Fitness Seller

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de laatste tijd ook weinig last van spierpijn hoe zou dit komen ben hier nog maar net 5week mee bezig zou ik andere oefeningen er in moeten gooie voor schok dat ik dan weer last heb

jimi zei:
ik heb de laatste tijd ook weinig last van spierpijn hoe zou dit komen ben hier nog maar net 5week mee bezig zou ik andere oefeningen er in moeten gooie voor schok dat ik dan weer last heb

Ga je wel elke werkset tot failure bro? En ga je elke training omhoog met het gewicht, reps of beide? :D

Hoe lang ben je nu bezig per workout?

per workout 45 min en ga niet bij elke training omhoog ik ga 1x in de week meer pakken en zo omhoog klimmen maar niet elke training dat vind ikm teveel en jah ik doe bijna alle oefeningen failure maar dat mag voor de spierpijn nog niet baten

maar heb gister voor het eerst weer op mijn spinbike gezeten om 10 min warmte draaien dat dat beviel goed dus dat blijf ik aanhouden

jimi zei:
per workout 45 min en ga niet bij elke training omhoog ik ga 1x in de week meer pakken en zo omhoog klimmen maar niet elke training dat vind ikm teveel en jah ik doe bijna alle oefeningen failure maar dat mag voor de spierpijn nog niet baten

maar heb gister voor het eerst weer op mijn spinbike gezeten om 10 min warmte draaien dat dat beviel goed dus dat blijf ik aanhouden

10min op de spinbike om (rustig aan) op te warmen, of echt flink knallen??

Volgens de HIT methode zal je elke set tot het uiterste moeten gaan, je doet maar 1 gruwelijk setje per oefening/spiergroep. Dit betekend ook dat je elke training moet proberen zwaarder te gaan of meer reps te doen, of beide :D

zou het eens proberen voor de bles punten nog niet
ging 28.5 per uur op die spinbike dus best wel tempo toen voelde de benen ook lekker warm en gespierd aan

ps had je me update alweer gezien had gister weer effe getraint

jimi zei:
zou het eens proberen voor de bles punten nog niet
ging 28.5 per uur op die spinbike dus best wel tempo toen voelde de benen ook lekker warm en gespierd aan

ps had je me update alweer gezien had gister weer effe getraint

Ja ik had je update gezien bro :D

Nette training :) Ik zou idd nu even rustig aan doen met bepaalde oefeningen ivm je blesure :D

Ik zou denk ik het tempo op je spinbike wat omlaag gooien, je verbrand op die manier teveel energie die je anders in je HIT workout zou kunnen stoppen IMO :D Rustig aan opwarmen is voldoende.

Goede deads jimi, wanneer ga je met de cut beginnen

thanks bro's
ik wil in maart gaan beginnen met de cut maar misschien ook wel half feb dus heb nog effe te gaan maar zit wel goed denk ik

zo'n 84 kilo

heb gister op die spinbike gezeten en die heeft ook een digitale vetmeter nu weet ik dat je daarvan 6a7 moet corigeren dan komt mijn bf% ongeveer uit op 18% maar er zit zeker wel een goede vacht op wanneer zouden jullie het doen gaan nog zwaarder worden en dan cutten of nu zo ongeveer

nog een maandje of 2 goed bulken en dan cutten

daar dacht ik ook aan wou nog 1maand en dan op 1mrt beginnen met de cycle
dan denk ik dat ik ongeveer op 86 kilo zit en als ik ga cutten misschien 80 overhou maar dan is het wel lekker droog en dan zien we wel weer verder maar dat is het doel voor nu........

gister effe naar die fysio geweest dat was wel effe lekker hij gebruikte een apparaat met geluidsgolven die diep in de pees konden dringen en het op deze manier beter konden masseren nu voelt het lekker aan en de pijn lijkt wel effe weg maar als nog vandaag niet te hard op de schouders gaan ik denk dat ik dit revalidatie projectje even 3 weken aanhoud en dan kijk of het weer is genezen dan kunnen we natuurlijk weer knallen

eindelijk spierpijn weet niet hoe het komt maar raar 2e dag pas nu voelt mijn bicep wel gruwelijk misschien door die massage ik kan hem nu ook weer gruwelijk aanspannen en als ik hem recht doe dan voel ik de speir weer eindelijk het gevoel dat ik weer iets aangeraakt heb jah klnikt raar maar jah dat is het gevoel dat ik moet hebben zo krijg ikpas het gevoel van een goed workout

squats.:
8x30
10x85 weer 5 kilo
deadlifts
8x50
5x116 weer 6 kilo
dumbbell pullover
8x17
10x30
seated dumbbell side raise
8x8
10x10
dumbbell row
8x17
10x37 nieuwe pr
smith bankdrukken vanwege bles
8x 50
8x 80
barbell curl.:vanwege de aanhechting niet te zwaar gegaan
10x20
8x30
decline close grip press
10x30
9x70
reverse pullups
6xbw
6xbw
dippen.:
8xbw
14xbw
calf raise
15x90
buik
crunch op schuin bankje
25x

weer een beetje pr gehaald en schouder voelt lekker aan en de rug voel de pijn nu eindelijk wel weer een beetje heb je advies ook opgevolgt davyo om elke training hoger te gaan gisteren lekkere training

Goede training bro :D

Goede deadlift en close grip benchpress :)

thanks bro vond dit keer ook zeker geslaagd

thanks

die dumbbell row heeft mijn vleugels eindelijk ook weer eens geshockt die voelen goed aan ik had maandag barbell row gedaan en gister dumbbell dat heeft dus wel zijn vruchten afgeworpen

Terug
Naar boven