AndroidHealthClinic

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split)

  • Topic starter mhl92
  • Startdatum
  • Reacties 262
  • Weergaven 13K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Lekker al die PR's. Zie ik graag.:) Jammer dat je niet meer mag voetballen. Suc6.

Hehe, ben ook wel blij voor 10 maand op deze krachtstats zitten:rolleyes:
Van de ene kant is het jammer natuurlijk dat ik 4/5 maand eruit ligt bij voetbal. Maar ik speel al langer met het idee in mijn hoofd dat ik ooit een keer op het podium wil staan. En misschien kan ik me nu gewoon 100% op deze sport richten!
 
goeie bench!!!

100kg bench en 90kg bodyweight in 2011 nog?? ;)
 
goeie bench!!!

100kg bench en 90kg bodyweight in 2011 nog?? ;)

thx. Ik hoop vooral die 90kg! Ben redelijk aan het bulken. Vind zelf me bw belangrijker dan krachtstats, maar 100kg BP zou wel vet zijn om te halen in 2011 ja!:D
 
thx. Ik hoop vooral die 90kg! Ben redelijk aan het bulken. Vind zelf me bw belangrijker dan krachtstats, maar 100kg BP zou wel vet zijn om te halen in 2011 ja!:D
Dat ga je IMO zeker halen gozer!!:D

Wat betreft de voeding zijn havermout pannekoeken gebakkenm met teveel eieren en wat extra whey erg goed te doen + lekker! Kip met rijst of gewoon een goed bereide pasta en of nasi met teveel kip kan opzich ook goed mee naar school...boterhammen blijven natuurlijk het makkelijkst! Of weightgainer (relatief duur)?
 
Als jij die bench niet haald dan doe je ergens iets goed fout:) Dat gaat je zeker lukken man.
 
Dat ga je IMO zeker halen gozer!!:D

Wat betreft de voeding zijn havermout pannekoeken gebakkenm met teveel eieren en wat extra whey erg goed te doen + lekker! Kip met rijst of gewoon een goed bereide pasta en of nasi met teveel kip kan opzich ook goed mee naar school...boterhammen blijven natuurlijk het makkelijkst! Of weightgainer (relatief duur)?
die pannekoeken zijn warm wel lekker, maar koud vond ik ze wat minder. Rijst met kip eet ik in principe altijd thuis als ik kan, dus dat is ook niet echt school voer. Maar 12 boterhammen met pindakaas is verre van ideaal, ook met het oog op de voedingswaarde. Weightgainer lijkt me imo beetje overbodig.

Als jij die bench niet haald dan doe je ergens iets goed fout:) Dat gaat je zeker lukken man.
Haha zou wel tof zijn, na iets meer dan een jaar trainen 100kg bench hebben :)
 
Vandaag schouders en rug:o

machine press: 3x8 55kg
lateral raise: 1x8 10kg 2x8 12kg
rear lateral raise: 3x8 10kg
front raise: 1x8 10kg 1x8 12kg

deadlift: 8x50kg 8x70kg 8x90kg 5x110kg 3x130kg 1x140kg PR 0.5x150kg voelde een grip faal komen bij 150 dus legte de stang maar netjes terug)
pull ups wide grip: 8/8/8/6
seated row: 2x8 45kg 1x8 50kg
pulldown wide grip: 3x8 55kg
db rows: 3x8 32kg (PR) max dumbbells ook:o
pulldowns met speciale handvat ding: 3x8 55kg

Training duurde na mijn mening eigenlijk te lang, maargoed gebeurd mij niet vaak:rolleyes:
 
Lekker bezig. Volgende x pak je de 150 en dan op naar de 200kg.:)
 
mooie training man, maar waarom doe je eerst schouders? speciale rede of wah
 
Lekker bezig. Volgende x pak je de 150 en dan op naar de 200kg.:)
hehe, 160kg was eigenlijk mijn doel voor 2011, dat had ik begin 2011 vastgesteld

mooie training man, maar waarom doe je eerst schouders? speciale rede of wah

Was samen met mijn broer en die was eerst @ fysio en toen deed ik maar alvast mijn schouders, zodat we rug samen konden doen. Normaal doe ik ook altijd de wat kleinere spiergroep eerst!

