AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

Bij de powerclean zijn je armen al gebogen voor de 2 de pull/ shrug.
Lijkt me te vroeg? Zal wel komen omdat de speed nog niet zo hoog ligt?

Cool filmpje:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.823
btw, waarom niet getraind vandaag? je moest coan doen toch?

mooi filmpje, ziet er best goed uit !

je hoort niet je armen te buigen hoor voor dat je de 2e pull inzet. het is scoopen, shruggen en dan jezelf naar beneden trekken als het ware.
Bij die snatches lijkt het erop dat je het gewicht zover mogelijk omhoog wilt gooien ipv dat je jezelf naar beneden trekt. zelfde geldt voor de clean & jerks. je staan zowat rechtop bij het vangen :D
verder wel underground filmpje! qua beeld en locatie en ziyed is gek in zijn kop jonga :D.

Good effort none the less Fawaz.
Ziyed was bang van je na die laatste C&J volgens mij. :D

Minder oly, meer coan....

• #2.830
mooi filmpje, ziet er best goed uit !

Thanks, maar techniek is nog ****ing lelijk.

je hoort niet je armen te buigen hoor voor dat je de 2e pull inzet. het is scoopen, shruggen en dan jezelf naar beneden trekken als het ware.
Bij die snatches lijkt het erop dat je het gewicht zover mogelijk omhoog wilt gooien ipv dat je jezelf naar beneden trekt. zelfde geldt voor de clean & jerks. je staan zowat rechtop bij het vangen :D
verder wel underground filmpje! qua beeld en locatie en ziyed is gek in zijn kop jonga :D.

Ja, moet leren wat rechter op te staan bij het shruggen en er goed onderduiken. Is niet zo zeer een issue maar meer gewenning. Ben dat normaal gezegd niet gewend gezien ik alleen uitstoot en nooit er echt onderduik.

Good effort none the less Fawaz.
Ziyed was bang van je na die laatste C&J volgens mij. :D

Thanks John. Nee Ziyed is gewoon een ****ing erge troll IRL.

Minder haten, meer liefde. (U)

is wel zo, maar nu moet hij zijn prioriteiten goed gaan zetten, beter dl is belangrijker voor hem, als hij verder wilt met pl, oly is leuk, maar staat nu in de weg van zijn herstel voor de coan schema, missin days in coan schema=/fail, maar he knows that

• #2.834
Elke gym heeft er 1 (I know mine's reading this)

True.

oly is vet man! ik wou dat ik ook een platform tot met beschikking zou hebben :o

Is ****ing vet, geniet er echt van.

is wel zo, maar nu moet hij zijn prioriteiten goed gaan zetten, beter dl is belangrijker voor hem, als hij verder wilt met pl, oly is leuk, maar staat nu in de weg van zijn herstel voor de coan schema, missin days in coan schema=/fail, maar he knows that

To be honest had ik sinds ik in suit had gesquat al wat last van me hams.. Dus ik dacht ik doe lichte herstel training met oly lifting en rust verder uit. ;)

• #2.835
Vandaag snelle en korte training:

Opwarmen: stretchen etc.

Box Jumps

3x3@ 92cm.

Deadlift

5x70kg
3x120kg
1x150kg
2x180kg

Timed sets (90-120 sec rest)

8x3x145kg

Circuit (90 secs rust tussen iedere oefening, 2-3 mins na iedere circuit, 3x alle oefeningen)

8x60kg RDL
8x60kg BOR
8x60/70/80kg Underhand pulldowns (palmen naar me toe)
8x60kg Good Mornings

Military Press (1e rep clean)

10xbarbell
5x40kg
3x50kg
3x60kg

Done.

• #2.837

Thanks, niks echt boeiends maar wel lekkere tempo. :)

Potverdomme oly lifting is verslavend.. Kijk 1 filmpje op YT en krijg gelijk zin erin.. Volgend week indien knie het toelaat sowieso weer oly training, begin eindelijk wat vooruitgang te zien in techniek. :D

Jij gaat snatchen op kaasstad?

die mino doet alleen nog maar oly lifts ziyed, kk saai om te lezen... maar euyy, whatever flaots his boat weet je

Terug
Naar boven