AndroidHealthClinic

michiel's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
whey shake neem ik al 1u30min voor ik ga trainen :)
dus jij raadt aan om die dextrose vooraf gewoon weg te laten...

dextrose na de training doen Giel is beter.
verdomme ik mis mijn smilies.

Je schema ziet er goed uit Giel maar zoals er al vele zeggen de dextrose na je training nemen. Succes met het behalen van je doel.:D

Als je die dingen verandert die genoemd zijn is het volgens mij een prima schema! succes ermee ;)

Borst-schouders training vrijdag 14 december 2007

Incline bench press (+-45°):
8 x 35
8 x 40
8 x 40
8 x 45

Bench press:
8 x 40
8 x 40
8 x 45
8 x 50

Military press (strikt):
8 x 30
8 x 35
8 x 35

Upright row:
3 x 8 x 30

Opmerkingen:
Korte training, heb geprobeerd de energie die ik nog over had in die paar oefeningen te steken, dringend tijd voor een rustweekje (volgende week dus)

Laatst bewerkt:
Zaterdag 15 december 2007

Chin ups:
6 x 5 x BW

Back pull down:
8 x 35
2 x 8 x 40
2 x 8 x 45

Deadlift (met deadstop):

5 x 80 (opwarming)

5 x 3 x 120
3 x 5 x 110
+----------
35 reps total

Cable row:
10 x 30
10 x 40
10 x 40

Power shrugs :dunno::
10 x 100
10 x 110
10 x 110

Opmerkingen:
Gisterennacht wat langer kunnen slapen, training ging dus behoorlijk

Deadlift: ik heb maar 5 x 3 x 120 gedaan ipv 10 x 3 x 120. Het was te zwaar en wou de vorm niet verkloten van mijn lift

Cable rows gedaan omdat ik gehaast was en geen schijven wou afhalen van de oefening ervoor (deadlift) :D

Nog een leuke shop laten maken door XXltje :thumbup:
michel4new.jpg

lekkere training;)

maaruhm, ..anabowluh michiel? :eek:

Als ik er zo kan uitzien over 2 jaar met een iets minder grote piek op de biceps en iets beter dominerende delts...nu heb ik iets om naar toe te leven :D

Maar over een goeie week komen de echte foto's, ben zelf erg benieuwd :cool:

ik ben ook benieuwd:cool:

ik ook :cool:

oei Giel is ineens gegroeid......

Ja, was het maar waar :D
Heb er eens over gesproken met mijn ma en ga binnekort beginnen met vitamine b12 injecties ;) Beginnen in de kerstvakantie...

Heb je niet teveel last van van vettoename met dat voedingsschema?

Heb je niet teveel last van van vettoename met dat voedingsschema?

Nu volg ik dit voedingsschema nog niet, voorlopig doe ik het met 3500 kcal op een dag (4xweek trainen) en ik doe geen extra cardio.

In de vakantie zal ik 1x week 30min joggen dus schroef ik ook wat mijn energiebehoefte op naar 4000kcal per dag.

Eénmaal ik de 90kg bereikt heb ga ik sowieso cutten naar 10% BF of toch iets in de buurt (:D) En erna een clean bulk aanhouden + 1 x week cardio.

Ik denk dat ik 90kg zal wegen ergens in Juni, dan kan ik in Juli (en Augustus) cutten
Ik hoop in 2 maanden tijd toch 4-5%BF te kunnen zakken mbv cardio en goede voeding?

Nette doelstelling :thumbs: Zelf wil ik ook nog 10 kg erbij tegen de zomer :p

Ja, was het maar waar :D
Heb er eens over gesproken met mijn ma en ga binnekort beginnen met vitamine b12 injecties ;) Beginnen in de kerstvakantie...

hoe zit het eigenblijk met dat topicje van je over die injects, ik denk er ook aan maar kan niet op die elite afdeling :rolleyes:

Nu volg ik dit voedingsschema nog niet, voorlopig doe ik het met 3500 kcal op een dag (4xweek trainen) en ik doe geen extra cardio.

In de vakantie zal ik 1x week 30min joggen dus schroef ik ook wat mijn energiebehoefte op naar 4000kcal per dag.

Eénmaal ik de 90kg bereikt heb ga ik sowieso cutten naar 10% BF of toch iets in de buurt (:D) En erna een clean bulk aanhouden + 1 x week cardio.

Ik denk dat ik 90kg zal wegen ergens in Juni, dan kan ik in Juli (en Augustus) cutten
Ik hoop in 2 maanden tijd toch 4-5%BF te kunnen zakken mbv cardio en goede voeding?

is imo te doen, sucses :wl:

Biceps-triceps training maandag 17 december 2007

Standing barbell curls:
8 x 30
8 x 35
8 x 35

Seated barbell curls:
10 x 30
8 x 35
8 x 35

Cable curls:
10 x 15
10 x 15
8 x 20

CGBP:
10 x 40
10 x 45
8 x 45
8 x 50

Push down:
10 x 20
10 x 20
8 x 20

Skull crushers:
10 x 20
10 x 20
8 x 25

Opmerkingen:
-Rustweekje kan wel even weer wachten, ben al weer wat meer uitgeslapen ;)
En vanacht weer 10 uurtjes proberen te slapen ;)

-Training ging behoorlijk, behoorlijk volume weer!!
-De foto's komen er normaal zaterdag aan :cool:
-Morgen eens apotheek binnenstappen voor b12 :)

Chinnen gaat je tegenwoordig goed af zie ik. Goed man! Volgens mij is de tijd aangebroken wat gewicht aan te hangen. Anders doe je partials of met cheat (opgooien) Gaat zeker helpen:D Volgens mij kun je zowieso op veel oefeningen inmiddels wel wat zwaarder gaan dan je nu doet. Gewoon pakken die gewichten en gaan met die banaan:rocknana:

90kg BW moet goed toch de doen zijn:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven