Fitness Seller

меаанте: руссищ щема

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
http://www.youtube.com/watch?v=3WoabfDBgCU
dit zegmaar. Zo leert hij het alle nieuwelingen.

wat is het verschil tussen box jump en vertical? Het was gewoon vanuit stilstand op zon platform springen

nee squat doet pijn. Deze week helemaal niets doen wat mijn schouder belast. Volgende week weer mss licht deadlifts enzo oppakken.

klote man dat je niet kan squatten.

box jump is op een box springen. wat jij dus deed
vertical jump is gewoon omhoog springen. (hoogte wordt dan bepaald door een schijfje opzei te drukken).

dit is een vertical jump
https://www.youtube.com/watch?v=MjIpxC3Kzoo

• Topic Starter Topic Starter
weer zon gehandicapte training:

leg press
5x5 160

leg curl:
3x6 67.5

db c&j
3x 24
3x 28
3x 32

abductor ss adductor
3x6 140 ss 130

back extention:
3x6 130

hanging leg raise:
3x10

+ shoulder rehad oefeningen

ik denk dat het een combinatie van factoren is bij bench, aanleg, training en techniek. Bench voelt altijd raar aan alsof ik niet al mn kracht kan gebruiken ofzo (heb ik bij squats, strict press etc niet). Wel een aandacht puntje voor komende periode. Ik ga 2x per week benchen, 1x board press en 1x strict press

Volgens mij moet je gewoon je ub volume drastisch omhoog gooien en minimaal 8 kilo op je UB gaan plakken. Dan komt die bench echt wel meer in verhouding. Je hebt nu huge benen, vandaar de squat. Je ub is bijna net zo groot als 1 been, vandaar de bench.

2x per week benchen + board press en strict press is in ieder geval een goede start. Bedenk wel dat board press en bench press ook makkelijk op 1 dag kan, dan heb je weer een extra dag over voor reguliere bench. Nu nog veel dips, chest iso, delt iso, tri en bi iso toevoegen en vooral niet bang zijn in de 4-10 reprange te gaan zitten (ook op bench). En doe sexy dingen als 5/8/5/8/5/8/5x70% bench enzo ;).

waarom light weight legpress?

waarom light weight legpress?

dit is geen lightweight :( thank you

Volgens mij moet je gewoon je ub volume drastisch omhoog gooien en minimaal 8 kilo op je UB gaan plakken. Dan komt die bench echt wel meer in verhouding. Je hebt nu huge benen, vandaar de squat. Je ub is bijna net zo groot als 1 been, vandaar de bench.

2x per week benchen + board press en strict press is in ieder geval een goede start. Bedenk wel dat board press en bench press ook makkelijk op 1 dag kan, dan heb je weer een extra dag over voor reguliere bench. Nu nog veel dips, chest iso, delt iso, tri en bi iso toevoegen en vooral niet bang zijn in de 4-10 reprange te gaan zitten (ook op bench). En doe sexy dingen als 5/8/5/8/5/8/5x70% bench enzo ;).

nu eerst schouder laten genezen :( ben het wel eens met je

ik doe nu iedere dag met bands korte rek/oefeningen. 3x10 shoulder dislocations, 3x10 band pull aparts, 3x20 rotator cuff external rotation

"training"

opwarmen met bands
bench:
5x5 20
ook aan techniek werken. Ieder nadeel heeft zn voordeel..

sumo deadlift:
3x5 60
ook aan techniek werken, sumo techniek is zeer matig

cable row:
3x5 lightweight

leg press:
3x8 105

leg curl:
3x8 45

squat 160 5x5 en dan is 160 5x5 legpress niet light weight?

the f**k?

ho, mn volume pr op squats is zelfs 6x5 170!

iedere leg press is anders he. En ik zet dat stoeltje wel op de aller laagste stand en iedere rep even pauzeren. Ik heb trouwens ook niet bijzonder sterke quads. KG's is just a number.

Ben je niet bang dat je benen snap city gaan net als dat filmpje?

Ik ril iedere keer als ik de leg press ook maar zie :eek:

Ben je niet bang dat je benen snap city gaan net als dat filmpje?

Ik ril iedere keer als ik de leg press ook maar zie :eek:

moest er wel aan denken ja :roflol:

merkte vandaag mn schouder wel, mischien gewoon rustig aan blijven doen (bench was best explosief op 20kg, frutratie enzo :o). En spierpijn in mn onderrug van 60kg deadlift :roflol:

"training"

bands schouder warm up

bench press:
5x5 22.5
technisch wel goed zo. Zo moet bench press dus ??? echt een uur over gedaan omdat ik met mensen aan het praten was :roflol:

sldl:
3x5 60

pull down:
3x5 ligthweight

leg press:
5x5 165
pittig

adductor ss abductor:
3x6 135 3x6 125

crunches:
3x18
merk als je ze met meer rom uitvoert je niet zo veel reps hoeft te doen.

bench press:
5x5 22.5

wat.jpg

Hoe is het met je schouder, gaat het al wat beter?

Ik heb zelf t*fus in beide knieën, echt kut nu het net weer wat beter gaat met mijn rug :o

Je had gelijk over hardlopen.

Heeee, wat een bekende en fijne superset.. ;).
Zie ik niet veel onder de mannelijke bevolking :D.

• Like
Waarderingen: GPRO
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven