AndroidHealthClinic

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
ik heb effe een vraagje aat kan ik het beste doen zou vandaag trainen maar moet ook naar fysio en die gaat me weer masseren met die geluidsgolven
en dat begint om 20>00 en ben om 16.00 vrij maar moet dan nog naar huis om te eten dan kan ik gaan sporten om18.00 maar dan ben ik net een uur klaar en dan die fysio kan dit geen kwaad of moet ik vandaag niet trainen

oke omdat ik dan zeker goed belast heb en dan niet goed gemassert kan worden

ga ik dan maar doen he thanks voor het advies dan begin ik maandag gewoon weer met die drie verder deze week maar 2 maar dat waren ook wel goede trainingen

jah dat klopt dit is erg klote maar zou wel beter zijn voor de spieren en peesen denk ik maar zo dan maar teren op die 2 dagen trainen hahahah heb gelukkig nog een beetje spierpijn hahhaha

thanks bro

Met je schouder kan een extra rustdag zeker geen kwaad, hoe lang moet je eigenlijk naar die fysio gaan?

ben nu al 3x geweest en moet deze week weer 2x maar voel de pijn nog steeds wel zeuren denk niet dat ik deze week zo hard ga als vorige week heb het schema ook nog eens goed doorgelezen en daar ston in dat ik elke herh langzaam moet uitvoeren en tot het uiterste gaan ookal vraag pamela je mee opstap maar je kan er dan geen 1 meer doen en met bankdrukken moet je zoal milos doen 2 sec rust en als je daar van 10 herh kan doen mag je pas hoger in gewicht en dat telt voor elke oefening eerts 10 en dan hoger en heel langzaam en helemaal ik heb vorige week misschien ook wel direct te veel gedaan want heb vorige week maar 2 dagen getraint en 5 dagen gerust maar voelt het dus nog dan maar weer iets lichter gaan trainen wel klote ben bijna aan het einde van de bulk en nu dit... maar jah keep on going

dat zal ik zeker doen maar ga vandaag niet zo hard en zwaar ik tast deze training eerst weer effe af want het voelt niet optimaal effe milos bankdrukken vandaag denk ik is ook wel even weer heerlijk

maandag 30 jan 2006

squats.:
8x30
10x70
deadlifts
8x50
5x122 weer een pretje
dumbbell pullover
8x17
10x32 pr
seated dumbbell side raise
8x8
10x10
dumbbell row
8x17
10x38 nieuwe pr
smith bankdrukken vanwege bles milos style
8x 50
8x 70
barbell curl.:vanwege de aanhechting niet te zwaar gegaan
10x20
8x30
close grip press
10x30
9x60
reverse pullupsging super klote komt denk ik door deadlifts
3xbw
2xbw
dippen.:
8xbw
10xbw
buik
crunch op schuin bankje
25xsuperrustig

heb alles gedaan zoals het moet in een hit alles rustig en hele herh in 1 keer dus niet stoppen tussen de herh en das superzwaar

Laatst bewerkt:
jimi zei:
squats.:
8x30
10x70
deadlifts
8x50
5x122 weer een pretje
dumbbell pullover
8x17
10x32 pr
seated dumbbell side raise
8x8
10x10
dumbbell row
8x17
10x38 nieuwe pr
smith bankdrukken vanwege bles milos style
8x 50
8x 70
barbell curl.:vanwege de aanhechting niet te zwaar gegaan
10x20
8x30
close grip press
10x30
9x60
reverse pullupsging super klote komt denk ik door deadlifts
3xbw
2xbw
dippen.:
8xbw
10xbw
buik
crunch op schuin bankje
25xsuperrustig

heb alles gedaan zoals het moet in een hit alles rustig en hele herh in 1 keer dus niet stoppen tussen de herh en das superzwaar

Gaat lekker he kerel ondanks je blesure :D :thumbup:

thanks bro
jah dat klopt heb wel met een paar oefeningen gewicht naar beneden gehaalt maar jah safty furst voelde gister ook niet al te best heb de calf raise zelfs niet meer kunnen doen maar jah die deadlifts gaan steeds beter had gister wel het gevoel dat ik 130 kon maar jah moet ik eerst weer nieuwe schijven kopen hhaha want de barbell is bijna vol hahahhaha

ik nam steeds tussen elke set 1 min rust en de herh in 1x net als een robot maar dat is wel aan teraden
had het nog effe beter bestudeerd

jimi zei:
thanks bro
jah dat klopt heb wel met een paar oefeningen gewicht naar beneden gehaalt maar jah safty furst voelde gister ook niet al te best heb de calf raise zelfs niet meer kunnen doen maar jah die deadlifts gaan steeds beter had gister wel het gevoel dat ik 130 kon maar jah moet ik eerst weer nieuwe schijven kopen hhaha want de barbell is bijna vol hahahhaha

ik nam steeds tussen elke set 1 min rust en de herh in 1x net als een robot maar dat is wel aan teraden
had het nog effe beter bestudeerd

Leg jij het gewicht neer beneden of tik je de grond er mee aan bij het deadliften? Ik heb gisteren 120kg 5x5 gedaan, met neerleggen elke rep, en ik voel me onderrug nu behoorlijk :eek:

ik leg hem ook altijd neer anders kom ik er nooit wel heftig lijkt wel of ik eraan gewent ben want voel mijn onder rug niet zo gruwelijk met deze deads zou ik ze dan nog zwaarder maken de rest voelt wel gruwelijk lekkkah

maar met 5x5 voel je hem zeker wel

jimi zei:
ik leg hem ook altijd neer anders kom ik er nooit wel heftig lijkt wel of ik eraan gewent ben want voel mijn onder rug niet zo gruwelijk met deze deads zou ik ze dan nog zwaarder maken de rest voelt wel gruwelijk lekkkah

maar met 5x5 voel je hem zeker wel

Ja 5x5 hakt er behoorlijk in :eek: Na het deadliften was ik gesloopt...

dat wil ik wel geloven heb je dit aan het einde gedaan van je training of aan het begin ....had je nog wel kracht voor de rest???

jimi zei:
dat wil ik wel geloven heb je dit aan het einde gedaan van je training of aan het begin ....had je nog wel kracht voor de rest???

Begin van de training! Ik begin me rug training altijd met deadlifts :D

IK had daarna wel minder kracht, voor de laatste oef, shrugs in dit geval, ging echt k*t :(

jah jah dat is wel heftig maar jah deads zijn het beste voor de mass of nie dan dan die andere maar iets minder he als je het aan het einde zou doen kun je nog maar 90kilo deadliften hahahha heb je helamaal niets over geen grip geen kracht dus dit lijkt me wel de beste keuze

jimi zei:
jah jah dat is wel heftig maar jah deads zijn het beste voor de mass of nie dan dan die andere maar iets minder he als je het aan het einde zou doen kun je nog maar 90kilo deadliften hahahha heb je helamaal niets over geen grip geen kracht dus dit lijkt me wel de beste keuze

Klopt daarom doe ik deadlifts niet meer aan het einde van mijn rug training.

Terug
Naar boven