MuscleMeat

Minos Strongman Log

Goeie training Fawaz

Nice PR's! Gaat het goed met de cut?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Als ik er bij was had je gewoon die barbell met 100 geladen ipv 95!

Haha maybe, maar 95 was al een flinke struggle. Vond het wel netjes net na me schoudergek*t.

Thanks Kevin.

Nette sprints, en ook goed getraind daarna. :thumb:
"Jullie" zien maar af met dat OV daar.
Da's bij ons beter geregeld.
Hier kom je helemaal nergens met het OV! :D

Haha thanks John, ja ik moet misschien minder b**chen maar het blijft een ware gek*t. Misschien binnenkort me rijbewijs naar binnen slepen en met de auto gaan. :cool:

Goed bezig hoor! 95 PP begint al ergens op te lijken! En reppen met 200 DL is ook aardig! Als je zo doorgaat dan............. :p OOIT!

Mee eens Hans. :)
Haha ooit, ik hoop dat je binnenkort weer volop aan de bak kan zodat we weer eens een match kunnen doen. ;)

Thanks Jonathan.

Thanks Jorrit.

Nice PR's! Gaat het goed met de cut?

Thanks Nadia.
Cutten gaat k*t. Ik heb het op het moment stil gezet want me ouders zijn op vakantie en ik heb ****ing weinig tijd om alles zelf klaar te maken. Of beter gezegd ik heb niet zin om naast school/stage/trainen nog eten te maken. :p

What happened today??

• #2.126

Sorry dat ik niet present was en het ook niet had gemeld Gijs, ik stond vroeg op met veel last aan me linkerschouder, veel koppijn en wat buikkrampen. Dus ik dacht ik slaap het uit maar helaas blijft de last aanhouden. Hopen dat het morgen helemaal goed is dan ga ik het (proberen) in te halen met een gymtraining.

je hebt toch al een tijd last van je schouder? waarom dan in godsnaam PP gaan maxen ???

Volgende keer ff voor 9 uur ziek melden he! Deze keer blijft het bij een waarschuwing maar volgende keer zal er een officiële waarschuwing gemaakt moeten worden! :p

• #2.129
je hebt toch al een tijd last van je schouder? waarom dan in godsnaam PP gaan maxen ???

Ik ging me schouder aanvoelen met wat PP maar hij voelde niet al te slecht dus ik dacht dan maar even maxen. :p
Verder geen last overgehouden aan me schouder maar toen ik uit bed wou staan voelde ik een erge steek toen ik op me hand leunde.

Volgende keer ff voor 9 uur ziek melden he! Deze keer blijft het bij een waarschuwing maar volgende keer zal er een officiële waarschuwing gemaakt moeten worden! :p

Excuses mijnheer.

Ik ging me schouder aanvoelen met wat PP maar hij voelde niet al te slecht dus ik dacht dan maar even maxen. :p
Verder geen last overgehouden aan me schouder maar toen ik uit bed wou staan voelde ik een erge steek toen ik op me hand leunde.
****ing verstandig
:)

netjes die 95 maar niet echt slim als je al ff last hebt van je schouder he..

Net gewicht, maar ik zou je ellebogen wat meer naar voren duwen.

En smaller pakken zou ik zeggen. Als ik hem smaller pak ligt hij ook veel stabieler.

Smaller is te proberen....
Wel al een sterke beurt hoor Fawaz! :thumb:
Enne, blessures zijn er om te negeren éh?! :D

Ziet eruit als een goeie zaal!
Waar is het?

• #2.139

Jwtz. :p

netjes die 95 maar niet echt slim als je al ff last hebt van je schouder he..

Had totaal geen last van me schouder tijdens het PP'en, dus why not. :p
Enige oefening waar ik last van me schouder heb is de Bench.

Net gewicht, maar ik zou je ellebogen wat meer naar voren duwen.

Ik zal kijken hoe ik dat kan verbeteren.

En smaller pakken zou ik zeggen. Als ik hem smaller pak ligt hij ook veel stabieler.

Ik zal het proberen, dankje. :)

Smaller is te proberen....
Wel al een sterke beurt hoor Fawaz! :thumb:
Enne, blessures zijn er om te negeren éh?! :D

Thanks, inderdaad gewoon negeren die hap!
Nee maar zoals ik eerder aangaf ik heb er niet echt veel last van tijdens het PP, dus waarom niet. :p

omg, did you die and train in heaven? wat een super locatie man... zelfs zo'n geile chalkbak

Yes I did. :)

Ziet eruit als een goeie zaal!
Waar is het?

Simson KDO te Den Haag.

DH, Simson KDO.
aantal gewichthefplatformen :)

Van alles en nog wat hehe. :p

• #2.140
Vandaag een best nice training. :)

Military Press

10xbarbell
8x30kg
8x40kg
5x50kg
2x60kg (barbell rolde, zucht)
12x50kg 2-4 REPS PR

Close Grip Bench Press (voelde vandaag zeer goed aan, nice)

12xbarbell
8x40kg
5x60kg
10x80kg 2-4 REPS PR
5x60kg (schouders/triceps leeg)

Barbell Rows (geen magnesium/mixed grip)

10xbarbell
10x40kg
8x60kg
8x80kg
5x100kg

Barbell Shrugs (geen magnesium/mixed grip)

15x60kg
12x100kg
7x140kg PR of wat REPS PR

Tevreden. :)

Terug
Naar boven