Fitness Seller

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
training vrijdag

squats
8x30
8x70 om men knie
deadlifts
7x50
6x110 weer 10 kilo
dumbbell pullover
8x20
8x30 weer 5 kilo meer
dumbbell row
8x22
8x33
dumbbell shoulder press
8x12
9x22 inverband met klote schouder
smith bench
8x50
8x80
barbell curl8x20
8x38
small grip press8x40
7x65
reverse pullups
7xbw
5xbw
dips
8xbw
10xbw
standing calfs
15x50
25x85
buiks
crunches op schuinbankje tot failure
2x25
en toen was ik kapot lekker gerust in het weekend maar schouder is meer kapot gegaan kan vandaag niet trainen het voelt niet goed heb steeds druk op men schouder en die steken sla vandag over en als het niet op houdt dan maar en weekje rust ik wil het niet maar jah denk dat het moet mijn lichaam heft het nodig ben net 4 week opweg en nu gat het niet meer misschien iets te snel gegaan najah vandaag niets doen echt klote ................zou ik rust nemen of gewoon heel langzaam doorgaan...ik weet het effe niet meer

Gaat goed, jammer van je schouders. Als naar de fysdio geweest?? Schouders zou je op een laag pitje kunnen zetten. ipv van 22 kilo dumbbell 16 of minder

hoe zou ik het moeten aanpakken met bankdrukken daar gebruik ik ook mijn schouders wil wel trainen maar denk als ik bezig ga dan wordt het alleen maar erger help help....

jimi zei:
hoe zou ik het moeten aanpakken met bankdrukken daar gebruik ik ook mijn schouders wil wel trainen maar denk als ik bezig ga dan wordt het alleen maar erger help help....

Bij bankdrukken ellebogen meer langs het lichaam dan je mischien gewend bent, ipv in een rechte lijn met je borst. Hiermee ontlast je voor een gedeelte je schouders en pak je meer je triceps mee.

thanks bro maar dan pak ik mijn tri 3 keer op 1 dag met bankdrukken dan ,close grip press,en ook nog dippen moet ik mijn hit veranderen om nu gewoon door te kunnen gaan

jimi zei:
thanks bro maar dan pak ik mijn tri 3 keer op 1 dag met bankdrukken dan ,close grip press,en ook nog dippen moet ik mijn hit veranderen om nu gewoon door te kunnen gaan

Maakt niet zoveel uit bro :D

Normaal pak je met bankdrukken ook je triceps mee, maar als je armen meer naar binnen doet (meer de powerlift manier van bankdrukken) ontlast je (voorlopig) ff iets je schouder.

Als je dan nog steeds last hebt van je schouder zal ik ff naar de fysio gaan ermee.

heb al een afspraak met fysio denk eerst dat ik dat ga doen voor ik verder ga het voelt gewoon niet goed toch thanks voor de goeie info ga denk ik dan wel zo bankdrukken lijkt me beter toe voor de schouder dacht zou ik gewoon beetje doen maar jah mijn motivatie heb ik wel maar jah nu geeft mijn lichaam het op damn 4 week bezig met HIT

jimi zei:
heb al een afspraak met fysio denk eerst dat ik dat ga doen voor ik verder ga het voelt gewoon niet goed toch thanks voor de goeie info ga denk ik dan wel zo bankdrukken lijkt me beter toe voor de schouder dacht zou ik gewoon beetje doen maar jah mijn motivatie heb ik wel maar jah nu geeft mijn lichaam het op damn 4 week bezig met HIT

Succes ermee kerel

thanks bro

morgen avond naar fysio die kerel is echt snel 2 dagen geleden gebelt en nu kan ik al komen hoop maandag weer een beetje te kunnen trainen heb toch besloten om niet te gaan trainen deze week maar maandag wil ik wel weer wat ben ten slote nog wel ebzig met het voedingspatroon nu kan mijn lichaam de heleweek herstellen ....het is toch wel goed dat ik gewoon blijf eten weat ik al at omdat ik nu rust hoef ik toch niet te stoppen

Gewoon lekker blijven eten volgens schema en lekker uitrusten :D :thumbup:

thanks bro dat ga ik dan ook zeker doen wil wel effe zeggen dat ik mijn spieren nu wel goed voel wer lekker vol heb sins vrijdag niet meer getraint dat is voor mij nu al 2extra dagen en voel dat wel in mijn body alleen die k*t belss maar jah effe doorbijten ps...zou ik gewoon beetje cardio doen deze week
om toch een een beetje bezig te zijn

Beetje cardio kan geen kwaad lijkt me :D

cardio kan je idd doen, is beter dan hele week stil te zitten.

dat dacht ik ook want door dat vele eten en niet trainen komt er natuurlijk ook weer beetje vet bij denk dat ik het wel effe ga doen effe uurtje spinnen op mijn spin bike want als ik ga rennen voel ik de druk ook nog op de schouder dus ik haal die spinbike maar weer uit de kast heb hem weggezet omdat ik bulk maar jah nu weer effe biken

jah man was net goed weer op weg en nu dit voelt wel klote maar jah morge avond naar die fysio en dan weet ik echt hoe erg het is dan zien we wel maar zal nooit met dit stoppen ben echt verslaafd hahahahahhaha en ook aan het eten das heerlijk

K*t zeg van je schouder, maar goed, een rustweekje met wat cardio kan ook nooit kwaad moet je maar denken.

thanks jongens jah rust kan ook geen kwaad kan ikdaarna weer op volle toeren verder hahha kan nog steeds lachen dus das goed

jipei ka jeeeeeeeeeeeeee kan weer los ben net bij de fysio geweest en hij gaat mij volgende week behandelen master hij vertelde me dat de aanhechting van de bicep net een stalen kabel was en dat dit weer los gemaakt moest worden voor de rest moeten de aanhecht punten goed losgemaakt worden en mag ik de schouder belasten met het gehalveerde gewicht als waar ik mee trainde voor mijn gevoel ging ik op de schouder nog steeds niet op zijn max maar jah nu rustig aan doen bankdrukken ga ik zeker op jou manier uit proberen davyo thanks of misschien wel met dumbbells of moet ik dan weer de schouders in balans houden en kan ik beter gaan voor de smith????ik zou mijn schema wel willen veranderen maar zou niet weten hoe ik het nu moet aanpakken ben hier nog maar 4wek mee bezig hoe moet ik het nu weer aapakken

goede nieuwd jimi, ik zou als je goed gaat op dit schema nog ene week of 2 verder doen.

Terug
Naar boven