Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die plaatjes veeg ik m'n kont mee af. Alsof iedereen op 12% een harde sixpack heeft. Dat verschilt zo per persoon. Als ik 2 dagen geen koolhydraten en zout eet en m'n vocht drop zou volgens deze afbeeldingen m'n vp ook ineens 3% gedaald zijn.Waar zit je zelf denk je?
Hopelijk betaal je die fysio niet te veel, want met 11 seconden op google kom ik tot de conclusie dat je rond de 20% zit
![]()
Thanks. Dat heb ik dan wat onderschat.Van creatine zul je de 1e weken ~1.5kg aankomen. Je gaat wat vocht vasthouden daardoor.
Gewicht kan in veel gevallen een beetje een vertekend beeld geven, als je vetmassa verliest en spiermassa gaint, kan je gewicht hetzelfde blijven of zelfs iets stijgen terwijl je er in de spiegel droger uitziet.Thanks. Dat heb ik dan wat onderschat.
Mijn gewicht maakt me qua nummer niet uit, het gaat me om de progressie, en ik wil graag 'zeker' weten dat ik niks verkeerd doe qua inname.
Hoeveel creatine per dag ?Ik postte alleen wat ik ook te horen heb gekregen. Dat maakte even wat los.
Soit, over een week ofwat post ik weer een foto en zien we of daar progressie is.
Qua weekgemiddelde val ik gemiddeld een halve kilo per week af. Behalve de laatste, maar daar ben ik met Creatine begonnen.
Buikomtrek is wel centimeter minder.
5 gram
70.2 nog steeds weekgemiddeld. Maar laatste dagen wel lager, rond de 69.8 gemiddeld.