MuscleMeat

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
ik vanavond weer los maar wil wel een andere oefening voor de schouders wat zou ik het beste kunnen doen als iki uprights doe pak ik ook mijn hele schouder en hoef ik niet te drukken of zou ik iets anders moeten doen

oke ...... maar dat zijn toch iso oefeningen of zou dit beter zijn om mijn schouder weer wat te isoleren en zo beter te laten herstellen als met compound

oke.... maar military press en overhead press of dumbbell press zijn toch massa oefeningen bij mijn weten compound ... maar misschien kan ik dan toch beter side raise doen want die fyiso zei dat die aanhechting van de bicep na de schouder een stalen kabel was dus front raise lijkt me niet zo verstandig

en zou ik ook voor de bicep moeten veranderen zoals bijv die curls op de latpull in plaats van barbell curls

????

tuurlijk wel maar rustig met de schouder !!!
vandaar dat ik op zoek ben naar vervangende oefeningen om het niet verder te bless en om die aanhechting van bicep zo klote is

oke

die pak in dan ook al wel met pullups reverse

of gewoon een preachercurl

volgens mij kan je alles blijven trainen hoor, als je pijn voelt gewoon ff terug in gewicht en pompen dat zoiitje. is goed voor je doorbloeding

oke zou het effe proberen maar dan met minder gewicht helpt het niet kappe moet dinsdag en vrijdag naar fysio om alles los te laten maken dat is wel beter en hij zij dat het niks ernstigs was

en dat hij het wel snel los zou kunnen krijgen dan is het gewoon weer weg en moet ik weer rustig opbouwen

heb niet getraint vrijdag dacht toch uiteindelijk dat ik beter een hele week rust kon nemen en dat voelt nu ook goed aan vandaag ga ik zeker weer en kan er dan weer vol tegen aan mijn schouder doet minder zeer als vorige week dat is in ieder geval goed mijn update van de training komt morgen

Niet direct weer zwaar belasten, of je hebt het terug. Maar gewoon opbouwen. Kan je nog wachten om te trainen :D

nee man ben nu aan het werk en kan de druk bijna niet aan hahaa
heb er echt weer zin aan een nieuwe volle week om lekker aan de slag te gaan heb vorige week wel gewoon gegeten met het schema maar in het weekend lekker zitten junken maar dat gaat er in de cut wel weer vanaf
weeg nu 84 kilo dus het gaat lekker ga niet direct te zwaar want zoals je al zegt 18fitie komt het dan zo weer en deze week nog 2x naar fysio om het helemaal los te maken en we kunnen weer

ik wil jullie hierbij ook hartelijk bedanken voor het volgen van mijn log en het medeleven in de sport mijn dank is verpletterend

thanks bro

B]week 5 maandag[/B]

squats.:
8x30
10x80
deadlifts
8x50
5x110
dumbbell pullover
8x17
10x25
barbell rows
12x30
8x50
dumbbell drukken vanwege bles
10x14 p d
10x25
barbell curl.:vanwege de aanhechting niet te zwaar gegaan
10x20
8x30
decline close grip press
10x30
9x60
reverse pullups
6xbw
6xbw
dippen.:
15xbw
8xbw
side raisevanwege schouder bles
8x8
8x10
calf raise seated
8x40
9x60
buik
korte crunch op vlak bankje
25x

1e training weer na 9 dagen rust maar het is goed bevallen had alleen bij de side raise last van mijn schouder en heb in plaats van bankdrukken maar dumbbells genomen voelt vandaag ook wel oke had verwacht dat mijn schouder wel pijn zou doen maar jah gelukkig nie vanavond effe naar die fysio om het effe los te maken en dan woensdag er gewoon weer tegen aan ik wil gewoon weer een beetje opbouwen en dan zou het vanzelf wel sterker terug komen hoop mherstel te zijn voor ik ga cutten

Terug
Naar boven