XXL Nutrition

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split)

  • Topic starter mhl92
  • Startdatum
  • Reacties 262
  • Weergaven 13K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

goeie borst training!

Je rug heeft de wijdte wel, beetje massa er op:)
 
goeie borst training!

Je rug heeft de wijdte wel, beetje massa er op:)

thx, ja ik mis die massa zelf ook. En dat vind ik juist mooi aan de rug. Maar vooral zware rows toch? Of heb ik dat mis???
 
thx, ja ik mis die massa zelf ook. En dat vind ik juist mooi aan de rug. Maar vooral zware rows toch? Of heb ik dat mis???
Als eerst goede borst en bicep training! Ziet er heerlijk intens uit gozer!:D

Voor rug dikte zou ik mensen inderdaad rows willen adviseren, zowel met dumbbells als barbell of evt. kabelwerk!:D

Vandaag nog trainen?
 
Yep, rows zijn nice voor de rugdikte!
 
Als eerst goede borst en bicep training! Ziet er heerlijk intens uit gozer!:D

Voor rug dikte zou ik mensen inderdaad rows willen adviseren, zowel met dumbbells als barbell of evt. kabelwerk!:D

Vandaag nog trainen?

Thx, was vooral blij met de BP :D Ik heb al DB rows en BOR, en soms seated rows erin zitten. Maargoed gewoon doorknallen dus!
Nee vandaag geen training. Moet met me "cardio" sporten sowieso goed oppassen de komende tijd, ik heb namelijk de blessure "Shin Splint (Mediaal Tibiaal Stress Syndroom (MTSS)" zeer pijnlijke blessure aan mijn schenen 't doet soms belachelijk veel pijn. Het zijn zoiets van scheurtjes in je scheenbeen ofzo..
Yep, rows zijn nice voor de rugdikte!
hehe kj, zie bovenstaande :D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar de fysio geweest met mijn schenen. Slecht nieuws. Mijn beenvlies is kapot oid. Het is in zekere zin ongeneesbaar, de fysio had 't over shock thearpie, en andere rare dingen. Mijn schenen zijn nu op een speciale manier getaped waardoor de pijn al verlicht is. Volgende week dinsdag moet ik er weer opnieuw naartoe om te bespreken wat ik er aan wil doen, en of er uberhaupt wat aan te doen is.
Was er met me hoofd ook wat minder bij, ben ook benieuwd wat dit inhoud voor mijn overige sporten, mag ik ooit nog voetballen, tennissen, benen trainen.. Maargoed shit happends..

Schouders + triceps vandaag omdat ik beetje last heb van me rug, verkeerde beweging gemaakt..

gewichten weet ik niet meer allemaal
Schouders: Press machine: 3x8 45kg
side cable raises: 2x8
side raises 2x8 10kg
front raises 3x8 10kg
bent over side raises, 3x8 10kg

skullcrushers: 3x8
straight bar pushdown: 3x8
one arm reverse grip pushdown: 3x8
 
slecht nieuws brah... je gaat er wel erg volwassen mee om!

Nette training in ieder geval/
 
slecht nieuws brah... je gaat er wel erg volwassen mee om!

Nette training in ieder geval/
thx, ja is ook nog een beetje onwerkelijk, hopelijk krijg ik dinsdag precies te horen wat voor gevolgen het heeft voor mij.

Hier pic van me rug met wat betere belichting
24cegz7.jpg
 
aangezien ik waarschijnelijk moet stoppen met voetballen betekend dat ik vaker kan fitnessen. Dus ga ik voortaan 4x in de week trainen. Voorlopig alleen geen benen trainen tot ik zeker weet wat de gevolgen hier van zijn. Ik verwacht eigenlijk dat ik me benen gewoon kan blijven trainen, anders zou 't wel heel klote zijn..
 
aangezien ik waarschijnelijk moet stoppen met voetballen betekend dat ik vaker kan fitnessen. Dus ga ik voortaan 4x in de week trainen. Voorlopig alleen geen benen trainen tot ik zeker weet wat de gevolgen hier van zijn. Ik verwacht eigenlijk dat ik me benen gewoon kan blijven trainen, anders zou 't wel heel klote zijn..
Succes gozer! De details vraag ik binnenkort nog wel even aan je! Hopelijk kun je the wheels nog wel een beetje blijven trainen en blijft de last tot een minimum beperkt!

Goed weekend in ieder geval!
 
vndg borst + biceps en een pijnlijke massage van de fysio :o

db press: 2x8 28kg 1x8 30kg
incline db press: 1x8 22kg 2x8 24kg
standing cable fly's 3x8 10kg
oma fly's 3x8 6kg

db curls 2x8 16kg 1x8 14kg ( laatste setje heel strikt uitgevoerd voor de burn)
hammer curls: 3x8 14kg
preacher curls drop setje om 't af te maken!
Dat was um weer voor vandaag
 
klasse getraind weer, rug pic is nice!

