AndroidHealthClinic

massavorming bij powerliften

als het maar pijn doet.....
groeipijn.....;)

• Topic Starter Topic Starter
noem mij maar vlaming

dat stelletje belgen kan voe mijn part lekker de boom in
geen sterkere leeuw dan de vlaamse leeuw :)

Back on topic please.

Het ging over massavorming bij powerliften.

Die Kees zou beter ook eens wat powerliften, van dan van leeuwennken krijg je blijkbaar niet al te veel massa.

Nou nou...ik ben blij met mijn massavorming door het liften.......

Ik kan nu voor de 2e keer in een half jaar een nieuwe wc-bril gaan kopen omdat die k*tdingen niet bestand zijn tegen mijn BW.........

Voor ik het weet gaat het dalijk constant zo:

"Schat, heb je nog wat nodig uit de winkel?".

"Ja, doe maar 6 pakken volle melk enneh....o ja, doe maar weer een nieuwe wc-bril en neem er ook alvast een resrve mee voor het weekend.".

Misschien toch tijd om te cutten ???

Ik kan nu voor de 2e keer in een half jaar een nieuwe wc-bril gaan kopen omdat die k*tdingen niet bestand zijn tegen mijn BW.........

"Ja, doe maar 6 pakken volle melk enneh....o ja, doe maar weer een nieuwe wc-bril en neem er ook alvast een resrve mee voor het weekend.".

Of je koopt een stalen wc-bril:D

Cutten wat is dat :p

En dan nog even iets chocomel > Volle melk

Zonder hoofdletters punten en heel die cinema begrijp je toch ook wat ik zeggen wil, wat komt ge hier dan lullen gast of zijt ge ****ing schoolmeestertje die graag de puntjes op de i zet, zo ene die thuis niks te zeggen heeft en anderen hier dan maar wat de les komt spellen........................................................................................................... puntjes genoeg voor je ??? :D:D:D

Met deze reactie maak je enkel jezelf belachelijk... Ben geen schoolmeester en woon alleen, dus ben de baas in huis :D

OT: vroeger ben ik begonnen met BB. Meeste vooruitgang maakte ik echter met overgang naar een 3x3-schema. Op korte tijd veel gewonnen in zowel massa als kracht.

Met deze reactie maak je enkel jezelf belachelijk... Ben geen schoolmeester en woon alleen, dus ben de baas in huis :D

chill gast wast maar wat ant zeveren of kan dat ook al niet meer

OT: vroeger ben ik begonnen met BB. Meeste vooruitgang maakte ik echter met overgang naar een 3x3-schema. Op korte tijd veel gewonnen in zowel massa als kracht.

dat is wat ik ondere andere wou te weten komen
dus thx hiervoor ;)

sorry maar ik ben nu eenmaal wie ik ben en wil hier verder niks over kwijt, dat is mijn mening maar heb respect voor degenen die anders denken over belg zijn staat trouwens los van het topic dus laten we hierover zwijgen der wordt al genoeg over gezwansd door die mannen in hun apekostuumtje die ons kleine land verzieken :mad:

Ontopic dan maar:
Myth #1: Low rep training doesn't build muscle!

This is one of the most absurd myths making the rounds. Low repetition training (under five reps) with a large load (85 to 100% of one rep max) recruits the greatest percentage of Type IIB fibers, which have the highest potential for muscle growth. I could easily end the argument with that statement since it pretty much says it all, but I'll give more examples for those of you with inquiring minds.

How many times have you read an article by a strength coach who said something along the lines of, "Olympic athletes perform low repetition training for the majority of their cycle and they gain little or no muscle weight, so low-rep training doesn't cause much, if any, muscle growth." Baloney!

Did these same strength coaches ever think that maybe these lifters didn't want to gain weight so they could stay in their respected weight class? If so, it would be easy to control the amount of muscle weight gained by merely decreasing the number of total calories consumed each day. If they consumed maintenance or sub-maintenance level calories each day, they wouldn't grow any appreciable amounts of muscle regardless of the training method. Therefore, the amount of muscle an athlete gains could easily be controlled (or maintained) by their caloric intake.

Second, the number of sets performed would have a greater influence on muscle growth than the number of repetitions. For example, a trainee might read about the benefits of low-rep maximal training for gaining size and strength. Since he currently performs three sets of ten reps for each body part, he decides to increase the load and decrease the reps to three per set. Now the trainee is performing three sets of three reps for each body part. No wonder he doesn't grow any muscle; he's only performing nine total reps!

If this same trainee would perform ten sets of three to five reps, the muscle growth would be much greater. Therefore, total volume determines the amount of muscle growth elicited, not just reps. (By the way, executing ten sets of three to five reps is one of my most successful methods for adding muscle mass to clients.)

Given the two previous explanations, it becomes apparent that the total number of sets (volume) and caloric intake are what determines the amount of muscle growth. Therefore, lift heavy with some volume and add calories if you want to grow!

Goede bijdrage, Flying Fox. Uit welk artikel heb je die info?

Citaat:

Met deze reactie maak je enkel jezelf belachelijk... Ben geen schoolmeester en woon alleen, dus ben de baas in huis

chill gast wast maar wat ant zeveren of kan dat ook al niet meer

Tja, als je iemand een '****ing schoolmeestertje' noemt, kan het wel eens gebeuren dat die persoon er aanstoot aan neemt ;) No worries, ik ben niet de moeilijkste persoon :D

Terug
Naar boven