Fitness Seller

meisje die bij snollywood werkt

burn:roflol:

up et durp! h-i-a

lach je mijn durp nou gewoon uit!!!!?!!?

ja! now i have to HAHA @ your rotterdam, so bij deze: HAHA :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
murphy's vinden jullie geweldig maar snolly dan weer niet ?

als rotterdam een pokken tent heeft is het murphy's wel haha

heb deze nog kunnen vinden. is een act met vuur spugen die vond ik echt gruwelijk en vooral de muziek erbij.

vanaf 2.00 begint die pas echt goed

http://www.youtube.com/watch?v=6xL-9EI36SM&feature=related

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 22:37 ----------

wat is er pokken aan een volwassen publiek, live bandjes + liter glazen bier?

zuip geen bier en wat boeid het nou of er volwassen publiek is, je gaat stappen omdat het een leuke tent is niet wat er rond loopt

zuip geen bier en wat boeid het nou of er volwassen publiek is, je gaat stappen omdat het een leuke tent is niet wat er rond loopt

ik vind het publiek toch wel enorm bepalend voor een leuke tent. tussen hollywood mensen, met hun stoere hollywood dansjes loop ik me alleen maar kapot te ergeren

lekker vaag lullen tegen 16 jarige kids die voor de eerste keer uitgaan is niet echt "leuk". maarja ieder zijn ding natuurlijk.

ik vind het publiek toch wel enorm bepalend voor een leuke tent. tussen hollywood mensen, met hun stoere hollywood dansjes loop ik me alleen maar kapot te ergeren

mwha vind het af en toe wel grappig, ik ga er gewoon tussen staan en als een stijve hark met hun mee dansen, verpest ik het ook gelijk voor hun :D

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 22:56 ----------

lekker vaag lullen tegen 16 jarige kids die voor de eerste keer uitgaan is niet echt "leuk". maarja ieder zijn ding natuurlijk.

ja na een uurtje had ik daar ook wel genoeg van maarja met goed gezelschap hoef je ook niet te lullen tegen hun

Klinkt leuk die hollywood, in belgie hebben we niet zo'n tenten met max 18jarige. Heb altijd schrik vd buitewippers hier, beesten van kerels. ff filmpje zoeke

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 23:08 ----------

found it

http://www.youtube.com/watch?v=ptsBWvLR9Qc

Terug
Naar boven