Goeie gedachte, stoppen met het ene is meer tijd voor het andere!
 
klasse getraind weer, rug pic is nice!

Goeie gedachte, stoppen met het ene is meer tijd voor het andere!

thx:)

"t gaat er wss zo uit zien.

Ma: benen
di: borst+triceps
do: rug + biceps
zo: Schouders+armen
 
vandaag smiddags getraind, aangezien ik vnv na groningen ga, feesten:D

schouders+triceps
behind neck press/MP/machinepress: Zoek nog steeds naar de fijnste oefening :o
side raises 4x8 10kg
rear side raises 3x8 10kg

cgbp: 3x8 50kg
straight bar pushdown: 1x8 27,5kg kreeg toen last van rechter triceps dus gestopt
reverse grip single arm pushdown: 2x8 7,5kg 1x8 10kg

Geen bijzondere training. Ben ook vrij ontevreden met mijn fysiek, vind mezelf veeeeeel te klein, maargoed 't is ook een maraton :)
 
Have fun met je feest kerel!

lekker getraind. Ontevreden zijn met je fysiek is altijd met onze sport.
 
Jow MHL,

Hoe was het feestje in Grun? Niet ontevreden zijn met je fysiek trouwens, nergens voor nodig! Vergeet niet dat je pas 19 bent en behoorlijk lang en lerende in de bb-wereld!

Je bent een stuk eerder begonnen als mij en komt er heus wel!:thumbs:

Goed weekend alvast!:D
 
Have fun met je feest kerel!

lekker getraind. Ontevreden zijn met je fysiek is altijd met onze sport.
Thx, klopt zeker dat het een onderdeel van de sport is, maar het kan wel demotiverend werken:o

Jow MHL,

Hoe was het feestje in Grun? Niet ontevreden zijn met je fysiek trouwens, nergens voor nodig! Vergeet niet dat je pas 19 bent en behoorlijk lang en lerende in de bb-wereld!

Je bent een stuk eerder begonnen als mij en komt er heus wel!:thumbs:

Goed weekend alvast!:D

Feestje was top! Lag er half 7 in, 2.5 uurtjes slaap en weer terug naar almelo.
Ik weeg nu alweer een tijdje rond de 85/86kg, en hoop dat ik binnekort toch even door mag gaan tot de 90kg. Ga misschien mijn voeding even onder de loep nemen. Sowieso geen alcohol meer tot eind 2011:p
 
Ik zit even na te denken over school dagen.
Normaal eet ik dan 10/12 broodjes pindakaas. Opzich kan dit wel.. maar het is natuurlijk verre van ideaal. Ik heb wel testen gedaan met havermout pannekoeken etc.
Misschien hebben jullie nog tips? Ik kan natuurlijk altijd kip met rijst proberen mee te nemen. Maar meestal eet ik dit als ik rond 4 uur thuis kom.
Eieren heb ik ook al geprobeerd maar dat is ook niet echt heel lekker ( jaja ik weet 't hoeft niet lekker te zijn :o)

Maar iemand nog ideetjes?:)
 
vndg borst+bicep, heb nog beetje last van me rug, dus vandaar deze keuze. 2de keer deze training dus wou borst op kracht pakken en biceps iets lager in gewicht meer reps en alles zittend uitgevoerd zodat ik echt puur de bicep aanspreek. Maargoed training verliep helaas wat anders :( kreeg last van me arm tussen bicep/tricep in, heb ik bij tennis opgelopen, meteen gestopt met de bicep training. Nu meteen van dat warm/koud spul erop gesmeerd, voelt beetje stijf aan.. Hopelijk trekt 't voor dinsdag weer weg!

Ik tel de stang weer als 10kg, ook al is die ongeveer 12,5/15kg :o
bp: beetje opwarmen tot 60kg
5x70kg
5x80kg PR!!!
1x85kg PR!!!
1x87,5kg PR!!!
1x90kg (lukte niet helemaal, moest gespot worden helaas!
6x70kg
incline db press: 8x22kg 5x26kg 5x28kg 5x30kg (PR!)
standing cable fly's: 3x5 12,5kg (PR!)

aan begin van training was er iemand bezig met 160kg BP ofzo, en had hem nog nooit eerder gezien en dacht van, gaat hij 160kg op reps doen of? Dus hij begint, maar krijgt hem niet omhoog, hij schreeuwen help help, niemand die wat deed dus ik ren erheen, ik trok met alle kracht die ik had.. maar samen kregen we de stang nog maar net op de onderste spotters :o was wel grappig :P

Maar dit was dus de training, hopelijk is dinsdag me arm weer over!
 
Laatst bewerkt:
Lekker al die PR's. Zie ik graag.:) Jammer dat je niet meer mag voetballen. Suc6.
 
Back
Naar boven