MuscleMeat

michiel's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thx man, hoop nu toch dat mijn armen naar de zomer toe 2 cm meter zullen meten, groeien moeten ze! Koud, opgespannen meten ze 34cm :o

Zelf zie ik niet zoveel vooruitgang in de deadlifts? :dunno:
Als ik goed geteld heb, zit ik nu aan 18 x deadliften :)

Vind het best aardig, PR op de deadlift is voor de meesten helaas niet elke keer raak.. Armpjes mogen idd wel wat dikker :D Pak je ze één of twee keer per week? Twee keer moet goed kunnen ivm met korte herstelperiode ;)

1x op maandag

biceps: 3 oefeningen (3-4 sets per oef)
triceps: idem

uiteindelijk gebruik ik via de compounds op andere dagen ook biceps en triceps (was vandaag zelf nog wat stijf aan biceps na rug training van zaterdag :) )

uiteindelijk gebruik ik via de compounds op andere dagen ook biceps en triceps (was vandaag zelf nog wat stijf aan biceps na rug training van zaterdag :) )

Met compounds pak je ze wel goed mee idd. Het verschilt ook een beetje per persoon maar ik kon 2 keer armen in de week altijd prima hebben ;)

Ja, ik wss best ook lichamelijk
maar zit nu al in tijdsnoot met 4 trainingen per week :D !!

heb al een hele tijd geen cardio meer gedaan :o
maar fiets wel elke week gem. 150 km door weer en wind

in de examenblok (kerstverlof) wat meer gaan joggen, om conditie terug op peil te brengen ;)

Ja, vroeger deed ik atletiek. Nog eens teruggebladerd zelf in mijn vorige log en toen woog ik in Juli nog 68kg nu een aantal maand verder +-80kg :o

In april nog 21ste geworden in een loopwedstrijd van +700 deelnemers, conditie is ver zoek nu :D

Ja, vroeger deed ik atletiek. Nog eens teruggebladerd zelf in mijn vorige log en toen woog ik in Juli nog 68kg nu een aantal maand verder +-80kg :o

In april nog 21ste geworden in een loopwedstrijd van +700 deelnemers, conditie is ver zoek nu :D

nette training weer, mooie vooruitgang ook :thumbs:

wel je conditie een beetje op peil houden hé ;)

Komt helemaal weer in orde,
heb best wel nog goede conditie door te fietsen, is zeker niet onderschatten hoor. Elke dag gehaast, snel crossen naar school :D

Teveel cardio wil ik ook niet doen anders moet ik mijn kcal verbruik nog gaan opschroeven :D

Benen training woensdag 12 december 2007

Full squat:
8 x 50
8 x 70
8 x 70

Front squat:
5 x 50
4 x 60 pff

45° Leg press:
8 x 60
8 x 80
8 x 80

SLDL:
8 x 60
8 x 70
8 x 70

Opmerkingen:
Zoals je ziet niet echt om over naar huis te schrijven, totaal geen energie meer. Nochtans veel gegeten vandaag en extra eten meegedaan naar school voor tussen de pauze's. Wss te weinig geslapen de laatste paar dagen, kan nu minder uitslapen in het weekend omdat ik moet studeren! :( Ik kijk al uit naar de kerstvakantie...

idd, een wat matig volume... volgende keer weer beter :wl:

en als je echt té moe blijft even een weekje rust inlassen tot aan de vakantie ;)

Slaaptekort kan idd een behoorlijk negatief effect hebben op je trainingen, heb ik zelf ook al meer dan eens ondervonden :( Gewoon weer aan proberen te vullen en knallen! ;)

Ja, een weekje rust zou me wel deugd doen. Vorige keer kwam ik wel slechter uit mijn rustweekje dan ervoor, had toen griep gekregen oa. ;)

Ik ga nog vrijdag en zaterdag respectievelijk borst-schouders en rug doen en dan een rustweekje inlassen en me eens extra gaan richten op mijn voeding en eens kijken voor een voedingsschema dat mij naar de 90kg moet brengen :D

Deze ochtend BW = 81kg op de dig. weegschaal :)

Ja, een weekje rust zou me wel deugd doen. Vorige keer kwam ik wel slechter uit mijn rustweekje dan ervoor, had toen griep gekregen oa. ;)

Ik ga nog vrijdag en zaterdag respectievelijk borst-schouders en rug doen en dan een rustweekje inlassen en me eens extra gaan richten op mijn voeding en eens kijken voor een voedingsschema dat mij naar de 90kg moet brengen :D

Deze ochtend BW = 81kg op de dig. weegschaal :)

Strak plan. Pak je rust, neem je trainings- en voedingsschema eens goed onder de loep en als alles weer in orde is knal je harder dan tevoren ;)

Slaaptekort kan idd een behoorlijk negatief effect hebben op je trainingen, heb ik zelf ook al meer dan eens ondervonden :( Gewoon weer aan proberen te vullen en knallen! ;)

Dat zit er vanavond al niet meer in, eerst gestudeerd tot 21u, nu terug van trainen en morgen er weer uit om 7u :( Morgen wel al gedaan om 15u30 dus ga morgen vroeger kunnen gaan slapen en vrijdag moet ik er maar gelukkig uit om 9u. Dus kzal dat morgenavond inhalen, die slaap (van 22u -> 9u :D)

Nu nog even wat thee drinken, iets eten en in me bed kruipen!

Cu guys ;)

Ik heb al wat zitten puzzelen in mijn excel bestandje om een voedingsschema te maken, dit is wat ik zover bedacht heb:

6p4zw5k.jpg

6jmh1ea.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
6ntkm0l.jpg

AVONDETEN (wat de pot schaft: kcal, e, k en v niet meegerekend in eindtotaal)

7yojfic.jpg

6sj8i6d.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Niemand? :)

Ik vind het er top uit zien hoor :thumbs: En als je niet bijkomt zwier je er een paar pannekoeken tussen ofzo :p

Je schema ziet er goed uit, heb wel een opmerking;

Ik raad het niet aan om pre-workout dextrose te nemen.

Pre workout = snelle suiker = snelle stijging in bloedsuikerspiegel = sterke insulinerespons
en dat wil je niet hebben vlak voor/tijdens je training omdat je suikers dan sneller uit je bloed worden getrokken.

Ik raad je aan om die dextrose voor een pre workout shake te vervangen, er zijn diverse onderzoeken die de efficiëntie van een eiwitshake voor je training aantonen.

think about it...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven