- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zie m'n edit, laatste dagen wel naar 69.8.
Zo doorgaan of nog lager gaan zitten?
Je kunt oa beginnen met 3x 250kcals verlagen
Maar hoe leidend is het gewicht in deze?
Niet, als je maar verschil blijft zienMaar hoe leidend is het gewicht in deze?
Als de rest mijns inziens wel progressie toont.
1700kcal, respect hoor.Weer een week verder. Ik begin het cutten wel vervelend te vinden en wil weer eten
Ben iets lager in Kcal gaan zitten. Nu 1700Kcal gemiddeld.
![]()
![]()
Denk je op 70kg? Als ik her en der wat calculators invul zit ik rond de 2300 onderhoud (sporten meegerekend). Van die calculators wordt (o.a) hier gezegd dat ze niet nauwkeurig zijn. Daar 500 onder, komt dicht bij die 1700. Dan hou ik wat marge met die eventuele onnauwkeurige 2300.
Ik doe geen cardio momenteel.Ik zou zelf niet lager gaan dan 1800 kcal, dan maar (meer) cardio erin gooien.
Dat mis ik wel in je verhaal, hoeveel cardio doe je? Kom je aan 10k stappen per dag bijv?
Dan wordt het een heel lange zit op deze manier. Het kan wel, maar met een beetje meer beweging zal het wat sneller gaan.
Waarom niet ?
Geen streefgewicht nu. Eerst terug naar <12% BF.Wat is je streefgewicht? 70 kg op 1.81 m is niet heel veel.
.Aan bepaald vetpercentage kun je niet echt een gewicht aan koppelen.Wat is je streefgewicht? 70 kg op 1.81 m is niet heel veel.
Want elke vorm van cardio zal impact hebben op je hart?@Muxster @Bullshark Trouwens, waarom geen cardio? Ik slig beta blokkers vanwege een hartritmestoornis en dat belemmert nogal bij cardio.
@Muxster @Bullshark Trouwens, waarom geen cardio? Ik slig beta blokkers vanwege een hartritmestoornis en dat belemmert nogal bij cardio.