Fitness Seller

meisje die bij snollywood werkt

MagiCBeeMes

Advanced Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
sinds 7 jaar ofzo weer is een keer naar snolly geweest.

1 meisje is me eigenlijk bijgebleven en dat was die daar werkt en die flugels uit deelt. is een volle meid maar jezus wat een lichaam en een leuk gezichie, ze loopt dan in een super kort rokkie en verkoopt flugels deze weekend was ze dus in een rood kort rokkie. was eigenlijk te waus om der fatsoenlijk aan te spreken en ze zal wel heel de avond lastig worden gevallen dus heb het niet gedaan.

maar heeft iemand info over der ? ben er wel benieuwd naar

L2approachwomen kid

bel gewoon naar snolly, ask daar naar de naam van de 'vrouw van de flugels' ..and that's it.

wat is het met al die topics tegenwoordig over werkende snolletjes
knijp in de k*t en jizz in der tiet

• Topic Starter Topic Starter
goh wat kennen we weer serieus reageren

Haha op ene vane manier laten die flugel chick altijd wel een goede indruk achter.

Vorig jaar op Thunderdome was er ook zo chick, damm wat was die lekker. Ze wou mee me op de foto, maar was te scheef om een fatoenlijke foto te krijgen, dus zijn we niet upgeload. haha nog wel een kus gescoord

Zulke wijfen moet ook lekker zijn, want anders verkopen ze jack shit! Je had gewoon een flugeltje van haar moeten kopen en dan had je zo een gesprek kunnen voeren. Had je veel tijd en onzekerheid bespaart ;)

noob

Zulke wijfen moet ook lekker zijn, want anders verkopen ze jack shit! Je had gewoon een flugeltje van haar moeten kopen en dan had je zo een gesprek kunnen voeren. Had je veel tijd en onzekerheid bespaart ;)

ja ik had ook paar x flugels gekocht nouja me maat dan, maar ik was echt zo waus. ik stond helemaal strak kon om geven moment niet eens pissen :p en dan moet je gewoon niet gaan lullen met zo'n leuke meid

beta's be betaing

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahaha sukkel ga er nog een keer heen. Je hebt toch al gefaald door daar binnen te stappen

26 jaar en naar hollywood:roflol:

Snollywood. Lekker dansen tussen 14 jarige breezersletjes en overrijpe alleenstaande huisvrouwen. Dolle boel daar altijd. :roflol:

dat was ik, wil je mijn msn?

Terug
Naar boven