- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seated GM lukten me echt niet, dus ben er ook maar mee gekapt, had geen zin om gewoon weg en weer te wiegen. Cleans deed ik voor de techniek, het lukt me al aardig om onder de bar te squatten. Romanians voelden loeizwaar aan, dus heb ook maar één setje gedaan. Abs en Calves gingen wel nog vlot.je zult niet altijd zo hard vooruit blijven gaan als eerst, keep that in mindBox Squat is wel een nieuw PR, maar is maar 5kg in 3 weken, so it's nothing
Wakaera zei:Woensdag 29/12/'04: Max Effort Upper Body
Side Press (beide kanten):
5x 20
5x 24
1x 28
1x 34
1x 38 (enkel rechts)
Tate Press:
6x 12
4x 18
2x4 24
Triceps Pushdowns:
3x8 Full Block + 5kg
Push-Press:
2x5 75
Dumbbell Rows:
3x4 42
EZ-bar Curl:
2x5 50
commentaar: Bij side presses loopt men linker kant wat achter, ga ik moeten aan werken. Tate Press ging van deze keer super, men triceps stonden op knappen, zelfs met zo'n lage rep range!!! Push Press heb ik erg weinig met men benen geduwd de eerste set, de tweede wel wat meer. EZ-bar ging ook nice, is eerste keer dat ik sets doe met 50, men biceps worden alsmaar sterker.
:-)eduardjanssen zei:
Buffster zei:Waarom zou een powerlifter per definitie zijn biceps niet trainen?
greetz,
Ron
Buffster zei:LOL en dan kan er geen antwoord meer op deze vraag gegeven worden... hmmmm das wel heel kinderachtig![]()