Garf
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) dokter voor mijn kuiten maar veel zal ze er toch niet aan kunnen zien...hopelijk geen tijdverspilling!

Olly jackson deadlift routine:
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
(thx 2 Gillian)
Let op voor een bobbel in haar broek en een adamsappel...Normaal gezien woensdag een afspraak bij de (vrouwelijke) dokter voor mijn kuiten maar veel zal ze er toch niet aan kunnen zien...hopelijk geen tijdverspilling!
zou je je niet beter met beginnersroutines bezig houden, dan dergelijke geavanceerde shit, het lijkt me dat je weer te veel hooi op je vork wil nemen, michieltje.
Je hebt nog een lange weg te gaan.
Wat is er mis met die kuit van je?
Teveel hooi op de vork genomen?

hij zou eens met ons moeten meetrainen he jongens, workouten als de beesten is echter niet voor iedereen weggelegd, waarom ga je niet pingpongen ofzo? of vissen !!!!
Niemand houdt van squatten Michiel4, maar als je groot wil worden zal je ze toch moeten doen tot je erbij neervalt. Lijkt me eerder dat je het ervan wil nemen en op de koop toe nog eens wil aanpappen met een dokteresje. Je hoofd staat niet op bodybuilding, zoveel is duidelijk.

De enige met tietjes ben jij toch hoor michieltje. Ik zou maar eens wat minder frikandellenworsten eten en je wat meer op je trainingen focussen.

vertel hem eens over je doctoraat en je gruwelijke fysiek, guardian?