Fitness Seller

меаанте: руссищ щема

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
https://www.youtube.com/watch?v=wS40AmiVvOw

squat is technisch nog matig. Pak zak ook voor geen meter vandaag

Jammer man, snap het verhaal nu. Zag je nog ff boven de wasbak hangen en hoorde daarna dat je weg was gegaan.
Nu vooruitkijken naar de volgende meet!

ja was leuk je gesproken te hebben. Had verder geen zin om dan een beurt van 100kg neer te zetten ofzo dus maar gewoon naar huis gegaan. Had anders spannend geworden met Bezhad!

jammer man, maar wel lekker die bencg !

tnx brah feelsgoodman.jpeg

Jammer gozer volgende keer beter;)

revanche in mei!

Lief van Torsie!

beterschap, &^^*%&migraine!

torsie is wel lief. nn-nn-no homo

Top cijfers man, balen van die migraine. Volgende wedstrijd gewoon weer hard knallen. Volgende wordt ook raw denk ik?
Die 90 bench was paused wel absurd lang trouwens..

Zonde van je slechte dag.
Ik zou dat riempje bij bench wel stuk lager dragen, als je die raakt = afkeur

Niets aan die migraine te doen, verder wel echt weer ziek lekkere lifts neergezet man :D

Fijn dat je ook weet waar je kan verbeteren, volgende keer weer dik eroverheen gaan :D

balen man dat de wedstrijd niet werd dat je wou

Top cijfers man, balen van die migraine. Volgende wedstrijd gewoon weer hard knallen. Volgende wordt ook raw denk ik?
Die 90 bench was paused wel absurd lang trouwens..

squat was ook niet zoals het moest hoor :p Volgende wedstrijd is NK junioren ook weer in pak, dit was de opmaat daar naar toe.

die 90 pauze is juist kort. Maar die laatste centimeters duurde episch lang om te touchen omdat 90 eigenlijk ook te weinig was en kwam niet in mn lijn en was een lelijke beurt.

Zonde van je slechte dag.
Ik zou dat riempje bij bench wel stuk lager dragen, als je die raakt = afkeur

deed juist mn best om hoog te touchen :p In zon ragex werkt dat wat anders dan een titan shirt. Was een prima ding zo dat riemptje :thumb:

Niets aan die migraine te doen, verder wel echt weer ziek lekkere lifts neergezet man :D

Fijn dat je ook weet waar je kan verbeteren, volgende keer weer dik eroverheen gaan :D

jep een mooi leermoment. Deze meet was ook eigenlijk niets anders. maar ja als je er ben wil je toch wat moois neerzetten.

balen man dat de wedstrijd niet werd dat je wou

it is what it is

dikke squat voor je bw.

Klote van die koppijn, zeg. Wel mooi bank PR.

Had ik toch wel gelijk dat jij was... wist het niet zeker. Next time ;)

Ik lees weinig mee in je log eigenlijk. Je squat is echt fcking sterk. Hoe komt het dat je bench dan zo achterloopt of zeg ik nu iets heel raar?

Jammer dat je je wedstrijd niet kon afmaken man.

Hoop geleerd! En volgende keer ga je wel een dik totaal neerzetten. Zal wat ik gefilmd heb doorsturen.

Hoop geleerd! En volgende keer ga je wel een dik totaal neerzetten. Zal wat ik gefilmd heb doorsturen.

oke bedankt, was leuk je gesproken te hebben. Klopt wel wat je zegt over squat techniek, heb ook nog maar iets van 3 keer in pak getraint. Iig veel om te verbeteren.

Had ik toch wel gelijk dat jij was... wist het niet zeker. Next time ;)

Ik lees weinig mee in je log eigenlijk. Je squat is echt fcking sterk. Hoe komt het dat je bench dan zo achterloopt of zeg ik nu iets heel raar?

Jammer dat je je wedstrijd niet kon afmaken man.

volgens mij heb ik jou ook gezien :o

ik denk dat het een combinatie van factoren is bij bench, aanleg, training en techniek. Bench voelt altijd raar aan alsof ik niet al mn kracht kan gebruiken ofzo (heb ik bij squats, strict press etc niet). Wel een aandacht puntje voor komende periode. Ik ga 2x per week benchen, 1x board press en 1x strict press

Klote van die koppijn, zeg. Wel mooi bank PR.

tnx brah

tnx brah. Al zou ik met mn raw pr wel veel meer in pak moeten kunnen

Volgende keer kom ik je wel aanmoedigen :P

Bout van die migraine.
Heb t een beetje gevolgd via de whatsapp tijdens de tren van zo.
Kijk morgen wel even de filmpjes.

Tijd om binnenkort ook wat meer op die bench te pakken ook als je dat shirt eindelijk hebt!

dat je kracht niet kunnen gebruiken voel ik dus met squats.

Hmm.. De dag beginnen met darmproblemen is sowieso al een bummer. Dat je uiteindelijk eindigde met migraine is gewoonweg zwaar klote. Had je een topdag gegund.. Maar die komt de volgende keer!
Desalniettemin een heerlijk bench met prima PR!
Op naar de volgende :).

"training" van vandaag

leg press:
5x5 155
:roflol: discussie met de instructeur gehad die mensen verteld dat ze jumping leg press moeten doen. Oh jan toch

vertical jump:
tot 3x 120cm ofzo

adductor ss abductor
3x6 145 ss 3x6 135

leg curl:
3x6 65 :sad: niet eens half stack

back extention:
3x6 125

crunches:
3x20

schouder rek oefeningen + heel licht herstel oefeningen (op lichtste stack: face pulls, rotator cuff dingen etc)

de enige reden dat ik dit log is zodat ik de gewichten van vorige keer niet vergeet

Hmm.. De dag beginnen met darmproblemen is sowieso al een bummer. Dat je uiteindelijk eindigde met migraine is gewoonweg zwaar klote. Had je een topdag gegund.. Maar die komt de volgende keer!
Desalniettemin een heerlijk bench met prima PR!
Op naar de volgende :).

ja eigenlijk achter af nog best blij met bench pr :o :o

yess NK junioren 17 mei :D

Bout van die migraine.
Heb t een beetje gevolgd via de whatsapp tijdens de tren van zo.
Kijk morgen wel even de filmpjes.

Tijd om binnenkort ook wat meer op die bench te pakken ook als je dat shirt eindelijk hebt!

fuuu kon ik dat maar

Volgende keer kom ik je wel aanmoedigen :P

:D

jumping legg press lijkt mij wel lastig, dan moet je dat ding wel heel hard wegduwen als je in die tijd wil opstaan uit de legg press wil springen en weer terug gaan zitten. domme instructeur inderdaad.

bedoel je vertical jump of box jump? want een vertical jump van 1m20 is heel erg indrukwekkend.

kun je nu met je schouder ook niet squatten? omdat je legg press doet

jumping legg press lijkt mij wel lastig, dan moet je dat ding wel heel hard wegduwen als je in die tijd wil opstaan uit de legg press wil springen en weer terug gaan zitten. domme instructeur inderdaad.

bedoel je vertical jump of box jump? want een vertical jump van 1m20 is heel erg indrukwekkend.

kun je nu met je schouder ook niet squatten? omdat je legg press doet

https://www.youtube.com/watch?v=3WoabfDBgCU
dit zegmaar. Zo leert hij het alle nieuwelingen.

wat is het verschil tussen box jump en vertical? Het was gewoon vanuit stilstand op zon platform springen

nee squat doet pijn. Deze week helemaal niets doen wat mijn schouder belast. Volgende week weer mss licht deadlifts enzo oppakken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven