Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uiteindelijk gebruik ik via de compounds op andere dagen ook biceps en triceps (was vandaag zelf nog wat stijf aan biceps na rug training van zaterdag)

!!

in de examenblok (kerstverlof) wat meer gaan joggen, om conditie terug op peil te brengen![]()
Ben ik ook weer mee bezig.. Is ook hard nodig bij mij 
Ja, vroeger deed ik atletiek. Nog eens teruggebladerd zelf in mijn vorige log en toen woog ik in Juli nog 68kg nu een aantal maand verder +-80kg
In april nog 21ste geworden in een loopwedstrijd van +700 deelnemers, conditie is ver zoek nu![]()

Ik kijk al uit naar de kerstvakantie...

Ja, een weekje rust zou me wel deugd doen. Vorige keer kwam ik wel slechter uit mijn rustweekje dan ervoor, had toen griep gekregen oa.
Ik ga nog vrijdag en zaterdag respectievelijk borst-schouders en rug doen en dan een rustweekje inlassen en me eens extra gaan richten op mijn voeding en eens kijken voor een voedingsschema dat mij naar de 90kg moet brengen
Deze ochtend BW = 81kg op de dig. weegschaal![]()

Slaaptekort kan idd een behoorlijk negatief effect hebben op je trainingen, heb ik zelf ook al meer dan eens ondervondenGewoon weer aan proberen te vullen en knallen!
![]()
Morgen wel al gedaan om 15u30 dus ga morgen vroeger kunnen gaan slapen en vrijdag moet ik er maar gelukkig uit om 9u. Dus kzal dat morgenavond inhalen, die slaap (van 22u -> 9u
)