Fitness Seller

Mijn foto log (cut)

• Like
Waarderingen: RLS
  • Topic Starter Topic Starter
Jazeker, is ook geen geldig excuus ;)
Ik mag alles, alleen het plafond bij duursport ligt erg laag. Hoger dan 95 bpm kom ik niet meer.

Het gaat er om dat je meer beweegt, als dat met elke dag uurtje wandelen is is dat prima

• Like
Jazeker, is ook geen geldig excuus ;)
Ik mag alles, alleen het plafond bij duursport ligt erg laag. Hoger dan 95 bpm kom ik niet meer.
Dan kun je waarschijnlijk beter helemaal niet van je hartslag uitgaan. Het zegt immers niets meer.
Cardio, wandelen, joggen, fietsen, zolang je er een gesprek bij kan voeren zit je goed.

• Like
Om een update vwb gewicht te geven na start creatine. Hierbij de weekgemiddeldes.
Week 12: 70.4
Week 13: 70.1
Week 14: 69.7

Netjes toch !

• Like
Zijn we weer. Jullie advies ter harte genomen. Gewicht vorige week gemiddeld 68.9. Taille 76.3.

IMG_0001.jpeg

Laatst bewerkt:
Als je nog dieper cut heb je straks een perfect canvas om maanden dan wel niet jaren te bouwen met zo nu en dan een cut van hooguit paar weekjes.

Komende weken/maanden is dus doorslaggevend of je jacked door het leven gaat of je zoals de gemiddelde dbber hier in een “no gains cirkel” blijft.

Dus advies: nog door blijven cutten voorlopig?!

Dus advies: nog door blijven cutten voorlopig?!
Zonder twijfel. Full abs = perfect canvas om eigenlijk voor altijd te bulken en hooguit paar keer per jaar x weken cutten. Tenzij je gaat bulken hierna en 1kg pw aankomt dan begint het verhaal weer na 10/15 weken.

10 dagen later. Gewicht vorige week gemiddeld 68.5. De afgelopen 3 dagen 68.1.

Kijk nu wel echt uit naar einde cut.

IMG_0037.jpeg
IMG_0038.jpeg
IMG_0043.jpeg

10 dagen later. Gewicht vorige week gemiddeld 68.5. De afgelopen 3 dagen 68.1.

Kijk nu wel echt uit naar einde cut.

IMG_0037.jpeg
IMG_0038.jpeg
IMG_0043.jpeg
Er mag nog wel 5/10kg zeker vanaf dus weet niet wanneer je zelf tevreden bent, maar om een beetje goede start voor een bulk te hebben moet je nog wel ff doorgaan.

Ik dacht er met een weekje of 2-3 meer wel klaar mee te zijn vwb het cutten.

Ik dacht er met een weekje of 2-3 meer wel klaar mee te zijn vwb het cutten.
Maak daar maar 2-3 maanden van. Je bf% is nu nog aan de hoge kant om een bulk te beginnen. Indien je toch gaat bulken zal je ongetwijfeld aankomen op de weegschaal indien een kcal overschot, maar het % vet/spier is zeer ongunstig doordat je lichaam op hoger vet% niet zo goed voedingsstoffen uit je voeding kan halen simpel gezegd.

Je beland hierdoor in de eeuwige cirkel van mensen die 10kg aankomen en 1kg spiermassa pakken en vervolgens weer 20 weken cutten en weer gaan bulken. Dit zorgt ervoor dat je visueel echt bar weinig vooruit gaat en uiteindelijk de motivatie verliest.

Ik heb ooit 1 keer goed teruggecut (6maanden) naar 10% en sindsdien nooit meer te hoog op laten lopen. Daar zit het geheim zoals een Lid hier al aangaf. Ik zit op elk moment van het jaar(dus ook bulk) op max 10/12 weken cutten om weer op die 10% te raken. That is the key

Terug
Naar boven