benen als een p*ssy train :trollface:

Leg Press:
12 x 150kg
10 x 170kg
9 x 200kg (max)
8 x 200kg (max)
8 x 200kg (max)

Leg Extension:
12 x 50kg
1 been:
8 x 50kg
6 x 55kg
2 benen:
10 x 80kg (max)
9 x 80kg (max)

Calf Raises (legpress):
20 x 120kg
15 x 150kg
15 x 170kg
15 x 170kg

Hierna nog even wat buikspiertjes aangepakt.. Gewoon voor de lol.
Als afsluiting 15 mins op de crosstrainer. Zo kon ik mn schouder toch ook wat beweging geven. Ging opzich wel prima. Schouder is nog wel gevoelig, maar minder dan gisteren.

Voeding vandaag tot nu toe:
Voor 't trainen:
1 banaan
Eiwitshake (45gram eiwit)
Bordje brinta

Na het trainen:
250gram kipfilet
5 rijstwafels.

Straks pak ik nog:
150 gram kipfilet (broodbeleg)
Eiwitshake (23gram eiwit)

Avondeten:
Geen idee nog

Voor het slapen:
Bak Franse magere kwark
nootjes

ik heb je niet gezien jongeman!

uhm.. half 10 tot 11 ofzo

uiteraard, ben eindelijk eens begonnen met deadliften sinds een paar weken :) vandaag 5x5 met 90 kilo dus was wel tevreden

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 13:49 ----------

je wist trouwens toch dat ik die rugblessure gehad heb? een idee van hoe hard mn rug achter loopt: gister 5x5 bench met 85 kilo en maar 5x5 90 kg deadlift lol

uiteraard, ben eindelijk eens begonnen met deadliften sinds een paar weken :) vandaag 5x5 met 90 kilo dus was wel tevreden

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 13:49 ----------

je wist trouwens toch dat ik die rugblessure gehad heb? een idee van hoe hard mn rug achter loopt: gister 5x5 bench met 85 kilo en maar 5x5 90 kg deadlift lol

Ik wist van je rugblessure ja. Blessures zijn k*t man, ik kan er over meepraten :P

Maar goed, het is al beter dat je nu uberhaupt deadlift toch ;) Toename in kracht komt vanzelf wel!

Nice training! Nog verder cutten of ?

Zo, net terug van een 'bikkelharde' training ....

Even biceps en triceps gedaan met lage gewichten, puur om te kijken hoe het voelt.
Ging wel prima, al moet ik zeggen dat ik mn schouder nu wel meer voel. Maar echt heel pijnlijk is het niet gelukkig!

3 bicep en 2 tricep oefeningen gedaan. En toen vond ik het wel mooi geweest.
Vanaf volgende week ga ik 5 weken lang 3x20 doen. Dus high reps, puur voor de doorbloeding en omdat het even een andere prikkel is. Denk dat dit het ideale moment is, aangezien ik nu toch niet volle bak kan trainen ;)
Na die 5 weken switch ik weer naar een ander schema. Waarschijnlijk gaat het er voor de komende weken zo uit zien:

Zondag:
Borst 3 oefeningen.
Tricep 2 oefeningen.

Maandag:
Benen 4 oefeningen
Schouders 3 oefeningen

Woensdag:
Rug 4 oefeningen
Biceps 2 oefeningen

Vrijdag:
Biceps 3 oefeningen
Triceps 3 oefeningen