XXL Nutrition

Ment0s, en door!

Haha zei toch oxy is koning qua kracht[emoji123][emoji41]
Ik ga hem ook doen met op 1gram, probeer het uit te stellen naar eind juli [emoji30]

Lekkere bench trouwens, die zal nog verder stijgen komende tijd!

Je pakt UP toch?

• Topic Starter Topic Starter
Oxy is echt heerlijk! Ben benieuwd wat me kracht verder gaat doen.
Ik zit op up idd.
Tren en mast zijn van ig, restjes opmaken.
Npp is van lyy en de sust en oxy van up.

Klopt, ik zit net in me 2e week en merk vooral de oxy nu.
Maar heb wel goede ervaringen met lyy dus vertrouw het wel.

Up en ig zijn ook 200mg/ml
Weet van andere labs de dosering niet.

Ik gooi de anadrol er toch uit. Blijf misselijk, ook als ik het verdeel over de dag. Echt jammer want het gevoel en de kracht is heerlijk. :(

Ik gooi de anadrol er toch uit. Blijf misselijk, ook als ik het verdeel over de dag. Echt jammer want het gevoel en de kracht is heerlijk. :(
Erg jammer, ik heb nu op Winstrol/anavar super erge last van maagzuur dus ook even in de gaten houden.

Baal er ook van, geef het een andere keer misschien nog wel een kans. Ben deze week ook maar 3x wezen trainen. Te druk met mijn opleiding.
Baal nu ook wel dat ik me vp zo snel heb laten oplopen, Zit alweer rond de 12 op 101kg. [emoji85]
Twijfel zelfs om ff verder te gaan op test tren en mast icm t3 om wat vet te droppen voor een week of 6. Dan drop ik alleen de npp en zit ik op 300mg sust, 500mg tren en 500mast. En het dan juist te doen en rustig mijn kcal omhoog te gooien.

Tips iemand ?

Laatst bewerkt:
Image1466269375.493721.jpg

Daar lijkt carbcyclen een hele goeie oplossing voor! Of gewoon een standaard mini-cut :p kcals terugbrengen naar onderhoud en een klein deficit creëeren met cardio of dan toch maar klein beetje onder onderhoud gaan zitten met voeding is wat jezelf fijner vind. Je kunt het zo gek maken als jezelf wil. Elke week gewoon een tandje bijschroeven! Als ik je huidig fysiek zie ben je nog vrij lean maar hou je gewoon een shitload vochtvast (zelfde als wanneer ik te fanatiek ga 'bulken':p). Je zou binnen een week of 4 al terug naar een 8-9% kunnen zijn, makkelijk met t3!

Daar lijkt carbcyclen een hele goeie oplossing voor! Of gewoon een standaard mini-cut :p kcals terugbrengen naar onderhoud en een klein deficit creëeren met cardio of dan toch maar klein beetje onder onderhoud gaan zitten met voeding is wat jezelf fijner vind. Je kunt het zo gek maken als jezelf wil. Elke week gewoon een tandje bijschroeven! Als ik je huidig fysiek zie ben je nog vrij lean maar hou je gewoon een shitload vochtvast (zelfde als wanneer ik te fanatiek ga 'bulken':p). Je zou binnen een week of 4 al terug naar een 8-9% kunnen zijn, makkelijk met t3!

Thanks voor je inbreng bro!
Die oxy maakt me best vochtig, maar me vp is ook onnodig gestegen. Baal echt van mezelf :( kan nu wel doorgaan met bulken maar dan word het strak alleen maar moeilijker om me vp te laten zakken.
Het wordt een standaard mini cut :p
4 tot 6 weken max.
Ga op 3000kcal beginnen icm cardio.
Ga woensdag beginnen.
Laat de tren en mast gewoon doorlopen op 500mg beide. Sust breng ik terug naar 300mg. Tren a komt er bij op 50mg ed. En t3 gaat naar 75mcg.
Dus:
300mg sust
500mg tren e
350mg tren a
500mg mast e
75mcg t3

Dan na die 6 weken stoppen met de tren a en npp toevoegen. En dan opnieuw beginnen op de juiste manier, voeding rustig omhoog gooien. Denk met 200kcal per week.

