AndroidHealthClinic

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
Audi !! :cool:

Wtf? Zijn de laatste paar comments van de vorige pagina voor iedereen raar of is dat alleen voor mij zo?

Wtf? Zijn de laatste paar comments van de vorige pagina voor iedereen raar of is dat alleen voor mij zo?
Lol ja :p
dacht eerst dat het een foto was maar je kan iedereen nog karma geven hmm raar

en wtf die citroen precies een kikker die verkracht wordt in een Alien auto
En wat doet hij eigenlijk met die knoppen op zijn plafond die hij om de 5 seconden indrukt?

mij ook

Dat komt door die y̖̙̳̟͕̿͛outuḃ͈̭͊̍͒e quot̢̐̉ͪ̀ȇ̩̻̋͠

Dan gä̡̭͎́̑̍̀a̸͖̙̼̔̉͝͠t̷̜͔͙̻͗̅̅̓͛ͯ̀ de hel̋͛̊͋͊̇ͪ͆̈́̈́͐̽̒̓͗͒̚͏̬͍̩̜̲̥̜̱̫̠ͅȅͤ̅͂̾̓͂̆̈́͏̧̛̜͕̫̩̥̠̠̳̘͚̱͖̯͓̪̝͓͙͍ layout̯͓̺̞̲̮̠̭͆ͭ̌͒̏̚͞ kap̶͇͉̗͈̬͍̻̮͙̤̬ͨ̈̑̀̉̄̈̐ͨ͂̑ͦ̀̍͋ͧͨͦ͘o̴̐̒̎͛̋ͥ̽̿ͮͫ̾̃͌̕͏͍̲̣͚̜̳̻̪t̸̵̞̠̬̫͍̭͇͈͇̙̪̣͕͔̒̉ͨ͐̔ͨ͠

