- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Ow das murphy's echt een leuke tent lekker gezellig...geen gezien en gezien worden sfeer.
oke! dan zie ik je daar volgende keer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow das murphy's echt een leuke tent lekker gezellig...geen gezien en gezien worden sfeer.

Uh ik ga voorlopig niet uit daar...ik heb toetsweek en ik heb andere weekenden feestjes.
Uh ik ga voorlopig niet uit daar...ik heb toetsweek en ik heb andere weekenden feestjes.
ok..waar ben je nu, als ik vragen mag ;P.ik ook niet de komende weekenden, geen idee wanneer wel. zit maandag pas weer in rotterdam
XD...gewoon interesse hoor
.
Ow hahahah.haha... h-i-ambacht... 10 minuutjes vanaf rotterdam![]()
Ja problem?
ja! now i have to HAHA @ your rotterdam, so bij deze: HAHA![]()

murphy's vinden jullie geweldig maar snolly dan weer niet ?
als rotterdam een pokken tent heeft is het murphy's wel haha
wat is er pokken aan een volwassen publiek, live bandjes + liter glazen bier?
zuip geen bier en wat boeid het nou of er volwassen publiek is, je gaat stappen omdat het een leuke tent is niet wat er rond loopt
zuip geen bier en wat boeid het nou of er volwassen publiek is, je gaat stappen omdat het een leuke tent is niet wat er rond loopt
ik vind het publiek toch wel enorm bepalend voor een leuke tent. tussen hollywood mensen, met hun stoere hollywood dansjes loop ik me alleen maar kapot te ergeren

lekker vaag lullen tegen 16 jarige kids die voor de eerste keer uitgaan is niet echt "leuk". maarja ieder zijn ding natuurlijk.