Fitness Seller

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
denk dat je nu al wat laat ben met kopen van een 8 serie. heb er eental sterk in prijs omhoog zien gaan. een aantal jaar terug kon je ze al voor een paar duizend kopen (de instappers maarja dat is al niet nix :) )

ik ga geen kopen ze, kvind het wel mooie en sportieve wagen.

zo laat ik de dag eens beginnen met iemand op de negeerlijst te zetten onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Nog maar zelden in de 8 jaar dat ik nu op het forum zit zo'n arrogant, achterlijk figuur tegen gekomen. pfff kennis van auto's, speelgoed autootjes van mattel zul je bedoelen.

Gaan we het nu weer gewoon over BMW, audi en mercedes hebben.

Ok, "Masters". Held.

On topic:

De E31 die free laat zien vind ik ook geweldig, ik ben al een beetje aan het speuren of ik een mooie 8 kan vinden om mijn E36 M3 op in te ruilen. Ik hoop op een 850CSi, maar die is net even te duur vrees ik. Dan maar een 850i, in ieder geval die brute 12 cilinder :).

nnnice

denk 5 serie, wat moet ik saab tussen een 3 en een 6 serie :roflol:
:p

Waarvan je de neus nog half ziet is een SAAB. En die in het midden staat is een 3-serie coupe he, geen 6-serie

van links naar rechts= eerste is een saab, dan nieuwe M3 coupé en rechts is een oude M3.

fu, dat is echt geen SAAB

die linkse, is dat een 5-reeks of is dat een SAAB?
je zou zo beginnen twijfelen als je zo die voorlichten ziet
Saab Turbo is ook lekker hoor!

denk 5 serie, wat moet ik saab tussen een 3 en een 6 serie :roflol:
:p

Waarvan je de neus nog half ziet is een SAAB. En die in het midden staat is een 3-serie coupe he, geen 6-serie

van links naar rechts= eerste is een saab, dan nieuwe M3 coupé en rechts is een oude M3.

@phillyfreezer : you are officially OWNED man :haha: :roflol:

Laatst bewerkt:
als dat een saab is pijp ik mezelf

hoe ga je bewijzen dat het een saab is

hoe ga je bewijzen dat het een saab is

zijn hier al 3 a 4 mensen die beamen dat het om een Saab gaat
eerder à jou om te bewijzen dat het niet om een Saab gaat
kijk naar dat stuk koplamp + de uitsparing in de bumper waar normaal de mistlichten zitten, is 200% zeker een Saab ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Is idd een SAAB. Zeker geen bmw uiteraard. Dat zie je toch direct aan het spitse gril (die bij bmw al 40 jaar dezelfde vorm heeft).

als dat een saab is stop ik mn lul in mn reet

Terug
Naar boven