D͕̠ͥ̏͞ͅu͗ͫͪ̽̍ͤͅš͗̏͆ n̸̪̖͔̤͗̌͛ͫͧͨô̖̯̝̥ͩ̐̉ͪͫ̋͞g̴͎̲̱̍͂ ̢̮̤̃ͪ̍̒e͕̥͉̭̮̞̮ë̫̥̼́̇́̉ňͩ͜ p̧̛̯̤͎͓ͪ́͐̾̌ͣͪ͡a̺̳̜ͯ̅̄ͯ͐̉ͬ͗ȃ̦̹̩̳͚̱ͫͨͯ̇r̖̰̺̟̲̂̓ͮͣͯ̉̚͟ ̨͙̝͈͈͚͓͊ͥ͗̑̍̚k̵̴̤͍͕͇͙̰̇̇̔ę̡͕͉̮̻̦͕͙͍̓̈́ẹͪ͗ͫr̢͚͎̼̝͎͕̭̘̉ͧ̓̓́́̆̎͘ ̲̣̲̬̞̘̣ͬ̃ͦ̏̅̕f̨͈̩̘̟̠̥̎͊̔̈́ͥ͐ͨͤ̓͞l̴̫͍͆͌͒ͤ͆̃̏ĩ̶̤̉͝n̵̳͖̱̭͙̑͡k̸̝̝̰͎̘̣͎͗̒͋̌ ̷̨͈͖͉̙̞̟ͮͫ̾̽q̬̖͌u̢̦̙͔͇̬͉ͪͪ́ͬͯ̽̓ͦ̒ơ̥̭ͭ͗͢t͎̣͕̞̪͇̦͙̀̊̍̒ͣ̑ͧ͡e̜̤̲͓͂̃͞n͈̪͍̪ͭ̾ͪ̄̈ͧ̚͠͡ ̥͉̱̯͖̰̱͇̬͙͔͔̣̔ͯ͌͋̉ͧ̓̃̅͑̍ͤ͑̌̃ͣ͊͢ẻ̵̵̢̳͚͚͖́͛̍̌̿ͯ̔̉̾̏̓ͮ̊̓ͭͣͩ̕n̽ͪ̾̀͐̔͂͗̓͆̕҉̟̦͇̟̲͕̻̼̼͎̖͖̳̪͘͞ͅ ̡̡ͨ͊̆ͯ̀ͧ̾̃͊͡͏͕̥̬͔͇̝̞̫̝̝̼̫̹̖̬̼͇͜ͅͅd̙̗̫̒͆̌͛̓ͬͮ̓̀͟ą̞̩̤͖͙̭̲͚͖͗̂͗ͤ̒̓̑̾ͣ̊̃͑ͭͧ̈́̐͑͜͝n̴̵̢̟̰͙̖̱̠̱̖̻̐̾̽̈́̀̎̏ͩͯ̅̆͆̋͂̾͝ ̧̭͙͌̽ͩͫ̎ͅg̰̪͍͔̣̣͐ͧ̉ͮ̐̀a͓̤͎͔͍̔͗͒́a͔̪ͦͨͫͬt̲̩̎͒ͪ̋̀ ͂d̥̜ͣè̦̤̯̺͚͆͐̈ͭ̿ ̥͑̂h̜̬̄ͯ̌̄̏͊̌e̸̺̰̖̒ͧl͓͖͈̰̲̥̮̃̎̄ͤê̩̯͞ n̨̧̧̳̘̼̜͎̠̠͉̥̱̻̗̗͈̹͖ͯ̿̾͒͒ͤ̈́̄̽ͦ͆ͦ̂̚a̺̬̩̖͔̝̭̼͚̫̼̙͙͓͗̌̍͌̓̓̆̾̿̏̍̐ͯͯͧ̽͢͠͞ͅͅa̛͔̗̯͖͇͈͔̮͙̩͙̮̜͇ͮ̇ͣ̏̽ͨ͑́̀ͅr̡̾͑̇͂̌̑͘͞͏̱̼̥̗̯̖̼͚͍̳̪̟̠̠͚͖̣͓ ̷̶̛̅ͩ̈́̉̿͂̋ͧ̏ͩ̒̑̓̏̌̋͏̫̗̤̣̩̫̪͍̟͕͈dͩͮ̑ͤ̔ͬ͐͊ͦ̅͋ͤͮ̒̅̚͏̠̝̖͚̣̫̲͇̰̦̜̪̝͈͉̺̣̀̕͠ę̛͕̪̟̬͈̰̩͚̲͎̭͚̬̙̲̟̹̦̈ͮͯͪͫͩ̕͡ ̧ͥ̀ͥ̅̐͠͏̦̻̬̬͕̰̲̻̝̪ķ͌̿͐͒̃̀̅̍̓̕͏̥͚̫͉̜̺̲̥̯̩l̛̘̰̗̪͎̓ͨ̆̅o̡ͣͧ̊̂͂̍͗҉̭̱͇͇̞̜̭̫t̶̢ͧ̈́ͮͤ̉ͪͭ̇̃̃ͧ̆͊ͬͩ͐̾͊͛͜҉̺̥̩̪͎e͉̙͇̟̦̜̖̗̰͖̖̩̺̞̜ͮ͌͋͐̒͢.̧̡̼͍͔̭͚̜̞̺̥ͥ̇ͣ̀́͘ͅͅ

P̢͍̱͍̫̤̻͙̜̗̙͖̩̻̗͓͇̪͗ͫ̀̑̆ͦ͒̏̀͢ŗ̷͈͙͖͈̱͖͍ͬ̄̏̅ͩ͟o̦̬͕̥̩̼͙̣͎̔ͣ͑̅̇́͠͝b̴̵͔̫͈̳̠̬̩̻͖͖̜̳̼̯̻̀͛̓̂͗̃̿̾̾͗̈̑̀̐̽̌̃ͬ̌l̛͖͎͚̥͇͓̬̩̦͇̘̬͙̝̝͓̼̩͔̒ͣ͐́ͫ̒̿̒̏ͭ̍ę̴̛̣͓̝̟̩̙̦̣̣̲͍̪͙̻ͮ̒ͮ̐́̋̽ͣ͋ͥ͛͡m̢͎̘̯̫̰͇̪̱̉̊̈̆͑̐͐̌̄͘ ̸̨̧̪̯̹͓͇̩̦̬̹̳͎̯̱̰̒͛ͣͧ̔̈́̐̐̒̅ͪͩͭ͋̈͞ơ̷̡͗͒̾̈́̉ͮ͆ͫ̈́͊ͩ̍͑̑ͯͬͧ̐͒͜҉̠͉̝̙̰̘̘̟̥̬̤̫͎͙ḟ̭̪͙̳͎̹͖̞̰͓̻͈̰̫̻̐̈̐́̾̆ͭ͡ͅf̭̻̪͎̣͎͙͓̠̫͚̫̭̳̪̯̼̐ͮͣ̎ͮ̅ͭ̅͜i̱̩̠̦͙̜̜̽͗ͮ̾̎̋̎́͘͘c̴̣̤̯̤̩͓̼̙͚̟ͪ̎̄͆̒̏͒ͩͭͦ̂̈́̆̔͒̎̊́́͡͞e̶̢̨͖̜̤̝ͨ͌͊͊̍̎ͨͭ͑̉̿ͪͣ͒̑́ͨ̒ͣr̸̞͚͇͖̫̪̪̟͂̈͆ͣ̇̋̈̎̎̑ͬ͛͐?̴̧̘͈̼̞̮̜̪̭̑̎̌͒́̍͛̍

