XXL Nutrition

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
moet wel audi zeggen omdat er 1 voor de deur staat :)

Maar als ik weer wat anders mag halen word het 99% zeker weer een audi. Mercedes heb ik niets mee en bmw heeft op het moment niet echt iets moois + ik vind het interieur van bmw altijd veel minder mooi als dat van audi.

VW Golf 5 GTI. Come at me!

Heb momenteel een BMW en zou het voor niets willen wisselen, en toch is een van m'n droomwagens een mercedes sl of cl 65 Amg

Ik rij zelf BMW 3 serie, heerlijke bak :D. Mijn pa rijd mercedes en ook dat vind ik mooie auto's, maar het design van mercedes is vergeleken met bmw en audi niet zo mooi.

BMW M3/M5 of Audi RS5 / RS6... zwaar twijfel maar zou toch voor de bmw gaan :o

Mercedes C63 AMG is ook dik btw..

Kan niet kiezen :roflol:

Rij al jaren BMW... ondanks dat ze me bij de dealer elke keer weer een poot uitdraaien, zijn dit toch dé auto's voor mij. Heb een paar 5-series gehad en nu een X5.
Maar we hebben ook een mercedes, een A-tje voor mijn vrouw, super karretje moet ik zeggen. Kinderen hebben in dat kleine ding net zoveel beenruimte als in de BMW en de hond past er ook nog in.:D

Zelfde hier, 5series gehad, x5 gehad. Nu een HELE DIKKE Porsche Cayenne. En moet je zeggen ,die X5 diesel reed een stuk comfortabeler! (Alleen redde die de 300 niet) :D

Mercedes toch wel de mooiste auto's (vind het zo maffiabazenauto :P), BMW's de stoerste, lastig kiezen tussen deze twee.
Audi vind ik te 'gewoontjes'.

1. BMW (6 serie)
2. audi (a5, a7, s5)
3. Mercedes (CLS)

Volgens mij is die nieuwe A6 3.0 tdi 230 kw een beest

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 19:10 ----------

Amg's ook?

Naja de helft van de s klasse taxis in adam zijn amg uitgevoerd, dan kan je wel een echte hebben maar euu.... ;)

Audi uiteraard.
Stijl en klasse.

De Benz is voor taxi chauffeurs en de BMW zijn voor de patserige turken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol wat een Audi lovers hie,r Audi is en blijft troep.

Ik zal t nog 1 keer zeggen, DIT is een echte auto jongens: Alleen dan staat ie in een ander kleurtje voor de deur.
db_Porsche_Cayenne_Techart_Magnum__012.jpg

Laatst bewerkt:
hoeveel pk'tjes onder de hood?

ontopic: voor mij een RS6 als daily, en een m3 als 'speelauto' please :o

hoeveel pk'tjes onder de hood?

ontopic: voor mij een RS6 als daily, en een m3 als 'speelauto' please :o
Hij hoort er 600pk te hebben als je t motor pakket erbij hebt, die heb ik helaas niet, dus mijnes was 450pk, zelf laten tunen tot 520pk.

Goed genoeg toch:D hoeveel zuipt dat ding na het tunen en hoe zwaar is die?

Hij staat met 2400kg op m'n kentekenbewijs. Hij rijd voor en na t tunen bij normaal gecombineerd gebruik 1 op 4,8.
Als je hem ff flink intrapt doet ie makkelijk 1 op 3

Op topsnelheid schijnt ie 1 op 1,5 te rijden kon de dealer me vertellen.

Terug
Naar boven