MuscleMeat

Mijn Cutlog

Lekker die 21'ers op je hacksquat :p

Veel presses ook. Die DB press achter je neck press is aardig zwaar gepakt.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker die 21'ers op je hacksquat :p

Veel presses ook. Die DB press achter je neck press is aardig zwaar gepakt.

Ja, op 1 of andere manier voelde die staande neckpress heel zwaar aan (zwaarder als zittend) en de DB-press voelde veel lichter aan dan normaal.

Je daalt nog steeds goed in kg's! Doe je altijd alleen low intensity cardio?

kleine 5 kilo is niet verkeerd, en ook niet te veel over deze periode....gaat er relaxed van af toch!

grt

Vorige week een slechte week gehad, hoop dat het deze week beter word. Zaterdag voor het eerst sinds 10 maanden weer bier gehad en aan het barbequeen geweest, 10 flesjes bier gehad en de nodige voeding wat resulteerde in ongelovelijke vochtretentie, ik kon 's-avonds toen ik naar bed ging mijn handen nauwelijks in melkaar knijpen. Zondag stond ik nog steeds vol met vocht.

Vandaag weer de goede voeding oppakken en vanmorgen rug, achterkant schouders en biceps getraind.

PullUps
4x8xbw (hielen op een bankje)

SS Latpully (twee vingers), met seatedROWS
4x 12x50, 12x50

SS RackPull (spanning met het locken), BOR
3x 12x50, 12x50

SS DB-Row, RearDeltPull
4x 12x40, 12x50 (per arm)

SS omgekeerde PeckDeck, oefening ??
3x 12x25, 12x20

Zittend BentOver RearDelt DB Raises
3x15x6

EZ-Bar curl
4x15x+20

Zittende ConcentratieCurl
3x10x10 (per arm)

25 min. crosstrainer

KT duurde ongeveer 50 minuten

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

kleine 5 kilo is niet verkeerd, en ook niet te veel over deze periode....gaat er relaxed van af toch!

grt

Ja, is tot nu toe nog niet moeilijk gegaan, maar is absoluut niet alleen vet wat ik verloren heb, probeer met opzet ook niet meer dan 1 kilo te verliezen per week en niet al te diep te gaan, dan kan later nog wel als het begint te haken, denk dat het vanaf 106-108 kilo moeilijker wordt.

dat ziet er pittig uit kerel ... vooral die racks met bor's

dat ziet er pittig uit kerel ... vooral die racks met bor's

Valt mee hoor, je krijgt wel een lekkere spanning bovin de rug, maar zwaar zijn ze niet dan had er nog 50 kilo bij gemoeten, maar daar heb ik nu even geen zin in heb het idee dat het 40 graden in de sportschool is, was ook helemaal zeik en de zeiknat.

Vanmorgen gewogen 112,4 kg. :mad:, eigen schuld dikke bult, dit weekend teveel gegeten en ongezond en bier. Ik weet dat ik dan weer heel snel kilos aankom, dus niet meer doen. Met opzet gisteren niet gewogen ik denk dat ik toen wel weer 115 kilo woog.

Vandaag begonnen met Mitotropin van Gaspari, benieuwd wat dit zal doen. Dit weekend zal ik mijn voeding opnieuw posten en bekijken, ga vanaf nu geen vitargo meer na de training nemen. Ik neem vanaf nu 15 gram BCAA's PostWo en Unleash v3 PreWo.

Hehehehe, ik stond maandag ook weer plots 600gr zwaarder :p

Ga je dat voedingsschema ook proberen wat bij die mitotropin zit?

Hehehehe, ik stond maandag ook weer plots 600gr zwaarder :p

Ga je dat voedingsschema ook proberen wat bij die mitotropin zit?

heb ik nog niet gelezen, maar zit inderdaad zo'n boekje bij, zal het eens bekijken. Maar ik denk het niet zit nu mooi in het ritme van de maaltijden klaar maken, wil eigenlijk nog een vaste maaltijd voor maaltijd 3 in de plaats. Ik neem nu brinta, casseine, whey en wat noten, wil dit vervangen voor een vaste maaltijd. Kan jammergenoeg niet goed tegen vis, heb eens 6 maanden elke dag een zak Pangasiusfilet gevreten, maar daar kreeg ik ontstekingen van op mijn lichaam. Zalm, kabeljauw, koolvis kan ik ook niet tegen, alleen tonijn.

Je kan eventueel een omeletje maken dan ofzo ...