Thanks voor je inbreng bro!
Die oxy maakt me best vochtig, maar me vp is ook onnodig gestegen. Baal echt van mezelf :( kan nu wel doorgaan met bulken maar dan word het strak alleen maar moeilijker om me vp te laten zakken.
Het wordt een standaard mini cut :p
4 tot 6 weken max.
Ga op 3000kcal beginnen icm cardio.
Ga woensdag beginnen.
Laat de tren en mast gewoon doorlopen op 500mg beide. Sust breng ik terug naar 300mg. Tren a komt er bij op 50mg ed. En t3 gaat naar 75mcg.
Dus:
300mg sust
500mg tren e
350mg tren a
500mg mast e
75mcg t3

Dan na die 6 weken stoppen met de tren a en npp toevoegen. En dan opnieuw beginnen op de juiste manier, voeding rustig omhoog gooien. Denk met 200kcal per week.
Ziet er netjes uit man, gaat echt wel goedkomen zoals het nu op papier staat;)

Ja moet helemaal goed komen.
Begin dan gewoon weer met een schone lei :p d
Alleen 6 weken weg gegooid zo [emoji28]

je hebt vast wel wat gegained kwa vvm..

Ja moet helemaal goed komen.
Begin dan gewoon weer met een schone lei :p d
Alleen 6 weken weg gegooid zo [emoji28]
Precies, wat vntl zegt! Misschien je hoofddoel een beetje kwijt. Maar wanneer je nu verder gaat is het gewoon zonde van je bulk! Onnodig vet gainen en de gains worden er niet beter op.

je hebt vast wel wat gegained kwa vvm..

Dat zeker wel, ben ook een stuk sterker geworden. Benieuwd hoeveel kracht ik behoud nu ik van de oxy af ben.
Vocht zou ook wel een stukje minder worden nu de oxy eruit is samen met de npp.

Precies, wat vntl zegt! Misschien je hoofddoel een beetje kwijt. Maar wanneer je nu verder gaat is het gewoon zonde van je bulk! Onnodig vet gainen en de gains worden er niet beter op.

Mijn hoofddoel was niet goed, ik focuste namelijk teveel op de weegschaal en keek te weinig naar de spiegel. En dat, terwijl ik gewoon weet dat gewicht niet zoveel zegt. Was iets mentaal denk ik, wou te snel weer terug maar me oude stats. Ach wel van me fout geleerd. Hardlopers zijn doodlopers zeggen ze toch ook niet voor niets. [emoji851]
Zoals jij ook al zegt, beter dat ik er nu gelijk wat aan doe en niet verder bulk. Die paar weekjes cut tussendoor zijn ook wel mee te leven. :)

Je moet doen waar jij je lekker bij voelt, zo te merken hecht je een hoop waarde aan een lager vet%. Dan cut je toch even lichtjes 4-6 weken. Ik was sowieso door gegaan met de bulk :evil2: maar ik kan ook echt in een kiloknaller modus komen :):P

Je moet doen waar jij je lekker bij voelt, zo te merken hecht je een hoop waarde aan een lager vet%. Dan cut je toch even lichtjes 4-6 weken. Ik was sowieso door gegaan met de bulk :evil2: maar ik kan ook echt in een kiloknaller modus komen :):P
Kiloknaller modus houden we er in :D

Dat zeker wel, ben ook een stuk sterker geworden. Benieuwd hoeveel kracht ik behoud nu ik van de oxy af ben.
Vocht zou ook wel een stukje minder worden nu de oxy eruit is samen met de npp.

Mijn hoofddoel was niet goed, ik focuste namelijk teveel op de weegschaal en keek te weinig naar de spiegel. En dat, terwijl ik gewoon weet dat gewicht niet zoveel zegt. Was iets mentaal denk ik, wou te snel weer terug maar me oude stats. Ach wel van me fout geleerd. Hardlopers zijn doodlopers zeggen ze toch ook niet voor niets. [emoji851]
Zoals jij ook al zegt, beter dat ik er nu gelijk wat aan doe en niet verder bulk. Die paar weekjes cut tussendoor zijn ook wel mee te leven. :)
Ach, 4 tot 6 weekjes cutten en weer wat meer test maybe npp en nog wat andere massabouwende aas introduceren met wekelijks meer kcals wordt rebounden als een gek! Eerste paar weken is het hooguit vocht wat in de spieren gaat en dan moet je dan eens na een maandje op de weegschaal gaan Staan ;) zoals je al aangeeft, weegschaal zegt niet zoveel maar is vaak wel een mijlpaal strever van vele...wanneer iemand laten we zeggen depleted en shredded (6%) op 95 kg staat en flink gaat cheaten en de dag erna 99-100kg is die ook nog 6% maar heeft een geheel andere look met al het vocht in de spieren...bodybuilding is heel vaak mindfuck:p succes bro

Terug
Naar boven