MuscleMeat

michiel's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Top training kerel! Sterke DL en BP. :thumbs:
doe zo voort! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, komt wel goed met UB voorlopig. Binnekort toch eens kijken voor glucosamine voor de gewrichten.

Normaal gezien woensdag een afspraak bij de (vrouwelijke :D) dokter voor mijn kuiten maar veel zal ze er toch niet aan kunnen zien...hopelijk geen tijdverspilling!
Als alles weer in orde is kan ik weer lekker LB trainen, had de indruk dat ik ook goed bezig was met sq, hack sq en sldl ;)

Daarom vandaag ook geen LB getraind. Morgen:
-Chin ups (lang geleden)
-BP
-IBP
-UR
-CGBP
-Barbell curls

Heb er al weer zin in ;)

Succes bij de "vrouwelijke" dokter michiel, hahaha.

goeie training man!!!

zou je je niet beter met beginnersroutines bezig houden, dan dergelijke geavanceerde shit, het lijkt me dat je weer te veel hooi op je vork wil nemen, michieltje.

Wat is er dan speciaal aan?

Schrik dat ik ooit meer zal deadliften? ;)
Train je eigenlijk nog wel...

Je hebt nog een lange weg te gaan.
Wat is er mis met die kuit van je?
Teveel hooi op de vork genomen?

Je hebt nog een lange weg te gaan.
Wat is er mis met die kuit van je?
Teveel hooi op de vork genomen?

Ik weet dat jij het niet serieus bedoeld, maar zal toch normaal antwoorden hé ;)

Ik heb er enkel last van bij full squats, op het onderste punt. Waar de kuiten de hamstrings raken. Par. squats zie ik niet zitten voor de knieën...

Niemand houdt van squatten Michiel4, maar als je groot wil worden zal je ze toch moeten doen tot je erbij neervalt. Lijkt me eerder dat je het ervan wil nemen en op de koop toe nog eens wil aanpappen met een dokteresje. Je hoofd staat niet op bodybuilding, zoveel is duidelijk.

Squatten b*ch .
Ga gewoon parallel squatten en zoek tot je een goede stance hebt gevonden die niet pijnlijk is voor de knietjes .

hij zou eens met ons moeten meetrainen he jongens, workouten als de beesten is echter niet voor iedereen weggelegd, waarom ga je niet pingpongen ofzo? of vissen !!!!

Niemand houdt van squatten Michiel4, maar als je groot wil worden zal je ze toch moeten doen tot je erbij neervalt. Lijkt me eerder dat je het ervan wil nemen en op de koop toe nog eens wil aanpappen met een dokteresje. Je hoofd staat niet op bodybuilding, zoveel is duidelijk.

Nee, hoor! Eerder een liefde/haat verhouding ;)
Zolang het goed gaat doe ik het vrij graag. Zelfs naar die 20 repper zag ik vorige week uit maar dan deed kuit weer zeer na rep 9...

En, nee bedankt. Ik ben nu 4 maandjes gelukkig samen met mijn vriendin!

Mooie poging om te rellen maar het zal voorlopig niet lukken.

Nog een goede nacht heren en dame (guardian). Ik ben gaan slapen, kan me rust wel gebruiken!! :)

De enige met tietjes ben jij toch hoor michieltje. Ik zou maar eens wat minder frikandellenworsten eten en je wat meer op je trainingen focussen.

De enige met tietjes ben jij toch hoor michieltje. Ik zou maar eens wat minder frikandellenworsten eten en je wat meer op je trainingen focussen.

En op wat baseer jij je dat ik me niet genoeg focus? :)
Ben je werkloos trouwens guardian, telkens ik van school kom hang jij hier rond...?

Grtz

vertel hem eens over je doctoraat en je gruwelijke fysiek, guardian?

Niet dat het je zaken zijn maar ik ben vrije student :roflol:.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven