MuscleMeat

Mijn Cutlog

veel brinta man...en een banaan en appel, beetje veel van het goede in de cut, je zegt het zelf al herzie het even! is echt teveel hoor....en vervang die brinta door bambix. dat scheelt je een pak vocht:)

grt

• Topic Starter Topic Starter
veel brinta man...en een banaan en appel, beetje veel van het goede in de cut, je zegt het zelf al herzie het even! is echt teveel hoor....en vervang die brinta door bambix. dat scheelt je een pak vocht:)

grt

Bedankt voor de tip.

Vanmorgen gewogen 110,3 kg.

Benen getraind.

Opwarmen 5 min. fietsen en een paar SS legex + legcurl

Squat
8x60
8x100
8x120
8x120

Boxsquat
3x15x60

Hacksquat voeten smalle stand
8x +60
3x8x +100

Legpress (van Pannatta)
8x85
3x8x105

Liggende Legcurl
8x30
8x40
8x50
6x50

Staande Legcurl
3x8x20 (per been)

PullThrough
8x30
8x40
8x50

Zittende Kuitmachine
8x25
8x40
4x8x55

Volgende keer eerst Staand kuiten doen en daarna Zittende, dan heb ik veel meer pomp in kuiten

Komende nieuwe voeding

maaltijd 1
40 gram brinta of bambix (op trainingsdagen 80 gram)
1 appel
1 banaan
1 heel omega3 ei
5 ei-eiwitten
30 gram whey
wat supplementen

Maaltijd 2
40 gram rijst
200 gram kipfilet
125 gram roerbakgroente
beetje sambal
2 visolie-capsules
in kokosolie gebakken

Maaltijd 3
40 gram rijst
200 gram kipfilet
125 gram roerbakgroente
beetje sambal
2 visolie-capsules
in kokosolie gebakken

Maaltijd 4
250 gram rundertartaar
optioneel groente

Maaltijd 5
200 gram kogelbiefstuk
groente

Maaltijd 6
200 gram kalkoenfilet

Maaltijd 7
50 gram noten
30 gram casseine-eiwit

Geen preWorkout meer, tijdens het trainen 15 gram BCAA-blast

PostWorkout, 30 gram BCAA-blast en 1 flesje Sourcy VitaminWater (24 gram carbs)

Toch nog stevige maaltijden gezien de cut ... nu ja, voor mij dan toch :p Hoop dat dit
het voor je gaat doen kerel.

Die tip van de bambix ipv brinta/havermout neem ik ook even mee :p

Toch nog stevige maaltijden gezien de cut ... nu ja, voor mij dan toch :p Hoop dat dit
het voor je gaat doen kerel.

Die tip van de bambix ipv brinta/havermout neem ik ook even mee :p

Ik wil niet direct te laag gaan, mijn doel was 1 okt. 2010 rond de 100 kilo te wegen, maar dat zal wel heel moeilijk worden als ik zie hoe het de laatste 3 weken gaat. Dan zal ik waarschijnlijk door moeten gaan tot 01 jan 2011, want ik wil die 100 kilo aanraken en ik kan mijn calorieën altijd nog verlagen. Zit nu op 3x 15-20 min cardio na het trainen en op 3x 45 min. cardio in de ochtend, zal straks eens proberen om een paar keer 's-avonds 30 min. cardio te doen en zien wat dat doet.

Ik wil niet direct te laag gaan, mijn doel was 1 okt. 2010 rond de 100 kilo te wegen, maar dat zal wel heel moeilijk worden als ik zie hoe het de laatste 3 weken gaat. Dan zal ik waarschijnlijk door moeten gaan tot 01 jan 2011, want ik wil die 100 kilo aanraken en ik kan mijn calorieën altijd nog verlagen. Zit nu op 3x 15-20 min cardio na het trainen en op 3x 45 min. cardio in de ochtend, zal straks eens proberen om een paar keer 's-avonds 30 min. cardio te doen en zien wat dat doet.

doe je die ochtendcardio in de gym of thuis...vind het zelf beter werken na de krachttraing. maar dat is ieder voor zichzelf...
op een gegeven momnt was ik het helemaal beu die cardio, en heb gewoon mijn voeding nog scherper gesteld:)

doe je die ochtendcardio in de gym of thuis...vind het zelf beter werken na de krachttraing. maar dat is ieder voor zichzelf...
op een gegeven momnt was ik het helemaal beu die cardio, en heb gewoon mijn voeding nog scherper gesteld:)

Ik heb thuis een hometrainer staan, daar zit ik dan 's-ochtends op, heb zonet ook weer 45 min. gedaan, dvd-tje erin The Sopranos dan is het nog wel te doen. Na elke KT behalve benen, doe ik nog 15 tot 20 min. op de crosstrainer. Voeding kan natuurlijk veel scherper, zou meer vis kunnen nemen, maar dat vindt ik niet te vreten, heb een half jaar ED een zak pangasius gevreten, maar daar kreeg ik dikke ontstekingen van waar ik nu nog een beetje last van heb. Daarom ben ik een beetje huiverig voor vis en vind het niet te vreten, maar ga zodra ik op 105 kilo sta jouw koolvis methode proberen.

Ik heb thuis een hometrainer staan, daar zit ik dan 's-ochtends op, heb zonet ook weer 45 min. gedaan, dvd-tje erin The Sopranos dan is het nog wel te doen. Na elke KT behalve benen, doe ik nog 15 tot 20 min. op de crosstrainer. Voeding kan natuurlijk veel scherper, zou meer vis kunnen nemen, maar dat vindt ik niet te vreten, heb een half jaar ED een zak pangasius gevreten, maar daar kreeg ik dikke ontstekingen van waar ik nu nog een beetje last van heb. Daarom ben ik een beetje huiverig voor vis en vind het niet te vreten, maar ga zodra ik op 105 kilo sta jouw koolvis methode proberen.

vind die koolvis op deze manier niet echt vies hoor....beetje cocosolie, aardappelkruiden en bevroren in een goede pan mieteren...
de eerste 5 tot 10 min moet je echt het vocht ff stevig wegbakken, daarna worden ze pas lekker.
zit nu op mijn werk, maar heb gewoon weer koolvis met rijst mee:)

Vanmiddag borst, achterkant schouders en armen, kan me het niet helemaal meer herinneren maar ging ongeveer zo

CableFlyes
12x5 (per kant)
12x7,5
12x10
3x12x12,5

Incl. in Smith-Machine
paar opwarmers
3x8x +80

ChestPress van TechnoGym
20 kilo per kant, 3 setjes links, rechts etc. 10x beide kant en dan 10x beide armen

Triset GuilotinePress, DB-flyes en gewone benchpress
3 setjes, 10x60, 10x8 kg.DB, 06x60

DB Seated Rear Lateral Raise
5 setjes met 8 kilo DB's, 1 setje bestaat uit de handen in drie verschillende posities; 4 hh beetje naar achteren, 4 hh normaal, 4 hh beetje naar voren. Deze voelt erg goed.

Staande RearDelt Pull naar de nek met rechte stang
4x10x40

HalterCurl
10x30
5x50
10x30
10x30

CableCurl staand tussen twee pullys, en dan maak je een frontdouble biceps
4x15x7,5

CableHammerCurl
?????

DB-triceps extension
3x10x30

CablePushdown met V-stang
10x27,5
10x32,5
10x37,5
10x37,5, 8x,32,5, 10x25

CableKickBack
????????????

15 min. crosstrainer

Rug, achterkant Schouders

PullUps (alles met hielen op een bankje)
10xbw
8xbw (**** :mad:)
9xbw
8xbw

Seated CableRow breed
10x60
3x10x75

Straight-arm PullDown
4x10x30

T-Bar Row-Machine
10x50
10x70
08x80
10x70

LatPulley handpalmen naar melkaar toe
10x50
10x65
06x80

LatPully gewoon breedst mogelijk
3x10x60

SS DB-Row palm rotated met omgekeerde ChestPress (alles per arm)
12x40, 12x50
12x40, 12x50
10x40, 12x50

BentOver RearDelt DB-raises
4x8x10

15 min. crosstrainer

Hanging legraises
5x10

Zou deathliften, maar naar de zwaar tegenvallende pull-ups heb ik dit niet gedaan, daarom ook geen voldaan gevoel over deze training, groeten.

nou moe, bij zulk training nog deadliften is ook een beetje teveel van het goede :p

Dan had ik er wel een paar dingen uitgehaald, anders is het inderdaad teveel van het goede, trouwens prettige eerste werkdag toegewenst.

Hehehe, het is nog even rustig aan hier :p Tijd om even bij te lezen op DBB dus :D

Gisteravond voor het eerst 's-avonds 45 min. cardio gedaan op de hometrainer, daarna 200 gram kalkoenfilet gehad, wat nootjes en 30 gram casseine-eiwit.

Vrouw was gisteravond ziek en heeft een paar keer moeten kotsen, ik werd vanmorgen wakker en had ontzettende honger. Vanmorgen stond borst / achterkant schouders en triceps op het programma.

Incl.DB-press
12x20
12x26
12x34
12x40
12x40

Toen ging de telefoon, mijn vrouw of ik ook thuis wilde komen, want ze voelde zich nog erg slecht en wij hebben twee kleine kindertjes en dan moet je toch redelijk fit zijn om het allemaal een beetje in goede banen te leiden. Dus ben naar huis toe gegaan.

Ik weet niet of het nu gisteren aan de avondcardio ligt of dat ik misschien ook wel ziek word, maar heb een ontzettende niet te stillen honger. En om dat ik vanmorgen thuis was en niet in mijn eigen ritme heb ik 1 plak Indische Cake en 1 proteinebar en een whey-shake met VitamineWater extra genomen.
Ben nu weer op kantoor en ga straks om half vier weer naar huis, misschien vanavond weer even 45 min. cardio.

