- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
veel brinta man...en een banaan en appel, beetje veel van het goede in de cut, je zegt het zelf al herzie het even! is echt teveel hoor....en vervang die brinta door bambix. dat scheelt je een pak vocht
grt
Toch nog stevige maaltijden gezien de cut ... nu ja, voor mij dan tochHoop dat dit
het voor je gaat doen kerel.
Die tip van de bambix ipv brinta/havermout neem ik ook even mee![]()
Ik wil niet direct te laag gaan, mijn doel was 1 okt. 2010 rond de 100 kilo te wegen, maar dat zal wel heel moeilijk worden als ik zie hoe het de laatste 3 weken gaat. Dan zal ik waarschijnlijk door moeten gaan tot 01 jan 2011, want ik wil die 100 kilo aanraken en ik kan mijn calorieën altijd nog verlagen. Zit nu op 3x 15-20 min cardio na het trainen en op 3x 45 min. cardio in de ochtend, zal straks eens proberen om een paar keer 's-avonds 30 min. cardio te doen en zien wat dat doet.

doe je die ochtendcardio in de gym of thuis...vind het zelf beter werken na de krachttraing. maar dat is ieder voor zichzelf...
op een gegeven momnt was ik het helemaal beu die cardio, en heb gewoon mijn voeding nog scherper gesteld![]()
Ik heb thuis een hometrainer staan, daar zit ik dan 's-ochtends op, heb zonet ook weer 45 min. gedaan, dvd-tje erin The Sopranos dan is het nog wel te doen. Na elke KT behalve benen, doe ik nog 15 tot 20 min. op de crosstrainer. Voeding kan natuurlijk veel scherper, zou meer vis kunnen nemen, maar dat vindt ik niet te vreten, heb een half jaar ED een zak pangasius gevreten, maar daar kreeg ik dikke ontstekingen van waar ik nu nog een beetje last van heb. Daarom ben ik een beetje huiverig voor vis en vind het niet te vreten, maar ga zodra ik op 105 kilo sta jouw koolvis methode proberen.

??

)nou moe, bij zulk training nog deadliften is ook een beetje teveel van het goede![]()
Dan had ik er wel een paar dingen uitgehaald, anders is het inderdaad teveel van het goede, trouwens prettige eerste werkdag toegewenst.
Tijd om even bij te lezen op DBB dus 
Gisteravond voor het eerst 's-avonds 45 min. cardio gedaan op de hometrainer, daarna 200 gram kalkoenfilet gehad, wat nootjes en 30 gram casseine-eiwit.
Vrouw was gisteravond ziek en heeft een paar keer moeten kotsen, ik werd vanmorgen wakker en had ontzettende honger. Vanmorgen stond borst / achterkant schouders en triceps op het programma.
Incl.DB-press
12x20
12x26
12x34
12x40
12x40
Toen ging de telefoon, mijn vrouw of ik ook thuis wilde komen, want ze voelde zich nog erg slecht en wij hebben twee kleine kindertjes en dan moet je toch redelijk fit zijn om het allemaal een beetje in goede banen te leiden. Dus ben naar huis toe gegaan.
Ik weet niet of het nu gisteren aan de avondcardio ligt of dat ik misschien ook wel ziek word, maar heb een ontzettende niet te stillen honger. En om dat ik vanmorgen thuis was en niet in mijn eigen ritme heb ik 1 plak Indische Cake en 1 proteinebar en een whey-shake met VitamineWater extra genomen.
Ben nu weer op kantoor en ga straks om half vier weer naar huis, misschien vanavond weer even 45 min. cardio.
Groeten
??

?