Fitness Seller

mijn training dagboek

gaat goed jimi, die deadlift gaat steeds omhoog

ik ben vereerd dat ik in je sig sta :D

• Topic Starter Topic Starter
thanks bro
jep de deads gaan nog steeds omhoog he maar jah die bles is nog niet over dus kan niet optimaal gaan met de rest wel klote

jep dat vond ik echt een meesterlijke opmerking dus vandaar dat je in me sig staat kerel

morgen naar harimau heb men spullen verkocht beter man nu gaat ik zker knallen en wordt ik zeker groot

idd, ga je nu voor die combi squatrek/smith sparen of powerrack?

Laatst bewerkt:
jah denk de combi maar weet het nog niet eerst effe trainen in die sportschool

getraint in harimau wel lakkahhh met panatta apparatuur echt master
moest wel effe wennen aan dat apparatuur maar een maal los ging het wel oke
smithsquats.:
8x30
10x60
deadlifts
8x50
5x122 weer een pretje
dumbbell pullover
8x17
10x32 pr
seated dumbbell side raise
8x8
10x10
dumbbell row
8x17
10x38 nieuwe pr
dumbbell drukken vanwege bles milos style
8x15
8x30
barbell curl.:vanwege de aanhechting niet te zwaar gegaan
10x20
8x30
close grip press
10x30
9x40 super sloom
reverse pullups
3xbw
5xbw
dippen.:op machine
8x50
10x65
calf raise machine
8x80
8x85
buik
crunch op schuin bankje
25xsuperrustig

ziet er goed uit die training. Maar wrm squaten in de smith en dippen op machine, is veel beter los ;)

jah geef me maar weer op men kop hahahahaha dippen wou ik gewoon effe op de machine doen heb ik nog nooit gedaan vandaar en smitsquats is voor de knieen want die zijn nog niet optimaal vandaar

ik denk dat je met squat minder last hebt van je knieen en rug dan met de smithsquat

moet ik maar effe proberen dan vrijdag effe men benen laten knallen heb nu wel goede spierpijn man damn mijn benen ook ik zit te denken om mijn hele eetsceham aan te pakken en trainschema ik heb het gevoel dat ikniet genoeg herstel na mijn HIT en dat mijn voeding omhoog moet of een ander trainschema

Meer eten, maak je nog goei progressie met hit?

niet echt super mijn vet lijkt wel te blijven maar spiermassa komt niet supersnel wat moet ik doen helpppppppppppppppp ik groei wel maar denk dat ik te vermoeit ben om HIT aan te kunnen als ik hierbij nou perfect ete kon het misschein nog goed zijn maar dit is denk ik te heftig

ff een ander schema proberen en veel eten.

heb je misschein nog tips links :D

ik zelf doe nu ub/lb, kijk eens in santno's logje laatste 3 pagina's denk ik staan er links naar

volg het alm wel een tijdje en die van jou ook wel hoe gaat het met die van jou ???? zal dit mij wel gaan bevallen met die hit heb ik gewoon te weinig tijd om te herstellen denk ik ik zou men eetschema nog eens posten misschien dat je weet wat ik moet veranderen om aanpassen thanks

jimi zei:
volg het alm wel een tijdje en die van jou ook wel hoe gaat het met die van jou ???? zal dit mij wel gaan bevallen met die hit heb ik gewoon te weinig tijd om te herstellen denk ik ik zou men eetschema nog eens posten misschien dat je weet wat ik moet veranderen om aanpassen thanks

Als je de HIT principes volgt zou je als je niet voldoende progressie meer maakt met 3 dagen in de week minder moeten gaan trainen. bv 5x in 2 weken of 2x in de week. Na een langere periode HIT kan het ook geen kwaad om eens een volledige rustweek in te lassen.

ik ben hier nog niet zo lang mee bezig en het heeft wel een beetje massa toegevoegt maar 2 dagen vind ik te weinig misschien moet ik ook maar ub/lb doen ....

1e
bordje havermout met magere melk
whey shake met magere melk
kopje rooibos thee
2e
pakje kalkoenfilet 125 gr
4 snee bruinbrood
glas water/ 1 centrum multivitamine
fruit
water
3e