- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker die 21'ers op je hacksquat
Veel presses ook. Die DB press achter je neck press is aardig zwaar gepakt.
Je daalt nog steeds goed in kg's! Doe je altijd alleen low intensity cardio?
kleine 5 kilo is niet verkeerd, en ook niet te veel over deze periode....gaat er relaxed van af toch!
grt
dat ziet er pittig uit kerel ... vooral die racks met bor's
, eigen schuld dikke bult, dit weekend teveel gegeten en ongezond en bier. Ik weet dat ik dan weer heel snel kilos aankom, dus niet meer doen. Met opzet gisteren niet gewogen ik denk dat ik toen wel weer 115 kilo woog. Hehehehe, ik stond maandag ook weer plots 600gr zwaarder
Ga je dat voedingsschema ook proberen wat bij die mitotropin zit?
Je kan eventueel een omeletje maken dan ofzo ...
Of: 2 eitjes, 2 eiwitjes en wat pasta erbij (eventueel wat tomatenpuree, olijfolie & water erbij)
Eet ik steeds als pre w/o. Verteerd lekker makkelijk en geeft veel energie.
Misschien een domme vraag, maar hoe maak je dat klaar, in 1 pan of in 2 pannen.
Kijk ik stel deze vraag, want ik heb jaren droge kip en rijst gegeten, niet te vreten. Maar ik kreeg de tip van IboD. om het te wokken, dus een grote wokpan daar doe ik de kipblokjes in, die maak ik eerst klaar (tot ze wit zijn), daarna even wat roerbakgroente mee wokken, en daarna de hoeveelheid rijst erbij (in dezelfde pan), wat heet water en dan 5 minuten op hoog vuur en daarna op wat lager vuur totdat het water bijna weg is. Als ik het zo klaar maak en in de magnetron opwarm is het niet droog, maar nog lekker mals en het scheelt ook weer een pan.
en bewaar je dat dan in de koelkast of vriezer en hoeveel dagen blijft dat goed ?
Koelkast ... als je hem goed afsluit zit je 4 dagen goed. Voor sommige dingen zelfs 5 dagen.
En je kan het idd ook in de diepvries steken. Moet je het de avond voordien gewoon even
in de koelkast zetten om te ontdooien.

Kracht is weg? Noem je dat kracht weg? Damn wat een volume !