Leeman
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- Massa
- 43kg
- Vetpercentage
hou ik je aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)entertainment, mino doet de clownsschool tegenwoordigga je serieus iets doen met OL lifts off ist gewoon beetje der bij ?

ga je serieus iets doen met OL lifts off ist gewoon beetje der bij ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga je serieus iets doen met OL lifts off ist gewoon beetje der bij ?

als ik het goed begrijp komt Fawaz uit iran. Die zijn allemaal goed in Weightlifting....althans, dat zeggen ze![]()
![]()

"The Iranian bolt" hoorde ik hem laatst genoemd worden op de NL. Kamp.sch. PL bij S.S.S. in Alkmaar.
Ik denk dat die naam komt door de enorme snelheid die hij bij de Olympische lifts genereert, dus het zou me niets verbazen als hij het PL vaarwel zegt ten voorkeur van Oly lifts.![]()
hij word gewoon half nederlandse Razazadeh dus![]()
agjah je moet doen wat je leuk vind maar als je echt wat wilt moet je wel gaan kiezen denk ik. allebei is redelijk moeilijk![]()
(Irakees gewichtheffer)
Serieus iets ermee doen. Vind het een prachtige sport en PL is prima te combineren ermee. Heb nog nooit mijn flexibiliteit verloren door het PL'en dus zie niet in waarom het niet te combineren is.![]()

okee ben benieuwd dan, het is een heel stuk technischer dan PL.
het is opzich wel te combineren maar gewoon kwa trainingen lijkt het me dan wat veel worden ? en ja door PL word je vaak toch wel wat stijver in de borst waardoor je minder makkelijk kan cleanen(zegt die coach bij ons, hij zij toen toen tegen mij van ja als je dit wilt komen doen moet je stoppen met banken..) mja het zal allemaal wel meevallen gewoon allebei lekker doen als je het kan combineren.

Snatch ziet er goed uit, zeker bij 50. Ook die fullsnatch heb je al beter onder de knie als mij.
Je pakt wel heel breed voor je lengte (het lijkt mss enkel zo). Clean zou meer als je snatch moeten zijn, misschien iets breder pakken en zeker oefenen op racken.
PS: Minos strongman log maar dat is dan het enige wat hier ontbreekt![]()