- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
ja
grappige is dat de andere instrcutors vervolgens naar die mensen toekomen om te vertellen dat ze niet moeten springen![]()

Mooie vent, die jan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja
grappige is dat de andere instrcutors vervolgens naar die mensen toekomen om te vertellen dat ze niet moeten springen![]()

http://www.youtube.com/watch?v=3WoabfDBgCU
dit zegmaar. Zo leert hij het alle nieuwelingen.
wat is het verschil tussen box jump en vertical? Het was gewoon vanuit stilstand op zon platform springen
nee squat doet pijn. Deze week helemaal niets doen wat mijn schouder belast. Volgende week weer mss licht deadlifts enzo oppakken.
ik denk dat het een combinatie van factoren is bij bench, aanleg, training en techniek. Bench voelt altijd raar aan alsof ik niet al mn kracht kan gebruiken ofzo (heb ik bij squats, strict press etc niet). Wel een aandacht puntje voor komende periode. Ik ga 2x per week benchen, 1x board press en 1x strict press
.
thank youVolgens mij moet je gewoon je ub volume drastisch omhoog gooien en minimaal 8 kilo op je UB gaan plakken. Dan komt die bench echt wel meer in verhouding. Je hebt nu huge benen, vandaar de squat. Je ub is bijna net zo groot als 1 been, vandaar de bench.
2x per week benchen + board press en strict press is in ieder geval een goede start. Bedenk wel dat board press en bench press ook makkelijk op 1 dag kan, dan heb je weer een extra dag over voor reguliere bench. Nu nog veel dips, chest iso, delt iso, tri en bi iso toevoegen en vooral niet bang zijn in de 4-10 reprange te gaan zitten (ook op bench). En doe sexy dingen als 5/8/5/8/5/8/5x70% bench enzo.
ben het wel eens met jeBen je niet bang dat je benen snap city gaan net als dat filmpje?
Ik ril iedere keer als ik de leg press ook maar zie![]()
Oh dear, wordt hier dat filmpje van die chick bedoeld waarbij haar knieën totaal door midden breken op de leg press?Ben je niet bang dat je benen snap city gaan net als dat filmpje? Ik ril iedere keer als ik de leg press ook maar zie![]()

Oh dear, wordt hier dat filmpje van die chick bedoeld waarbij haar knieën totaal door midden breken op de leg press?![]()
Ben je niet bang dat je benen snap city gaan net als dat filmpje?
Ik ril iedere keer als ik de leg press ook maar zie![]()

). En spierpijn in mn onderrug van 60kg deadlift 
dit is pas een baas http://www.youtube.com/watch?v=QoKhEiAHfYs
toen ik nog volleyde had ik zelf ook altijd een aardige vertical jump

echt een uur over gedaan omdat ik met mensen aan het praten was 
ik gok dat ik nu rond de 50-60 cm zitDat feel toen bij de maandelijkse metingen met basketbal en 81 cm vert![]()