MuscleMeat

Minos Strongman Log

Ah oke, nouja altijd leuk als iemand interesse heeft om mijn progressie te volgen eh. :D

Ik heb een tijdje me Squats en alle explosieve oefeningen even links laten liggen door knieproblemen, me knie voelt weer beter nu na een paar weekjes rust dus ik zal zeer binnenkort aan de slag gaan met Squats en Oly lifting. (moet ook wel voor Biest-Houtakker :p)

Haha, ik had net hetzelfde, sinds vorige week weer kunnen beginnen. Ik heb wel 3 maanden geduld moeten hebben, maar ik denk dat hij nu helemaal hersteld is, is wel leuk om je benen weer helemaal te kunnen trainen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042

Ja, epic next level shizzle gaande. :cool:

Haha, ik had net hetzelfde, sinds vorige week weer kunnen beginnen. Ik heb wel 3 maanden geduld moeten hebben, maar ik denk dat hij nu helemaal hersteld is, is wel leuk om je benen weer helemaal te kunnen trainen ;)

Squaten is toch wel waar ik het meest van geniet dus ja heb het zeer gemist. Uiteraard begon ik net op gang te komen met Oly liften, maar mijn tijd daarmee komt wel. :p

• #3.044
op eating KFC na dan?

waar was je @ baarn dude?

Kon niet met Simson crew mee vanwege plaatstekort en met de OV is het me te duur. (heb geen weekend OV meer, dus zou voor retourtje 13,80 dokken..is meer als het dubbele van de benzinekosten als ik met Simson crew mee zou rijden :p)

ik ben meer dan fawaz fan, ik heb fawazmania! Fawaz for ruler of the world Z!Z!1Z1S1Z!!

• #3.049
Vandaag eindelijk weer eens getraind, wel best kudt.

Bench Press (paused)

5x60kg
5x60kg
5x70kg
5x70kg
3x80kg
3x80kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg

Military Press

5x40kg
23x40kg 24F (uitdaging vs Ziyed voor de l0l)
1x40kg (kon niet meer MP'en, schouders veelste vol :roflol:)

Pendlay Rows

5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg

Lat Pulldowns

8x60kg
8x70kg
8x80kg
5x90kg

Dumbbell Rows

30kg - 8xR, 8xL
38kg - 5xR, 5xL

Vond het wel genoeg zo. :p

We hadden des een 10tje gegeven dus niet dan het dubbele :p

• #3.052
Training @ RPB:

Log (black mamba)

5x63kg
1x83kg
2xFx93kg

Meh, te lang geleden log gedaan.

Deadlift

5x70kg
3x100kg
1x130kg
1x150kg
1x170kg

Niet verder gegaan, voelde echt klote aan, weet niet of het door de stang kwam maar rechterhand zakte heel snel terug zodra ik gelocked had en het voelde alsof ik de bar scheef trok (links wel goed, rechts veel langzamer), plates klopten wel.. :p

Carcircle

220kg - 360gr
270kg - 360gr

Atlas Stones

95kg @ 1,40m
110kg @ 1,30m
120kg @ 1,30m fail (4 pogingen ofzo)
Veel fails gehad met oprapen van zowel 120kg en 95kg omdat me onderarmen geschaafd waren en ik telkens me grip verloor.. Jammer want het opstaan gedeelte gaat juist heel easy voor mij.

Weinig geslapen, gegeten en getraind laatste tijd dus kon dit wel verwachten. Next time better.

STM is a far cry from Olympic lifting Fawaz. ;)

Welke kant wil je eigenlijk op?

• #3.055
  • #3.056
Nog vergeten te posten:

Op zondag 19 juni doe ik weer eens mee met Sterkste Team van Biest-Houtakker, wederom in de C-klasse alleen doe ik dit jaar met een hele speciale persoon mee.

Me suavemente boy Jonathan Wever. :o

biest wordt lachen :p

Ja man! :D
Hoe gaat het met je knie/been?
knie is wel goed hoor, tnx - het was wel een epic fail dat voorover donderen bij de bakdeadlift :p dat foam rollen gelijk erna heeft wel geholpen. zit alleen met (volgens mij) een licht overbelaste schouder...maar dat zal wel wegtrekken in een paar dagen. op biest sta ik er om samen met Marc de Simson brothers van concurrentie te voorzien

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven