Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whey shake neem ik al 1u30min voor ik ga trainen
dus jij raadt aan om die dextrose vooraf gewoon weg te laten...
:
Heb je niet teveel last van van vettoename met dat voedingsschema?
) En erna een clean bulk aanhouden + 1 x week cardio.Nette doelstellingZelf wil ik ook nog 10 kg erbij tegen de zomer
![]()

Ja, was het maar waar
Heb er eens over gesproken met mijn ma en ga binnekort beginnen met vitamine b12 injectiesBeginnen in de kerstvakantie...

Nu volg ik dit voedingsschema nog niet, voorlopig doe ik het met 3500 kcal op een dag (4xweek trainen) en ik doe geen extra cardio.
In de vakantie zal ik 1x week 30min joggen dus schroef ik ook wat mijn energiebehoefte op naar 4000kcal per dag.
Eénmaal ik de 90kg bereikt heb ga ik sowieso cutten naar 10% BF of toch iets in de buurt () En erna een clean bulk aanhouden + 1 x week cardio.
Ik denk dat ik 90kg zal wegen ergens in Juni, dan kan ik in Juli (en Augustus) cutten
Ik hoop in 2 maanden tijd toch 4-5%BF te kunnen zakken mbv cardio en goede voeding?

Volgens mij kun je zowieso op veel oefeningen inmiddels wel wat zwaarder gaan dan je nu doet. Gewoon pakken die gewichten en gaan met die banaan