AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

Als jij ook 1 van de zoveel deca/winny gebruikers bent die daar rondloopt dan is dat niet echt wat nee.

Kijk dat is niet zo'n slimme opmerking goz, had je hoger ingeschat.Nope ik ben 1 van de weinige die naturel is nog, aanleg noemen ze dat ;) wel supplementen.Ik heb een zware bouw dus vandaar.

Kijk dat is niet zo'n slimme opmerking goz, had je hoger ingeschat.Nope ik ben 1 van de weinige die naturel is nog, aanleg noemen ze dat ;) wel supplementen.Ik heb een zware bouw dus vandaar.

je eigen reactie zegt al genoeg over je kennis:

"ik heb veel aanleg" "ik heb een zware bouw"

2 dingen die elkaar al tegen strijden imo.. heeft niks met progressie te maken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.486
Ik zou zeggen upload een paar filmpjes van jezelf met goede techniek!

je eigen reactie zegt al genoeg over je kennis:

"ik heb veel aanleg" "ik heb een zware bouw"

2 dingen die elkaar al tegen strijden imo.. heeft niks met progressie te maken

\Ja ok.Maar ik reageer niet meer op leken alleen op mino, daa rvalt wel wat van te maken als hij niet zo koppig was.

ben ook wel benieuwd naar een 200 full squat op reps minimaal van de man van 108kg bij 8%

moet wel makkelijk te doen zijn dan. als je zo'n beest bent

Dit is leeeeeuuuk:D:D

tja.. the interbutts he..

Ok, ik ga toch van de week bij De Kneet trainen met een maat, dan leg ik je mijn teckniek wel even uit.

Welke dagen ben je er?

(ps gewoon trainen dus dit is geen dreiging ofzo ;) )

Leg jij jouw teckniek maar ff uit ja.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.496
Dat je een hoop ziet, maar er verder niet bij nadenkt was inmiddels wel duidelijk ja:)

en als je fawaz alleen kende van de sportschool. hoe vind je hem dan hier op DBB? minotaures is niet echt een naam waarvan je zegt oh, dat is fawaz

Terug
Naar boven