- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hadden een keer ons schoolfeest in holly daar waren die vuurspuwer en die gogo danseressen ook bij.heb deze nog kunnen vinden. is een act met vuur spugen die vond ik echt gruwelijk en vooral de muziek erbij.
vanaf 2.00 begint die pas echt goed
http://www.youtube.com/watch?v=6xL-9EI36SM&feature=related
---------- Post added vr 10 jun 2011 at 22:37 ----------
zuip geen bier en wat boeid het nou of er volwassen publiek is, je gaat stappen omdat het een leuke tent is niet wat er rond loopt

Ze vochten tegen Nederalnders JA JONGE dat doen wij in Antwerpen
ik niet natuurlijk..![]()
sinds 7 jaar ofzo weer is een keer naar snolly geweest.
1 meisje is me eigenlijk bijgebleven en dat was die daar werkt en die flugels uit deelt. is een volle meid maar jezus wat een lichaam en een leuk gezichie, ze loopt dan in een super kort rokkie en verkoopt flugels deze weekend was ze dus in een rood kort rokkie. was eigenlijk te waus om der fatsoenlijk aan te spreken en ze zal wel heel de avond lastig worden gevallen dus heb het niet gedaan.
maar heeft iemand info over der ? ben er wel benieuwd naar
We hadden een keer ons schoolfeest in holly daar waren die vuurspuwer en die gogo danseressen ook bij.
Dat jij als 26 jarige onder de indruk bent van dat verbaast me wel hey. Ik denk dat je rond die leeftijd wel leukere dingen hebt geziendie danseressen doen het helemaal ruk, vond er geen klote aan.
maar die vuurspuwer act was echt gaaf en dan die muziek knoeter hard. was echt wel hard
.Dat jij als 26 jarige onder de indruk bent van dat verbaast me wel hey. Ik denk dat je rond die leeftijd wel leukere dingen hebt gezien.

haha ja.
maar was wel onder de indruk daar van en af en toe nou ja meestal functioneer ik nog als een 16 jarige![]()

Klinkt leuk die hollywood, in belgie hebben we niet zo'n tenten met max 18jarige. Heb altijd schrik vd buitewippers hier, beesten van kerels. ff filmpje zoeke
---------- Post added vr 10 jun 2011 at 23:08 ----------
found it
http://www.youtube.com/watch?v=ptsBWvLR9Qc