Groeten

Volgens mij ligt het aan het plots kouder zijn buiten ... ik heb ook steeds honger plots.
En nee, mijn vrouw is niet ziek, dus daar ligt het niet aan :p

Toch nog verstandig 'gejunked' dus ;)

Dat kan het ook wel eens zijn, weet niet of ik me voor de rest van de dag nog in kan houden, maar moet lukken, want wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.

Gisteravond voor het eerst 's-avonds 45 min. cardio gedaan op de hometrainer, daarna 200 gram kalkoenfilet gehad, wat nootjes en 30 gram casseine-eiwit.

Vrouw was gisteravond ziek en heeft een paar keer moeten kotsen, ik werd vanmorgen wakker en had ontzettende honger. Vanmorgen stond borst / achterkant schouders en triceps op het programma.

Incl.DB-press
12x20
12x26
12x34
12x40
12x40

Toen ging de telefoon, mijn vrouw of ik ook thuis wilde komen, want ze voelde zich nog erg slecht en wij hebben twee kleine kindertjes en dan moet je toch redelijk fit zijn om het allemaal een beetje in goede banen te leiden. Dus ben naar huis toe gegaan.

Ik weet niet of het nu gisteren aan de avondcardio ligt of dat ik misschien ook wel ziek word, maar heb een ontzettende niet te stillen honger. En om dat ik vanmorgen thuis was en niet in mijn eigen ritme heb ik 1 plak Indische Cake en 1 proteinebar en een whey-shake met VitamineWater extra genomen.
Ben nu weer op kantoor en ga straks om half vier weer naar huis, misschien vanavond weer even 45 min. cardio.

Groeten

Gisteren bleef de honger dus doorzetten, en de slappeling die ik ben heb hier aan toegegeven, wat resulteerde in 10 Fryske dumpkes (dit zijn kleine koekjes van 50 kcal / stuk) en wat kindertoetjes na het eten. Toen toch maar besloten om 's-avonds mijn KT voor te zetten.

Borst, schouders, triceps (ik weet niet alles meer)
Incl. DB fly-press
12x10
12x14
3x12x20

Incl. Benchpress
12x60
12x70
2x12x80

ChestPress (Technogym)
3x10x80
10x80, 10x60, 10x40

PeckDeck
3x15x40

Zittende DB shoulderpress, zonder achtersteun (thanks to Robke78)
12x10
12x16
3x10x20
Zo is ie veel zwaarder en voelt heel lekker aan :thumbs: Robke

Soortemet DB- side Raises, maar dan anders
?????

DB side raises
4x10x10

Behind the neck BB Press
20x30 (achter)
18x30 (voor)
15x30 (achter)
20x30 (voor) had hier even wat meer rust gepakt omdat ik mijn vrouwtje terug moest sms'en, want die had zin in pizza :rolleyes:

BentOver Rear Delt BB raise
4x10x30

een oefening voor de reardelts met kabeltjes van pulleymachine
???????

SS triceps Pulldown (grote V-stang) met triceps boven het hoofd ???
4x 12x25, 08x25

Dat was hem weer, vrouwtje had dus zin in pizza en zoals ik hierboven al zei was ik gisteren aardig hongerig en heb dus 2 pizza's gehaald, 1 voor mijn vrouwtje en 1 voor mezelf. Samen met 500 ml halvolle melk en 2 scheppen whey ging dit er zomaar in. Maar voor het slapen gaan werd ik lijkbleek en begon mijn maag vreemd te doen, ik dacht **** daar ga ik, net zoals mijn vrouw gisteravond de hele avond kotsen. Ik dacht maar goed even proberen te slapen en even wat melatonine, GABBA, advil en L-thrypofaan en hopen dat ik de nacht overleef. Gelukkig de hele nacht doorgeslapen en niet gekotst. Vanmorgen weer even 35 minuten cardio op de hometrainer, nu 1 min. standje 10, 2 min. standje 5 etc., de caloriëën van gisteren moeten er weer af. Mijn maag is nog steeds rommelig, dus het is afwachten.

The junkfood protected you from being sick ! :D

Lijkt weer een lange training te zijn geweest?

Doe je nu een soort interval cardio? Ik heb net nog ergens gelezen dat het optimaal is om 8 sec te sprinten,
12 sec te rusten ... en dat gedurende 20min max. Maarja, zo wordt het wel moeilijk om bij te houden natuurlijk :p

Probeer langzaam aan beetje meer interval te doen niet te snel en te zwaar, aangezien ik mijn cardio altijd op een lege maag doe of direct na mijn KT en dan voel ik me niet op mijn sterkst. Training duurde 55 minuten, heel weinig rust genomen tussen sets max. 30 sec., dus dit was eigenlijk ook een cardiosessie.

Dat is snel getraind dan kerel ... damn !
Schijnt trouwens dat dat een paar hormonen a la gh enzo ook verhogen en dat zou je vetverbranding
ook ten goede komen. Merk je daar iets van? Want even geleden trainde je met lager volume etc dacht
ik toch hé?

Terug
Naar boven