Wil trouwens de komende 6 weken mij even op kracht richten. Zat zelf te denken aan 5x5 bill star of 5/3/1 Wil vooral de kracht in me schouders wat hoger aangezien ik daar toch wel vrij slap ben!
 
Goed bezig kerel :)

Ga je volgen!
 
duidelijk,lekker om ff te gaan knallen idd! 5 x5 zou ik doen dan.
 
hoezo terugleggen?
keihard knijpen in dat ding en een rep maken verdomme!
en grip trainen :)
100kg bench wil ik oko nog halen dit jaar
 
Goed bezig kerel :)

Ga je volgen!

thx vinny! was goed vandaag!

duidelijk,lekker om ff te gaan knallen idd! 5 x5 zou ik doen dan.

5x5 spreekt mij ook het meeste aan

hoezo terugleggen?
keihard knijpen in dat ding en een rep maken verdomme!
en grip trainen :)
100kg bench wil ik oko nog halen dit jaar

Hehe true eigenlijk, maar was bang om 'm te laten vallen. En ik zit in een vrij nette sportschool waar de instructeurs al boos komen vragen wat er aan de hand is als je db's van 20kg laat vallen:o
100kg bench is idd een mooi doel! Haal je vast wel!!

vndg weer borst+triceps getraind. Ga zondag even rustig de benen trainen, kijken of 't gaat hoop van wel. Benen zijn al mijn slechste groep, en heb ze nu 1.5maand niet mogen trainen. :mad:

Vandaag in zwolle getraind met 2 jongens van school. Trainingen gaan dan niet 100% maar was wel een leuke training!

bp: 15x20kg, 8x50kg 5x70kg 3x80kg 0,5x95kg:o 1x90kg PR :D
incline db press: 2x6 30kg 1x8 30kg
db press: 3x7 30kg (zwaarste dumbbells)
fly's: 3x8 14kg

CGBP: 3x6 60kg
dips: 10 reps ( niet vaker gedaan wegens de tijd)
one arm reverse grip pushdown: 3x8 18kg

Motivatie is op 't moment ook zeer hoog, omdat ik heel graag die 90kg wil behalen! En aangezien ik nu bijna een jaar bezig ben wil ik toch wel een mooi eindresultaat neer zetten!

Nu even 150gr kip maken en nomnomnom. Zondag benen op 't schema heb echt zin om mijn benen weer te kunnen trainen!:o
 
Klasse PR op je bench.:)
 
nog even wat foto's gemaakt. Borst kom niet echt goed tot zijn recht @ laatste foto.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ma9qn5.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
thx vinny! was goed vandaag!



5x5 spreekt mij ook het meeste aan



Hehe true eigenlijk, maar was bang om 'm te laten vallen. En ik zit in een vrij nette sportschool waar de instructeurs al boos komen vragen wat er aan de hand is als je db's van 20kg laat vallen:o
100kg bench is idd een mooi doel! Haal je vast wel!!

vndg weer borst+triceps getraind. Ga zondag even rustig de benen trainen, kijken of 't gaat hoop van wel. Benen zijn al mijn slechste groep, en heb ze nu 1.5maand niet mogen trainen. :mad:

Vandaag in zwolle getraind met 2 jongens van school. Trainingen gaan dan niet 100% maar was wel een leuke training!

bp: 15x20kg, 8x50kg 5x70kg 3x80kg 0,5x95kg:o 1x90kg PR :D
incline db press: 2x6 30kg 1x8 30kg
db press: 3x7 30kg (zwaarste dumbbells)
fly's: 3x8 14kg

CGBP: 3x6 60kg
dips: 10 reps ( niet vaker gedaan wegens de tijd)
one arm reverse grip pushdown: 3x8 18kg

Motivatie is op 't moment ook zeer hoog, omdat ik heel graag die 90kg wil behalen! En aangezien ik nu bijna een jaar bezig ben wil ik toch wel een mooi eindresultaat neer zetten!

Nu even 150gr kip maken en nomnomnom. Zondag benen op 't schema heb echt zin om mijn benen weer te kunnen trainen!:o

Was mooie training vandaag idd!

Nette PR :)

Keep up the good work
 
nice train, gaat goed met je fysiek, met die 5 x 5 power wat diktes kweken:) hoppa
 
Toch nog een PR na je fail. Goed zo !
 
Voel je je borst een beetje? ik voel hem lekker na de training van gister:p
 
Back
Naar boven