XXL Nutrition

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
misschien effe naar de doc gaan en kijken of ik klachten in die richting heb hoop het niet

thanks voor de steun kerel
heb net effe afspraak gemaakt morgen heen dat wordt duimen

misschein iemand nog tips wat ik nog verder kan vragen om effe natelaten kijken ben er te slote toch

Als het een jonge mooi vrouw is vragen of ze een date wil :D, De pijn aan je knie al over?

hhahahaha die hou ik effe in men achter hoofdt

hoop wel dat ik kan blijven trainen en dat ie niet zegt dat ik moet rusten ben net weer zover kan ik weer opnieuw beginnen .:

vanavond komt iemand kijken voor mijn apparatuur maby kopen .:
kan ik eindelijk die smith halen op helisports waar ik ook mett losse barbell op kan en men schijven ook nog een kwijt kan

HIT training 11 Jan

squats
8x30
8x60
deadlifts
7x50
6x100
dumbbell pullover
8x20
8x30 weer 5 kilo meer
dumbbell row
8x22
8x30
dumbbell shoulder press
8x12
9x22 inverband met klote schouder
smith bench
8x50
8x80
barbell curl
8x20
8x38
small grip press
8x40
9x60
reverse pullups
7xbw
5xbw
dips
8xbw
10xbw
standing calfs
15x50
25x85
buiks
crunches op schuinbankje tot failure
2x25

voelde me vandaag niet optimaal hoop dat ik vrijdag weer kan knallen
voel trouwens alle spieren wel lekkah daar niet van ........maar jah je kan ook niet alles hebben

Ziet er goed uit jimi, keep it up. Succes chez le docteur

thanks bro heb ik wel nodig ben me al een beetje mentaal aan het voor bereiden voor die doc

men benen doen goed pijn vandaag en men schouders voelen niet echt super maar jah vandaag naar de doc knieen heb ik niet veel last mer van maar hoe de squats nog wel een beetje light wat straks is die ook ****t

1e 7.30
bordje havermout met magere melk
300 gr kwark
kopje rooibos thee

2e 10.30
pakje kalkoenfilet 125 gr of blikje tonijn
4 snee bruinbrood
glas water/ 1 centrum multivitamine
fruit
water

3e13.00
4sneebruinbrood/blikje tonijn of pakje 100gr kalkoenfilet
fruit en water

4e 15.45
3a4 rijstwafels met pakje 100 gr kalkoenfilet
1 flesje multievitamine
glas water

5e 18.45
aardappels /rijst/pasta
met rundvlees/tonijn/kippeborst/rundergehakt
en broccoli/boontjes etc
kopje rooibos thee

trainen 1 uur rond 20.00
na sporten
whey shake dextro 21.00

7e
500gr kwark met carvan siroop[ 22.30
2 galzen water

heb men eetschema weer een beetje aan gepast iemand nog suggesties
zou graag nog meer massa erbij pakken zodat ik in mrt of feb goed kan cutten en toch heel wast massa behou alvast bedankt

Ziet er goed uit, eiwitten ook goed verspreid over de verschillende maaltijden.

thanks kerel heb net weer een beetje aangepast want wou niet te veel shakes meer drinken omdat ik teveel last heb van die vlek op mebn borst wil effe minderen kijken of het weggaat gebruik elke dag 500 mg b5 en een centrum tablet dus moet wel weggaan dan lukt het niet dan maar 1000mg b5
maar shakes wil ik weer een beetje meer mee beginnen als ik ga cutten heb via het toppic vette links gekregen voor eiwit dus daar ga ik dan ook effe gebruik van maken ik denk dat ik dit volhou tot eind feb en dan ga cutten en natuurlijk maak ik dan ook weer een training log

gisteren naar doc geweest ........geen belsure maar het zit alleen een beetje vast ze zei dat de aanhechtpunten van men schouder beetje vast zaten en moest maar een tandje terug nemen weet niet of ik dat wel doe maar ga wel naar de fysio om het effe los te maken maar kan wel gewoon doorgaan suppahhhhh

Goed nieuws kerel, goed dat je kan verder trainen. Het is idd moeilijk om een tandje terug te nemen.

jah ben het niet echt van plan maar jah als er niets anders op zit zou ik toch maar moeten doen voel wel steeds een druk op men schouders maar jah met die fysio is dat ook weer weg moet vandaag nog effe trainen en pak gewoon de dumbbell press voor schouder en niet meer de barbell misschien dat dit een beetje helpt

en nog bedankt voor je reaktie

jimi zei:
gisteren naar doc geweest ........geen belsure maar het zit alleen een beetje vast ze zei dat de aanhechtpunten van men schouder beetje vast zaten en moest maar een tandje terug nemen weet niet of ik dat wel doe maar ga wel naar de fysio om het effe los te maken maar kan wel gewoon doorgaan suppahhhhh

Gelukkig maar kerel dat je gewoon verder kunt trainen! :D

Mischien wat extra rek en strek oefeningen uitvoeren voor je schouder?

http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html

Hier staan ook strecth oefeningen :)

thanks jah echt beter gelukkig kan ik nog trainen ga wel meer stretchen maar kan ik dit bveter na of voor het trainen doen want las dat je door stretchen kracht verliest

Terug
Naar boven