AndroidHealthClinic

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
hahaha ik zweet echt enorm en weet niet waar het vandaan komt en is echt erie ik moet eens naar men dieet kijken misschien ligt het daaraan dit is niet leuk de druppels vliegen om men oren dit is niet gewoon zweten

• #1.023
moet echt wat doen aan dat zweten normaal ben ik nooit zo weet niet wat ik heb straks heb ik een dip:(

maar dat zweten moet toch ergens door komen .heb je wel eens dat programma gezien met die engelse vrouw die dieeten aan mensen geeft die kan wel verklaren waarom mensen zoveel zweten bij hun komt het door een bepaald soort voedsel.ik zweet echt niet normaal ben nu aan het cutten en vorige week zaterdag begonnen met 85a86 kilo weg nu nog maar 82 das wel veel in twee week dacht ik zo.het loopt echt in lagen bij mij af en plak aan alle kanten en kan niet eerst effe lekker douchen voor ik ga sporten want dan zit ik gewoon in tijd nood daS helemaal kloteweet niet wat het is maar het is echt erie zit nu ook een beetje met geld dus zit een beetje tegen maar jah goede tijden komen wel weer .ga thuis nog wel effe op men spinbike zitten maar dat zou het enigste zijn heb dezeweek borst en rug gehad gelukkig nemen die ook wat extra spiergroepen mee zodat niet alles stil staan echt k*t dit k*t

• #1.024
van het weekend cardio gedaan

zaterdag 30 min op fiets
zondag 20 min hardlopen
40 min fietsen

ik heb er ook last van ik denk dat het gewoon door het weer komt de laatste tijd. hoe gaat het cutten ?

• #1.026
aardig goed ben al heel wat kilootjes kwijt hahah en etetn agat ook nog goed maar wil en nieuw trainingschema inelkaar zetten maar wil daar een beetje hulp bij kijk anders effe in de training sectie

• #1.027
gister wat cardio gedaan vandaag begint UB/LB
moest met men kat naar de dierenarts dus weinig tijd vandaag ga ik beginnen en ga dat hier allemaal weer plaatsen in men log!!!

Ik zweet me ook ech tongans nou hoor, met dit weer. Is verder niks mis mee...

• #1.029
als je niks doet en je nog de t*ring zweet vind ik niet normaal..
kijk als ik ergens mee bezig ben oke maar als ik niks doe en steeds met een handoek moet lopen das k*t..en helemaal plakkend gaan trainen mmm,
maar nu is het al wat minder en we gaan weer knallen

succes alvast. ben benieuwd naar je training

• #1.031
eerste week UB/LB
1e training

incline pannata free weight
12x50
9x90
8x100
8x100
6x100
chinnen wijd
4x8xbw
bent over bb row reverse
10x70
8x80
8x80
8x80
db presses seated
8x24per db
8x26 ,,
8x26 ,,
7x26 ,,
bb curls met ez bar
10x30
8x40
8x40
8x40
tricep dippen
10xbw
8xbw
8xbw
7xbw
rc werk
http://www.betterfitnessproducts.com/images/rotator-cuff-exercise.jpg
zonder de schouder steun natuurlijk
8x4 per db
8x6 per db
8x8 2x ,, nooit gedaan wist niet wat gewicht ik moest gebruiken wel lekkere oef

goed bevallen damn wat een training had pijn erna damn

Laatst bewerkt:
  • #1.032
thanks santino en luppie dit ga ik effe 8 weken aanhouden tijdens men cut en hoop wat extra spiermassa te bouwen en nog wat vet en vocht kwijt te raken

Lekkere training, ff een vraagje wat versta je onder incline pannata free weight, is dat incline benchpress of?

• #1.034
incline bench op apparaat met vrije gewichten in plaats van vaste

nette training jimi;)

• #1.036
of niet van 1 spiergroep per dag naar ub/lb vind ik echt netjes dit

• #1.037
weet ik wilde het gewoon doen volgende natuurlijk met db

• #1.038
volume???

en de 4 sets regel tjah ben het gewend he ..wil die 5 wel gaan doen maar dan met minder herh

• #1.039
oke dus de sets verhogen oke ga het wel effe doen

• #1.040
UB/LB training 2 LB

hacksquats
7x60
7x80
7x95 pr
7x95
7x95