AndroidHealthClinic

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
einde discussie :-)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De "oude" A8 heeft een tijdloos uiterlijk, een perfecte lijn.
Jammer dat deze gepimpt is met lelijke velgen en zwarte grill/logo...

Net als de "oude" a6 vind ik, ook een tijdloos design..
Maar in de klasse van coupés wordt het tegenwoordig wel lastig.
Een M3 coupé (e92), RS5 of een C63 coupé, alle 3 prachtige wagens.

De CL65 is ook erg mooi, maar dan eerder een Jaguar XKR

Ik denk dat het bij mij wat ingelepeld is door mijn familie, maar ik ben een echte Audi-fan.
Mercedes vindt ik te oud en BMW dan weer te "pocherig"

Pocheren is het gaar maken van voedsel in weinig vocht, en net iets onder het kookpunt. Het meest bekend is het pocheren van eieren, die men uit de opengebroken schaal direct in bijna kokend water laat vallen.

2005-Brabus-SLR-McLaren-FA-1024x768.jpg

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

Ook jammer vind ik dat BMW geen echte supercar heeft, waar Audi de R8(GT) en Mercedes de SLS AMG heeft.

Audi RS6 MTM ...730pk dank u

Audi is altijd al mijn lievelingsmerk geweest (L)
Daarna zou ik voor de benz gaan, ik poets auto's als baantje en zo'n nieuwe mercedes is ook verschrikkelijk mooi :D

EDIT: Snap niet waarom BMW toch zoveel stemmen krijgt

Laatst bewerkt:
Bmw, sportieve look en rijplezier.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Qua looks zeker, en een XKR-S is qua specs volgens mij redelijk vergelijkbaar met een CL65 AMG. Behalve dat de CL65 ongeveer 3 ton is waar een XKR-S rond de 2 ton zit.
Bedoel je deze?
http://www.fastestlaps.com/cars/jaguar_xkr-s_550_hp.html

Dan heb je wel beetje gelijk, maar benz heeft toch 80 pk meer en als je de begrenzer uit de CL haal ga je wel 330

Of bedoelde je deze?

http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=5845

Deze is beduidend minder snel en sterk dan de 65
Ook jammer vind ik dat BMW geen echte supercar heeft, waar Audi de R8(GT) en Mercedes de SLS AMG heeft.

Je vergeet de SLR McLaren

BMW, sowieso een dikke M6:P de rest kan daar niet aan tippen

Bmw x5/6

Laatst bewerkt:
Alle 3

als je kan kiezen tussen de 3 klopt er iets niet :D.

a8 s8 BAZEN
a6 s6 rs6 BAZEN

3 m3 m3 csl BAZEN
5 m5 BAZEN
760li BAAS
x5 BAAS

c32 AMG BAAS
e e63 AMG BAZEN
CL CLS
SLS SL
S S63 AMG BAZEN

ga zoo door :D

Pocheren is het gaar maken van voedsel in weinig vocht, en net iets onder het kookpunt. Het meest bekend is het pocheren van eieren, die men uit de opengebroken schaal direct in bijna kokend water laat vallen.

zo laat ik de dag eens beginnen met iemand op de negeerlijst te zetten onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Nog maar zelden in de 8 jaar dat ik nu op het forum zit zo'n arrogant, achterlijk figuur tegen gekomen. pfff kennis van auto's, speelgoed autootjes van mattel zul je bedoelen.

Gaan we het nu weer gewoon over BMW, audi en mercedes hebben.

BMW heeft net iets meer klasse/sportiviteit dan Mercedes vind ik. Alhoewel de C-klasse sterk is verbeterd met het laatste model :)

Terug
Naar boven