chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Voel je je beter nu?
Zout maar op als je zowel in het echt als hier niks toe te voegen hebt aan mijn manier van trainen.
.Hier heb ik het een paar keer gezegd.Je training sucked goz.Daar kom je vanzelf wel achter.Kortom je lult 60% hier uit je nek en de rest lult mee.Voel je je beter nu?
Zout maar op als je zowel in het echt als hier niks toe te voegen hebt aan mijn manier van trainen.
zelfs niet een racketdeadlift, 2 graden zak squat etc.In het echt heb ik het weleens gezegd.Hier heb ik het een paar keer gezegd.Je training sucked goz.Daar kom je vanzelf wel achter.Kortom je lult 60% hier uit je nek en de rest lult mee.
---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------
Goz, SQ 180 - BP 110 (paused) - DL 200 - 490 heb ik jou nog nooit zien doenzelfs niet een racketdeadlift, 2 graden zak squat etc.

Goz, wats met jou! Deze goz traint bij mister Broz. Dont **** with thiz goz, coz he will crush your pozz

Onnozele gek? What the heck komt er nou weer uit je bek, gek! Smack die bek, want parallel haalt hij, without breaking his back!
Whahaha ja je gaat zodiep dat alie ook maar ff paralel raakt je vervolgens alles laat vallen jij onozele gek!!!!!!!!!!!!
(ik wou het niet zeggen maar als je me dan toch uitdaagd)
Onnozele gek? What the heck komt er nou weer uit je bek, gek! Smack die bek, want parallel haalt hij, without breaking his back!
.
. Mino is eigenwijs feit. Maar zijn techniek is NU alles behalve slecht[Afbeelding niet meer beschikbaar]
I'M WATCHING YOU GOZ
ik schijn in mino's log, bitches zie mij,
ik ben 44 en een nep magnum p.i.
het is best ziek, ik haat op afwaz techniek
ik haat, puur omdat ik slecht riek
.