Fitness Seller

Minos Strongman Log

Heel sterk man!

pff dacht ik dat je eindelijk goede sets ging draaien ga je nu naar 120 bank werken en daarna 3x3x90 :D

Ook veel meer Joe DeFranco opwarming aanhouden om me lichaam iedere keer goed te stretchen voor een heavy LB workout, shit werkt echt goed en voel me altijd lekker los en relaxed erna, ready for action.

Doe ze nu ook nog soms en shit voelt zeker goed, ook zen UB warmup af en toe.

Goedendag man, wat een training.
Je lijkt wel een BB'er! :eek:
Hebben jullie geen "safety bars" aan een bankje?
Dan heb je heel die spotters niet nodig.
Misschien een idee om een losse set te "regelen" ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.085

Thank you.

pff dacht ik dat je eindelijk goede sets ging draaien ga je nu naar 120 bank werken en daarna 3x3x90 :D

Meer dan 90kg zelf uitpakken met max 30 secs rust tussen me sets gaat moeilijk worden lol. Er waren geen spotters aanwezig die ik kon vertrouwen helaas anders sets van 100+. :p

Doe ze nu ook nog soms en shit voelt zeker goed, ook zen UB warmup af en toe.

UB warmup heb ik nooit gedaan, LB is wel focking tjill dus UB zal niet anders zijn vermoed ik. Misschien maar eens een keer proberen, thanks!

Goedendag man, wat een training.
Je lijkt wel een BB'er! :eek:
Hebben jullie geen "safety bars" aan een bankje?
Dan heb je heel die spotters niet nodig.
Misschien een idee om een losse set te "regelen" ;)

Haha, veel assistance werk gedaan inderdaad. Was een relax-take-it-easy-but-not-to-easy dag. :p
Heb dan ook bijna geen rust genomen tussen me sets na de pendlay rows. (dus alle assistance shizzle)
Nee, geen safety bars maar het benchen is niet het probleem maar het uitpakken, voelt nooit echt lekker aan als ik 100kg+ zelf uitpak lol.

absurd sterk boyyyyyyyyyyyyyyyYyyYyYyY

Nee, geen safety bars maar het benchen is niet het probleem maar het uitpakken, voelt nooit echt lekker aan als ik 100kg+ zelf uitpak lol.

Dit heb ik ook, stang ligt te hoog om hem eruit te "trekken", moet echt tillen, en dat ****t de vorm.

• #3.088
mooie closegrip bench gatd egoede kant op enne luisteren naar zied voor de deadlift techniek techniek techniek

• #3.090
mooie closegrip bench gatd egoede kant op enne luisteren naar zied voor de deadlift techniek techniek techniek

Zal ik doen! Techniek verbeteren en zwaktepunten goed aanpakken en wie weet heb ik ooit ook een fatsoenlijke Deadlift. :p

• #3.091
Vandaag armen/buik getraind even iets doen maar wel voldoende rust voor morgen bewaren:

Opwarmen: 10 mins fietsen

Tricep Pushdown

15x30kg
15x40kg
15x50kg
12x60kg
8x70kg

Dumbbell Overhead Extension (2 handen)

12x22kg
12x26kg
10x32kg
7x36kg

Skullcrushers SS Close Grip Bench Press

8xbarbell/10xbarbell
5x30kg/8x30kg
5x40kg/8x40kg
5x50kg/8x50kg

Dumbbell Curls

12x10kg
8x16kg
5x22kg

Barbell Curls

15xbarbell
8x30kg
8x40kg
30xbarbell

Declined Situps

15xBW
15xBW+5kg
15xBW+10kg
15xBW+15kg

Side Bends (kg's per kant, cableshizzle)

12x20kg
12x25kg
12x30kg
12x35kg

Done. Alles gedaan in een kleine 40 mins. Zweette abnormaal veel door hitte en de combo veel volume, nauwelijks rust.
P0mp feels good man.

Sterke triceps man! ;)

• #3.095
Training @ Papendal:

Niet echt een postwaardige training in my opinion, maar goed:

Squat

blablaxbarbell
5x70kg
3x100kg
2x120kg
1x140kg (belt vanaf hier)
1x160kg
2x180kg (met wraps)
0x200kg

Was gebandeerd en al, sta ik onder de bar blijkt de standhoogte te hoog, wist niet dat Ziyed voor me ging want was me banden aan het oprollen, hoogte werd veranderd dus weer mentaal focussen etc. uitpakken ging natuurlijk zwaar klote omdat ik veelste lang de banden om had op dat punt, naar achteren stappen, goed staan en Squaten. Helaas verloor ik alle spanning en concentratie door het te lange gewacht en op de terugweg begon de barbell in me nek te rollen en verloor ik het over me hoofd. Gelukkig kon Jorrit mij nog eronder uit trekken, thanks mate! Nu dus een klote gevoel eraan over gehouden en een leuke bult op me achterhoofd. Nja, niet zo slim om te maxen voor de 2e keer sinds 7 weken geen Squat.

Jammer man, maar in het vervolg even aanvoelen en naar je lichaam luisteren

200 was toch niet maxxen? je hebt toch al 205 gedaan met wraps en belt

• #3.098
Jammer man, maar in het vervolg even aanvoelen en naar je lichaam luisteren

2x180 ging best easy dus daarom deed ik 200. Had niks met aanvoelen en luisteren te maken maar eerder dat ik bijna een minuut met me banden, zeer strak om, stond te wachten tot ik kon Squaten. Gewoon heel dom van mezelf om de hoogte niet te checken.

200 was toch niet maxxen? je hebt toch al 205 gedaan met wraps en belt

215, maar dit was alweer in februari, sindsdien niet echt zwaar gegaan op Squat met wraps. En 6/7 weken eigenlijk helemaal niet Gesquat, dit is de 2e keer dat ik weer aan het Squaten ben.

2x180 ging best easy dus daarom deed ik 200. Had niks met aanvoelen en luisteren te maken maar eerder dat ik bijna een minuut met me banden, zeer strak om, stond te wachten tot ik kon Squaten. Gewoon heel dom van mezelf om de hoogte niet te checken.
.

Wat heeft dat niet met luisteren te maken als jij je benen bijna niet meer voelt:p

• #3.100
Terug
Naar boven