XXL Nutrition

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
Z4 zoek ik mij nog aan te schaffen, al zijn die dingen verschrikkelijk om mee te rijden als je die aandrijving niet gewoon bent.

mercedes c320

jwzzzzzzzzzzzz

amg pakket
u jelly?

Z4 zoek ik mij nog aan te schaffen, al zijn die dingen verschrikkelijk om mee te rijden als je die aandrijving niet gewoon bent.

Oude z4 vind ik een plaatje om te zien, een waar meesterwerkje van design.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die nieuwe is vulgair...

BOEMM

BMW is puurt technisch gezien het beste qua prestaties, en Mercedes qua luxe. Toch vind ik Audi, dat eigenlijk net iets achterloopt, tegenwoordig de mooiste auto's maken.

Vooral de A5 is een juweeltje.

Op dit moment heb ik het geld er alleen niet voor over en rijd ik gewoon een 20% bijtelling Golf. :D

mijnessss

10dwoz4.jpg

2hyctok.jpg

2629thg.jpg

de bmw coupe toch een van de mooiste wagens :)
hoop zelf ook met eentje te rijden, vooral deze:

of de gewone sedan mag ook :p
met dikke velgen eronder en tis een dikke bak

de bmw coupe toch een van de mooiste wagens :)
hoop zelf ook met eentje te rijden, vooral deze:

of de gewone sedan mag ook :p
met dikke velgen eronder en tis een dikke bak

ik had vroeger de zelde als diene zwarte maar dan in blauwe kleur van foto erboven.

nu heb ik de coupé versie facelift van de zwarten, nen 320cd dus.

Als je het makkelijk kan betalen oke, als je er krom voor moet liggen en je neemt dan een auto om je eigen imago wat op te krikken vind ik het een beetje zielig.

Valt me op, alhoewel had het wel verwacht dat de keuzes niet zo zeer gemaakt worden welke je het mooist vind maar meer om welke het beste bij je imago past. Zo zal het nou eenmaal werken, maar het blijft me verbazen.

just wondering, waarom zou je nog in een dergelijke bak willen rijden als je niet van buitenlandse afkomst bent?

hier in nederland rijden echt alleen turken/marrokanen en hier en daar een verdwaalde kamper in zulke auto's

jij ben gek man. een bmw E30 in strakke staat is weer helemaal de bom. vinden bijna allle nieuwere bmw rijders ook wel .
voor een echt goed4 E30 M3 hebben velen ook geen centjes

nostalgie:) daarom rijdt ik ook liever in mijn 85 swift ipv die 10 die ik erna heb gehad. zoiezo is het leuker een auto te rijden die niet veel mensen meer hebben

ja de vrouwen zien je liever in je nieuwste auto komen maargoed ik doe dat niet voor de vrouwtjes net zoals je BB ook voor jezelf doet

Turbooooooo BAM

• Topic Starter Topic Starter
De ultieme driftbak die e30 zeggen ze

ja nice he..heb zelf nooit bmw gereden (behalve van vader) maar als deze auto voorbij rijdt krijgen heel veel jongens een stijve plasser.

jup hij heeft veel overstuur dus heerlijk smijtwerk.

Laatst bewerkt:
Stereotype patsertjes hier op het forum hoor :D

lol..probable true. maarja in een niet afbetaalde nieuwe bmw patseren terwijl je bij pappie en mammie woont dat is dan meer patserig

Ik vind ze alle drie nice, maar ik ben het meest een Audi-man.
Alhoewel ik toch eigenlijk het liefst zou rondrijden in een S-reeks en dan AMG ofzo erop. :D

Terug
Naar boven