P̢͍̱͍̫̤̻͙̜̗̙͖̩̻̗͓͇̪͗ͫ̀̑̆ͦ͒̏̀͢ŗ̷͈͙͖͈̱͖͍ͬ̄̏̅ͩ͟o̦̬͕̥̩̼͙̣͎̔ͣ͑̅̇́͠͝b̴̵͔̫͈̳̠̬̩̻͖͖̜̳̼̯̻̀͛̓̂͗̃̿̾̾͗̈̑̀̐̽̌̃ͬ̌l̛͖͎͚̥͇͓̬̩̦͇̘̬͙̝̝͓̼̩͔̒ͣ͐́ͫ̒̿̒̏ͭ̍ę̴̛̣͓̝̟̩̙̦̣̣̲͍̪͙̻ͮ̒ͮ̐́̋̽ͣ͋ͥ͛͡m̢͎̘̯̫̰͇̪̱̉̊̈̆͑̐͐̌̄͘ ̸̨̧̪̯̹͓͇̩̦̬̹̳͎̯̱̰̒͛ͣͧ̔̈́̐̐̒̅ͪͩͭ͋̈͞ơ̷̡͗͒̾̈́̉ͮ͆ͫ̈́͊ͩ̍͑̑ͯͬͧ̐͒͜҉̠͉̝̙̰̘̘̟̥̬̤̫͎͙ḟ̭̪͙̳͎̹͖̞̰͓̻͈̰̫̻̐̈̐́̾̆ͭ͡ͅf̭̻̪͎̣͎͙͓̠̫͚̫̭̳̪̯̼̐ͮͣ̎ͮ̅ͭ̅͜i̱̩̠̦͙̜̜̽͗ͮ̾̎̋̎́͘͘c̴̣̤̯̤̩͓̼̙͚̟ͪ̎̄͆̒̏͒ͩͭͦ̂̈́̆̔͒̎̊́́͡͞e̶̢̨͖̜̤̝ͨ͌͊͊̍̎ͨͭ͑̉̿ͪͣ͒̑́ͨ̒ͣr̸̞͚͇͖̫̪̪̟͂̈͆ͣ̇̋̈̎̎̑ͬ͛͐?̴̧̘͈̼̞̮̜̪̭̑̎̌͒́̍͛̍

ja die hype van wrappen doe ik niet aan mee. was al een tijdje op de hoogte. ben benieuwd hoe lang het stand houd..of er weer wat nieuws is uitgevonden

Volgens detailers is het slecht voor alles wat er onder zit... En je kan het niet echt onderhouden ook.
Maar als het goed (lees:duur) gedaan is, ziet het er echt top uit.

Mercedes AMG, niks van audi of beamer kan daar tegenop.

Audi of BMW, mercedes iig niet

**** mijn pc is kapot aan het gaan.

bmw natuurlijk ... al hoewel audi der hier ook wel goed uitziet. :p:D

saab-turbo-x-04.jpg

Geef mij maar een Saab Turbo X

http://www.youtube.com/watch?v=AVvfoUNJKqw

Mercedes natuurlijk.

Audi

Audi (L)

Alfa Romeo en/of Audi :)

BMW sws,

Bmw = autoliefhebber
Mercedes = patser
Audi = auto boeit geen moer, maar heb genoeg cash.

Terug
Naar boven