Fitness Seller

meisje die bij snollywood werkt

Op DBB liefdes advies vragen is misschien wel de grootste faal. :D Sorry mate.

Die ken ik

Maar ze is al bezet :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Snollywood. Lekker dansen tussen 14 jarige breezersletjes en overrijpe alleenstaande huisvrouwen. Dolle boel daar altijd. :roflol:

ja of het is piep jong of ****ing oud ???

had 4x een paar vriendinnen aangesproken en meestal als ze met zijn tweeen zijn. godver ze waren echt allemaal 16 en 17, was er 1 bij die was 18 en 1 was zelfs 15. toen kon ik nog redelijk nadenken. toen ik echt waus was liet ik die meiden links liggen en ging ik mezelf vermaken en met iedereen lullen :D had serieus meer lol met gasten te praten als met meiden, kon ik tenminste nog lachen en kwam ik af en toe niet bij

ach snolly is wel grappig maar niet om meiden te gaan versieren of je moet op 15-18jaar vallen ik niet als 26 jarige en ook niet overrijpe moeders van rond de 40

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 23:00 ----------

Op DBB liefdes advies vragen is misschien wel de grootste faal. :D Sorry mate.

heb nooit om advies gevraagd vroeg alleen of iemand meer info had over die meid want was serieus de leukste en vooral een heel geil ding dat ik in tijden gezien heb

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]
welke was het?

Wat doe je met je 26 jaar in holly?

Hollywood, waar 13 jarige chicks voor het eerst een vinger hun gleufje in voelen gaan :)
Je bent 10 jaar te laat man!

Hollywood? Dat kan echt niet meer man. Daar ga je heen als je zestien bent en het begin van je destructieve alcoholconsumerende levensfase in de ogen kijkt.

Laatst bewerkt:
ga er gewoon nog eens naartoe maar deze keer nuchter

Dat hollywood klinkt op zich wel als een leuke plek.

:fa:

• Topic Starter Topic Starter
Wat doe je met je 26 jaar in holly?

ach het is wel grappig, genoeg chemicalien in je donder en je vind 16 jarige ook super lekker eruit zien, en gaat me shirt ook uit om naast de beachboys te staan van snolly zelf en als het kan hun ff zwaar ownen :D enigste nadeel heel veel gasten gaan daarna vragen naar wat voor "supplementen" ik gebruik en dan nog niet te spreken over de snollen die dan tegen je aan gaan rijden.

was er eerste instantie mee met een maat van me die is 20j en die wou heel graag een keer naar snolly dus ja ik moest wel mee haha.

maar zoals ik zei dolle boel en je moet het niet te serieus nemen.

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 15:56 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
welke was het?

geen van allen man, die flugel girl heeft wel wat meer vlees als dat en ziet er nog wel lekkerder uit

Dat hollywood klinkt op zich wel als een leuke plek.

:fa:

nuchter in hollywood... :o

ik ben er 3x geweest, 1x nuchter... dat was de allerergste keer... toen zag ik pas echt dat ik met mijn destijds 20 jaar daar 1 van de oudste was.

btw... die wijven op die draaiplateaus daar :kots: vadsige koeien die shakira moves doen. hollywood is te epic. daar weg komen zonder ruzie met 1 of meerdere kleurlingen is ook een lastige opgave. dat terwijl ik liever weg ga met otherwizethen.

ballentent

Paddy murpy's? en O'sheas...offcorso 1 x in de maand ofzo...en 1 x in thalia geweest maar er waren echt superveel n*gers.

dunnow, die ene tegenover sorbonne, in de straat van bed... als ik daar kom weet ik niet hoe het heet en als ik weg ga al helemaal niet meer. :o

Terug
Naar boven