MuscleMeat

Mijn foto log (cut)

Waar zit je zelf denk je?
Hopelijk betaal je die fysio niet te veel, want met 11 seconden op google kom ik tot de conclusie dat je rond de 20% zit

IMG_4871.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de constructieve feedback!

Is te doen toch ?

Heb je @ak nu geband uit dit topic?

Waar zit je zelf denk je?
Hopelijk betaal je die fysio niet te veel, want met 11 seconden op google kom ik tot de conclusie dat je rond de 20% zit

IMG_4871.jpeg
die plaatjes veeg ik m'n kont mee af. Alsof iedereen op 12% een harde sixpack heeft. Dat verschilt zo per persoon. Als ik 2 dagen geen koolhydraten en zout eet en m'n vocht drop zou volgens deze afbeeldingen m'n vp ook ineens 3% gedaald zijn.
Overigens boeit vetpercentage geen fl**ker. De weegschaal en spiegel zeggen vanzelf of je op de goeie weg bent.

Edit: Ik zie nu dat @ak geband is, geen idee waarom; weet niet of ie dit kan lezen dus.

Ik postte alleen wat ik ook te horen heb gekregen. Dat maakte even wat los.
Soit, over een week ofwat post ik weer een foto en zien we of daar progressie is.

Qua weekgemiddelde val ik gemiddeld een halve kilo per week af. Behalve de laatste, maar daar ben ik met Creatine begonnen.
Buikomtrek is wel centimeter minder.

Ik heb jullie hulp nodig.

Mijn gewicht progressie gebaseerd op weekgemiddelde:
71,8
71,1
70,7
70 (begonnen creatine)
70
70.4

Op trainingsdagen eet ik 1935Kcal (43/44/13% koolhydraten/eiwit/vet)
Op rustdagen eet ik 1670Kcal (37/50/13% koolhydraten/eiwit/vet)

Ik tel echt alles.

Zoals jullie zien val ik dus niet meer af. Ik weet niet zo goed wat te doen. Nog lager in Kcal lijkt me niet verstandig.
Tot nu toe blijf ik in trainingsgewicht en volume nog stijgen of gelijk.

Laatst bewerkt:
Van creatine zul je de 1e weken ~1.5kg aankomen. Je gaat wat vocht vasthouden daardoor.

• Like
Waarderingen: RLS
Van creatine zul je de 1e weken ~1.5kg aankomen. Je gaat wat vocht vasthouden daardoor.
Thanks. Dat heb ik dan wat onderschat.
Mijn gewicht maakt me qua nummer niet uit, het gaat me om de progressie, en ik wil graag 'zeker' weten dat ik niks verkeerd doe qua inname.

Thanks. Dat heb ik dan wat onderschat.
Mijn gewicht maakt me qua nummer niet uit, het gaat me om de progressie, en ik wil graag 'zeker' weten dat ik niks verkeerd doe qua inname.
Gewicht kan in veel gevallen een beetje een vertekend beeld geven, als je vetmassa verliest en spiermassa gaint, kan je gewicht hetzelfde blijven of zelfs iets stijgen terwijl je er in de spiegel droger uitziet.

Maar sowieso wel goed bezig jij.

Succes met het behalen van je doel!

• Like
Weer week later (en eens andere hoek)

Bijlagen

• IMG_3114.jpeg
    IMG_3114.jpeg
    165,3 KB · Weergaven: 119
  • IMG_3116.jpeg
    IMG_3116.jpeg
    122,8 KB · Weergaven: 114
Ik postte alleen wat ik ook te horen heb gekregen. Dat maakte even wat los.
Soit, over een week ofwat post ik weer een foto en zien we of daar progressie is.

Qua weekgemiddelde val ik gemiddeld een halve kilo per week af. Behalve de laatste, maar daar ben ik met Creatine begonnen.
Buikomtrek is wel centimeter minder.
Hoeveel creatine per dag ?

Ik zou graag eens willen berekenen wat ik per week onder onderhoud zit.

Wat denken jullie dat mijn onderhoud Kcal is?
Op rustdagen en trainingsdagen?

Info: 70.2 kg, 180cm, 3x per week 45 minuten trainen met split, zitten beroep zonder veel beweging daarnaast.

Dit kan niemand zeggen. Iemand die een x aantal kcal op voorhand kan zeggen die liegt.
Er is maar een manier om dit accuraat te berekenen, alleen dit kost x weken.

• Like
IMG_3134.jpeg

IMG_3142.jpeg

In totaal nu 5.5 week bezig.

Wat weeg je nu ?

70.2 weekgemiddelde.

Weer een week verder. Ik begin het cutten wel vervelend te vinden en wil weer eten :D

Ben iets lager in Kcal gaan zitten. Nu 1700Kcal gemiddeld.
IMG_3174.jpeg
IMG_3173.jpeg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: K82
Weight ?

Terug
Naar boven