Fitness Seller

Mijn weg naar 800kg totaal

• Topic Starter Topic Starter
omerta'en = prehab work :D

Maandag 27/12/'04: Max Effort Lower Body

Box Squat:
3x 60
3x 100
1x 130
1x 155
1x 185
1x 190 (failed)

Seated Good Morning:
10x50
4x 100
...

Cleans:
2x3 55

Romanian Deadlift:
5x 205

Pull Down Abs:
2x10 65

Standing Calve Raise:
2x15 145

commentaar: Ik voelde me vandaag niet zo goed, dus heb me wat rustig gehouden. Box Squat is wel een nieuw PR, maar is maar 5kg in 3 weken, so it's nothing :( Seated GM lukten me echt niet, dus ben er ook maar mee gekapt, had geen zin om gewoon weg en weer te wiegen. Cleans deed ik voor de techniek, het lukt me al aardig om onder de bar te squatten. Romanians voelden loeizwaar aan, dus heb ook maar één setje gedaan. Abs en Calves gingen wel nog vlot.

nee maar aan mijn nevenoefeningen te zien had ik meer moeten kunnen, maar had vandaag een rotdag :( Heel het weekend feesten, zuipen en boefen is niet goed voor je :(

Na, ik heb het er ook flink van genomen met kerst, ben dan wel geen powerlifter maar merkte het vandaag wel in de gym. Woeiehehe.

Woensdag 29/12/'04: Max Effort Upper Body

Side Press (beide kanten):
5x 20
5x 24
1x 28
1x 34
1x 38 (enkel rechts)

Tate Press:
6x 12
4x 18
2x4 24

Triceps Pushdowns:
3x8 Full Block + 5kg

Push-Press:
2x5 75

Dumbbell Rows:
3x4 42

EZ-bar Curl:
2x5 50

commentaar: Bij side presses loopt men linker kant wat achter, ga ik moeten aan werken. Tate Press ging van deze keer super, men triceps stonden op knappen, zelfs met zo'n lage rep range!!! Push Press heb ik erg weinig met men benen geduwd de eerste set, de tweede wel wat meer. EZ-bar ging ook nice, is eerste keer dat ik sets doe met 50, men biceps worden alsmaar sterker.

wat een homogewichten..............

nee goe bezig;)

moet je hem horen, mister 3x 200 deadlift :D

Wakaera zei:
Woensdag 29/12/'04: Max Effort Upper Body

Side Press (beide kanten):
5x 20
5x 24
1x 28
1x 34
1x 38 (enkel rechts)

Tate Press:
6x 12
4x 18
2x4 24

Triceps Pushdowns:
3x8 Full Block + 5kg

Push-Press:
2x5 75

Dumbbell Rows:
3x4 42

EZ-bar Curl:
2x5 50

commentaar: Bij side presses loopt men linker kant wat achter, ga ik moeten aan werken. Tate Press ging van deze keer super, men triceps stonden op knappen, zelfs met zo'n lage rep range!!! Push Press heb ik erg weinig met men benen geduwd de eerste set, de tweede wel wat meer. EZ-bar ging ook nice, is eerste keer dat ik sets doe met 50, men biceps worden alsmaar sterker.

Waarom ez-bar curl?

Waarom zou een powerlifter per definitie zijn biceps niet trainen?

greetz,
Ron

Nou niet per definitie, maar een powerlifter heeft zijn biceps alleen 'echt' nodig bij het deadliften en dan alleen nog volgens mij de hand met de palm naar boven...

En die kracht zou je dan genoeg krijgen van al je rug werk....

LOL en dan kan er geen antwoord meer op deze vraag gegeven worden... hmmmm das wel heel kinderachtig :rolleyes:

Buffster zei:
LOL en dan kan er geen antwoord meer op deze vraag gegeven worden... hmmmm das wel heel kinderachtig :rolleyes:

biceps werd al aangepakt met db rows, ik zag het nut niet in van de curls. Vandaar dat ik de vraag stel, hij heeft misschien een andere reden ervoor.

oke, daar was ik benieuwd naar... thanks voor de respons :)

JA en buffster.... als je wat terug leest zie NET onder jouw reactie de mijn! :mad:

Rows geven je biceps niet genoeg kracht... sterker nog, als de biceps niet los getraind wordt met zware curls, loop je zelf risico blessures op te lopen bij zware rows (spierscheuring door scheef gegroeide verhouding biceps / rug).

Terug
Naar boven