Fitness Seller

Minos Strongman Log

Goedzo man. Dit is het resultaat van coan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
Ok 10kg gain, nu eens met normale techniek leren liften :D

• #3.024
Ok ja van lat pulldowns krijg je een mooie deadlift.

Lekker logisch allemaal...
Gewoon met betere techniek gaan proberen te liften, van een paar rows ga je echt niet mooier deadliften.

• #3.028
Lekker logisch allemaal...
Gewoon met betere techniek gaan proberen te liften, van een paar rows ga je echt niet mooier deadliften.

Zeg ook niet dat ze daar mooier van worden, alleen dat zodra ik me rug sterker krijg dat het waarschijnlijk beter gaat om spanning vast te houden omdat ik nu totaal inzak. Verder inderdaad blijven werken aan de techniek waar ik ook zeker op ga focussen.

ik geloof wel dat jij mooier word van rows hoor afwaz

Lelijker kan hij niet worden he:p

daarom :D

nice een deadlift PR !! congratz !

• #3.033
ik geloof wel dat jij mooier word van rows hoor afwaz

Hope so!

Lelijker kan hij niet worden he:p

QFT!

nice een deadlift PR !! congratz !

Thanks JW. :)

Training van vandaag:

Bench Press (paused, middelvinger/pinky op ringen)

blablaxbarbell
5x40kg
5x40kg
5x60kg
5x60kg
3x80kg
3x80kg
3x100kg
3x100kg
2x100kg 3F (spotter hielp te snel lol)

Vanaf hier me usual grip, dus ongeveer duimlengte van gladde gedeelte.

1x110kg
1x115kg (epic struggle, maar tevreden)

Military Press

blablaxbarbell
5x40kg
5x50kg
3x60kg
3x60kg

Chest Press (10 secs. rust tussen sets ongeveer)

12x30kg
12x40kg
8x50kg
7x50kg

Incline Bench Press

blablaxbarbell
5x50kg
5x60kg
4x70kg (borst epic leeg)

Done voor vandaag, veel focus op chest vandaag. Even wat massa en kracht bouwen.

• #3.034
Vrijdag was de bedoeling om Coan te doen, maar ging niet vanwege wederom gezeik met de OV.. Wordt er best wel geirriteerd ervan.

Anyhows, weer wat anders. Sinds ik de afgelopen tijd best wel weinig eet (u jelly Ethiopier fags?) betekende dat weight loss, geen massa echter maar meer vocht/vet. Kracht blijft gewoon stijgen. (langzaam, maar goed als ik weer teveel ga vreten betekent dat sneller gainen maar ook veeel BW erbij)

Net me BW gewogen (na maaltijd/drinken, dus het is nog niet op mijn lichtste BW):

106,1kg.

Gaat nice dus. Zie ook echt dat ik wel wat droger begin te worden -> meer details in me rugs/quads, voel dikke aderen op me onderarmen die meer en meer te voorschijn komen en ook op de biceps. Wil dus rond de 105kg circuleren en ondertussen veel vocht/vet kwijtraken en massa/kracht gainen.

Laatst bewerkt:
OV sux ass.

Heb even je youtube kanaal bekeken en die oly lifts doe je wel goed! ;)
Heb even doorgenomen en ik zal hier nog wat kunnen leren! ;)
Abbo

• #3.037

QFT, focking schijthekel aan de OV gekregen.

Heb even je youtube kanaal bekeken en die oly lifts doe je wel goed! ;)
Heb even doorgenomen en ik zal hier nog wat kunnen leren! ;)
Abbo

Thanks, veel technische mankementen aan me oly lifts, als je echt juiste techniek wilt zien zoek dan naar Pyrros Dimas of Lu Xiaojun. ;) (voornamelijk Oostbloklanden, Chinezen en Russen die perfecte techniek beheersen)

Ik zal zelf niet liften maar het interesseert me wel, dus ik wil wel zien welke progressie je maakt! ;)

• #3.039
Ik zal zelf niet liften maar het interesseert me wel, dus ik wil wel zien welke progressie je maakt! ;)

Ah oke, nouja altijd leuk als iemand interesse heeft om mijn progressie te volgen eh. :D

Ik heb een tijdje me Squats en alle explosieve oefeningen even links laten liggen door knieproblemen, me knie voelt weer beter nu na een paar weekjes rust dus ik zal zeer binnenkort aan de slag gaan met Squats en Oly lifting. (moet ook wel voor Biest-Houtakker :p)

fawaz has a fan!

Terug
Naar boven