FreFF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook veel meer Joe DeFranco opwarming aanhouden om me lichaam iedere keer goed te stretchen voor een heavy LB workout, shit werkt echt goed en voel me altijd lekker los en relaxed erna, ready for action.
pff dacht ik dat je eindelijk goede sets ging draaien ga je nu naar 120 bank werken en daarna 3x3x90![]()

Doe ze nu ook nog soms en shit voelt zeker goed, ook zen UB warmup af en toe.
Goedendag man, wat een training.
Je lijkt wel een BB'er!
Hebben jullie geen "safety bars" aan een bankje?
Dan heb je heel die spotters niet nodig.
Misschien een idee om een losse set te "regelen"![]()

Nee, geen safety bars maar het benchen is niet het probleem maar het uitpakken, voelt nooit echt lekker aan als ik 100kg+ zelf uitpak lol.
Dit heb ik ook, stang ligt te hoog om hem eruit te "trekken", moet echt tillen, en dat ****t de vorm.
mooie closegrip bench gatd egoede kant op enne luisteren naar zied voor de deadlift techniek techniek techniek

Helaas zijn ze weak as hell, maar van me triceps moet ik het wel hebben op me bench, lol.

Jammer man, maar in het vervolg even aanvoelen en naar je lichaam luisteren
200 was toch niet maxxen? je hebt toch al 205 gedaan met wraps en belt
2x180 ging best easy dus daarom deed ik 200. Had niks met aanvoelen en luisteren te maken maar eerder dat ik bijna een minuut met me banden, zeer strak om, stond te wachten tot ik kon Squaten. Gewoon heel dom van mezelf om de hoogte niet te checken.
.

Wat heeft dat niet met luisteren te maken als jij je benen bijna niet meer voelt![]()