Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

My triceps are burning!!Wakaera zei:...harde mep tegen men kale knikker en gaan met de banaan...
frietbakker zei:Jongeman, dit is een BB forum dus we willen niet weten wat je daarnaast allemaal leuk vind om te doen....

dude .... !!! Dan heb je totaal geen grip meer!DumphuiZ zei:Je had ook gewoon een zakdoekje kunnen wikkelen om je kapotte hand.
die sl*t is voor morgen, let's GFH!!!robocop zei:jaja 120 kg 4 x maar heb je die 3x122,5 opgegeven ofzo? hup terug na de gym en drukken die hap.
bedoeling volgende week 255 te dubbelen, let's break that mofo!!!in feite nie, de suit op zich is te klein, maar met veel wringen kan ik wel nog de onderkant aankrijgen, al is die ook al fel te klein (benen komen er zowat 5cm vanonderuit, en ik geraak bijna niet deftig beneden, zelfs met straps offDeejay_Spike zei:
)héhé thx dude, is de eerste keer dat je me dat zegt, emotioneel momentUnregistered zei:HUGE volume op die pulls man! Ziet er goed uit Dries! (Did i say that?)

wrm moest ik aan je denken? (sorry, heb slecht geheugengorgasm zei:ej sl*t al aan me gedacht? dan niet op de homo-achtige manier?
al halverwege maart.
)
Heb die bitcherige 122.5 eindelijk de mijne gemaakt, en heb zowat overal een vette PR neergezet. Vorige keer deed ik dus BP 4x 120 en 5x 110, decline deed ik 5x 105, incline amper 2x 95 (dat is dus men grootste PR vind ik
), en Militairy press ook amper 2x 70! One hell of a work-out!Wakaera zei:

man of kerel bedoel je?Unregistered zei: