XXL Nutrition

Minos Strongman Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
knie is wel goed hoor, tnx - het was wel een epic fail dat voorover donderen bij de bakdeadlift :p dat foam rollen gelijk erna heeft wel geholpen. zit alleen met (volgens mij) een licht overbelaste schouder...maar dat zal wel wegtrekken in een paar dagen. op biest sta ik er om samen met Marc de Simson brothers van concurrentie te voorzien

Nice, ziet er in ieder geval veel belovend uit als ik de concurrenten zie. :D

Vandaag LB trashing met luie Surinamer:

Opwarming: Joe DeFranco shizzle, zie PV's log

Squat

blablaxbarbell
5x50kg
5x80kg
3x100kg
3x120kg (tot en met hier laatste rep paused)
2x140kg
1x150kg (vanaf hier belt)
1x160kg (lol epic grinder, onderin kwamen beiden hakken heel erg los, moest onderin corrigeren en epic hard pushen, PV dacht dat ik met intentie paused deed :roflol:)

Deficit Deadlift (beltless)

5x60kg
3x100kg
3x130kg
3x160kg
0x180kg (kreeg de bar niet goed los, heeeeel veel hiermee oefenen!)
1x170kg (weet niet zeker of ik deze wel had gedaan :p)
3x160kg

Leg Press

10x??
10x??
10x?? (zwaar)
4x?? 5F (****ing zwaar lol'd)

Rackpulls (of beter gezegd Blockpulls)

3x100kg
2x140kg
1x170kg
1x200kg (belt)
1x220kg PR (film, focking lelijk maar niet echt zwaar, toch maar besloten niet verder te gaan)

Doe Blockpulls eigenlijk nooit, dus niet echt een verbetering maar eerder een cijfer om mee te beginnen zeg maar.

Standing Hamstring Curls

25kg - 3 sets - 8xL/8xR

Leg Extensions

25kg - 3 sets - 12

Gare machines voor benen lol, maar toch me benen goed destroyed!
Filmpje van Rackpull upload ik zometeen.

Heel sterk man! ;)

Die block pulls zijn toch wel heftig na die deficits man.

• #3.064

Thanks, maar grotendeels weak as hell. Potverdomme die Deficit moet naar 200 toe! Deficit ga ik sowieso vaker doen zodat ik me 1RM van me Deadlift crush. Belachelijke verschil is vooral te zien aan me Deficit/Rackpulls, lol.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Die block pulls zijn toch wel heftig na die deficits man.

PV en ik dachten dat het mee zou vallen, wat een hell was het lol. Had niet verwacht zo trashed te zijn. Maar inderdaad, voortaan Rackpulls als main oefening als ik ze uberhaupt zou doen.

Focus gaat nu (al helemaal) uit naar Deficit, moet onderin veel sterker worden bovenin lukt meer dan dat ik nu doe met DL.

Squat is PR?
:trollface:

was nice train vandaag mino, waarom vertel je niet dat je bijna niet met mijn speed kon, overal leunen hahahah, bigger fattie owned litlle fatie lol

• #3.070
Je hebt geen hefboom als je hem naar achter gaat trekken, daarom krijg je hem moeilijk los.

• #3.072
Je hebt geen hefboom als je hem naar achter gaat trekken, daarom krijg je hem moeilijk los.

Het klopt inderdaad dat ik met veel moeite de bar los trok.
Is ook me eerste keer eigenlijk dus geen flauw idee hoe ik moest staan om efficienter te kunnen liften. Aangezien jij blockpulls vaker hebt gedaan, wat raad je me aan om te doen om een ideaale startpositie te creeren?

Over de bar heen hangen, chest up en liften maar.

• #3.074
Ja, niet diep gaan zitten met je kont, dat heeft totaal geen zin.

Gewoon zoals ik het zeg.

• #3.079
Oh kreeg nog een tip van PV die ik zeker zal aanhouden: MEER hamstring werk.. Doe/deed eigenlijk alleen maar Squats ,voordat ik met Coanschema begon, voor me hams. Ik zal zeker wat vaker Romanians, Stiff Legged en Goodmornings.

Ook veel meer Joe DeFranco opwarming aanhouden om me lichaam iedere keer goed te stretchen voor een heavy LB workout, shit werkt echt goed en voel me altijd lekker los en relaxed erna, ready for action.

• #3.080
Training van vandaag:

Opwarmen: stretchen, barbell shizzle etc.

Close Grip Bench Press (paused)

blablaxbarbell
5x50kg
3x70kg
1x90kg
1x110kg
1x120kg (t&g, ging easy maar niet verder gegaan want waren geen betrouwbare spotters aanwezig)
3x90kg (weer paused vanaf hier)
3x90kg
3x90kg

Military Press

blablaxbarbell
5x40kg
3x50kg
1x60kg
1x70kg
0x82,5kg 2xF (jammer, kom niet door het gedeelte net boven me kin)
3x60kg
3x60kg
3x60kg

Pendlay Rows

5x40kg
5x60kg
5x80kg
4x90kg
3x100kg

Lateral Pulldowns

8x60kg
8x70kg