Of: 2 eitjes, 2 eiwitjes en wat pasta erbij (eventueel wat tomatenpuree, olijfolie & water erbij)
Eet ik steeds als pre w/o. Verteerd lekker makkelijk en geeft veel energie.

Je kan eventueel een omeletje maken dan ofzo ...

Of: 2 eitjes, 2 eiwitjes en wat pasta erbij (eventueel wat tomatenpuree, olijfolie & water erbij)
Eet ik steeds als pre w/o. Verteerd lekker makkelijk en geeft veel energie.

Misschien een domme vraag, maar hoe maak je dat klaar, in 1 pan of in 2 pannen.

Kijk ik stel deze vraag, want ik heb jaren droge kip en rijst gegeten, niet te vreten. Maar ik kreeg de tip van IboD. om het te wokken, dus een grote wokpan daar doe ik de kipblokjes in, die maak ik eerst klaar (tot ze wit zijn), daarna even wat roerbakgroente mee wokken, en daarna de hoeveelheid rijst erbij (in dezelfde pan), wat heet water en dan 5 minuten op hoog vuur en daarna op wat lager vuur totdat het water bijna weg is. Als ik het zo klaar maak en in de magnetron opwarm is het niet droog, maar nog lekker mals en het scheelt ook weer een pan.

Misschien een domme vraag, maar hoe maak je dat klaar, in 1 pan of in 2 pannen.

Kijk ik stel deze vraag, want ik heb jaren droge kip en rijst gegeten, niet te vreten. Maar ik kreeg de tip van IboD. om het te wokken, dus een grote wokpan daar doe ik de kipblokjes in, die maak ik eerst klaar (tot ze wit zijn), daarna even wat roerbakgroente mee wokken, en daarna de hoeveelheid rijst erbij (in dezelfde pan), wat heet water en dan 5 minuten op hoog vuur en daarna op wat lager vuur totdat het water bijna weg is. Als ik het zo klaar maak en in de magnetron opwarm is het niet droog, maar nog lekker mals en het scheelt ook weer een pan.

Nou, op zondag maak ik gelijk altijd voor een paar dagen.

Neem gewoon een grote kookpot voor de pasta in te koken. Afgieten en terug
de kookpot in. Daar de tomaten puree, olijf olie & water onder en mengen.
Dan wat kruiden a la sambal erbij.

In een pan roerbak ik dan mijn eitjes of mijn kip. En als dat gaar is, gooi ik dat
ook in pot met pasta. En hoppa, even goed doormengen en verdelen over
enkele tupperware bakjes. En je hebt gelijk een maaltijd of 5 hé

en bewaar je dat dan in de koelkast of vriezer en hoeveel dagen blijft dat goed ?

en bewaar je dat dan in de koelkast of vriezer en hoeveel dagen blijft dat goed ?

Koelkast ... als je hem goed afsluit zit je 4 dagen goed. Voor sommige dingen zelfs 5 dagen.
En je kan het idd ook in de diepvries steken. Moet je het de avond voordien gewoon even
in de koelkast zetten om te ontdooien.

Koelkast ... als je hem goed afsluit zit je 4 dagen goed. Voor sommige dingen zelfs 5 dagen.
En je kan het idd ook in de diepvries steken. Moet je het de avond voordien gewoon even
in de koelkast zetten om te ontdooien.

Bedankt, ga het zeker proberen maar dan met eieren of rundertartaar.

Vanmorgen Borst, schouders, triceps

wat opwarmoefeningen

Benchpres
10x60
10x80
10x100 (dacht voel me sterk)
10x100
dropsetje
08x100, 06x80, 08x60 (gevoel van voel me sterk helemaal weg, niks meer van over)

Incl.DB-press
4x8x30

SS incl.(30 graden)DB-flyes, incl.Benchpress
15x14, 08x60
15x14, 07x60
15x14, 08x60

Triset, Zittend DB-sideraises, DB-frontraises, zittend DB-shoulderPress
3 setjes, 10x10, 10x10, 10x20

SS Staand achter in de neck BB-press, Upright ROW
07x50, 08x40
06x50, 08x40
05x50, 08x40

Dippen
08xbw
06xbw
05xbw

SS, triceps met kabeltje, TricepsPullDown
3 setjes, 12x20, 12x30

Totaal 55 minuten

15 minuten Crosstrainer

Kracht is nu totaal helemaal weg :(

Kracht is weg? Noem je dat kracht weg? Damn wat een volume !

Terug
Naar boven