XXL Nutrition

mgjans1 log - april 2015 -Upper/Lower Split

• Topic Starter Topic Starter
5/3/1 BB2 cycle 2 dus de BBB oefeningen naar 60% en nieuwe 1 RM's:

K2GeiL3.png

En de training van vandaag:
gNWK2rZ.png

Sterke training.

Thanks man!

Zo gisteren wat weinig gegeten en vannacht weinig geslapen... Dan hakt een dagje deadliften en squatten er wel in. Reps gehaald maar daarna was het ook wel leeg allemaal..

UFfsCa9.png

Kerst workout! Gelukkig bovenlichaam.. Heb gisteren iets verkeerd gedaan waardoor ik last van m'n knie heb. Is vandaag alweer stuk beter dan gisteren maar voel het nog wel.. Morgen maar voorzichtig squatten en kappen als het niet gaat.

10x97.5 is een (virtuele) 1rm van 130.. Denk dat dat een PR is.

A8T8n6C.png

nette train, ook die afsluiter met je bw chins en dips.

En 2e kerstdag trainen we ook gewoon.

Knie was niet helemaal 100% dus geen extra reps op de Wendler sets..

5x10 deadliften is heel zwaar.. Ik heb niet alle sets de 10 gehaald maar wel net zo lang doorgegaan tot ik 50 reps totaal had..

ySPJMnZ.png

3x3 week..

nuS3KMc.png

gaat lekker die mp. Tbar is idd vervelend met een te korte stang.

kd8fAyK.png

7x147.5 valt me niets tegen.. De volgende cycle ga ik wel de zware dagen (deadlift en squat) eerst plannen. Dus ma - press, di - deadlift do - bench vr - squat wordt -> ma squat, di press, do dl, vr bench

De dl/squat dagen zijn zoveel zwaarder dan de bench/press dagen dat je ze beter eerst kan doen wat mij betreft. Geen idee waarom het standaard template andersom is...

Eerste van 2015 ook in de boeken. Naar het einde toe merkte ik de champagne en biertjes van gisteren wel.. Maar toch 8x102.5 gebenched dus ik klaag niet..

Gelijk ook maar stukje doelen voor 2015:

Squat
Huidig: 120Kg
2015: 190kg

Ik squat pas sinds 2 maanden en zit nu op 120... Lijkt me nog voldoende ruimte om te verbeteren vandaar de vrij grote stap.

Deadlift
Huidig: 180kg
2015: 225kg.

Deadlift sinds juni dus ook hier nog wel wat ruimte.

Bench
Huidig: 125kg
Doel: 150kg

Bench al wat langer dus hier zit minder ruimte denk ik..

fKFWnvh.png

Beste wensen!

2/1

Geen bijzonderheden... 5x10 deadliften blijft belachelijk zwaar...

ghOkkp8.png

lkkre train, 10reps DL heb ik weinig meer baat bij als wanneer ik het 5reps pak.

Yeah eens... Ik zie ook niet hoe ik 5x10 op 70% ooit ga halen.. Denk dat dat vragen is om rugproblemen, bij 10 reps is het erg lastig je form goed te houden. Denk dat ik er voor die cyclus 7x5 van maak ofzo...

lijkt mij fijner ja. die "high" reps op DL heb ik nooit profijt van gehad.

Week 3 - 5/3/1 week

qfQQAwq.png

Deadlift dag.. Vreselijk lopen kloten tijdens m'n deadlift sets. Er kwam van alles tussendoor (ik train thuis). M'n 3x set was 140, nadat ik die gedaan had kwam ik terug voor m'n 155 set maar vergeten de schijven erop te doen. Bij rep 7 of 8 dacht ik.. neh dit gaat te makkelijk.. en ontdekte de fout. Lange pauze genomen en als nog 155 gedaan voor 5.

YWcPfGk.png

lekker dat je die 155 toch nog even heb gepakt mooi gewicht.

Bench dag..

DaMg7NS.png

Ronde 2 afgerond.. Volgende cycle is dus BBB2 met 70%. 5x10 met 70% gaat volgens mij echt heel pittig worden en ik zal de 10 reps wss niet voor alle oefeningen voor alle 5 sets halen. Als ik een set niet haal ga ik net zo lang door met sets tot ik 50 reps heb. Als dit veel tijd in beslag neemt laat ik eventueel extra ondersteunende oefeningen varen.

Vandaag geen bijzonderheden.

YxqwcT3.png

Terug
Naar boven