Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snollywood. Lekker dansen tussen 14 jarige breezersletjes en overrijpe alleenstaande huisvrouwen. Dolle boel daar altijd.![]()

had serieus meer lol met gasten te praten als met meiden, kon ik tenminste nog lachen en kwam ik af en toe niet bijOp DBB liefdes advies vragen is misschien wel de grootste faal.Sorry mate.

enigste nadeel heel veel gasten gaan daarna vragen naar wat voor "supplementen" ik gebruik en dan nog niet te spreken over de snollen die dan tegen je aan gaan rijden.Dat hollywood klinkt op zich wel als een leuke plek.
![]()

vadsige koeien die shakira moves doen. hollywood is te epic. daar weg komen zonder ruzie met 1 of meerdere kleurlingen is ook een lastige opgave. dat terwijl ik liever weg ga met otherwizethen.en gaat me shirt ook uit om achter de beachboys te staan van snolly zelf en als het kan hun ff zwaar ownen![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
sorry hoor, ik kon het niet laten.![]()
post offcorso/thalia oidPaddy murpy's? en O'sheas...offcorso 1 x in de maand ofzo...en 1 x in thalia geweest maar er waren echt superveel n*gers.
Dat hollywood klinkt op zich wel als een leuke plek.
![]()

Paddy murpy's? en O'sheas...offcorso 1 x in de maand ofzo...en 1 x in thalia geweest maar er waren echt superveel n*gers.

Ow das murphy's echt een leuke tent lekker gezellig...geen gezien en gezien worden sfeer.dunnow, die ene tegenover sorbonne, in de straat van bed... als ik daar kom weet ik niet hoe het heet en als ik weg ga al helemaal niet meer.![]()