Fitness Seller

Minos Strongman Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Congratz , kom maar is een keer naar raalte dan kan je daar de log van 85kg is proberen dat is opzich een aardige dikte maar om een reden voelt hij veel en veel zwaarder

Thanks, die fat log van Gijs heb ik ook nog een PR van 88 op staan en die is qua dikte 33cm. Als de Push Jerk techniek op de fat log net zo chill is dan blaas ik die 88 zo weg.

Thanks Chris.

Gefeliciteerd Fawaz, nog een jaartje en je bent geen tiener meer :D

Haha indeed. :D

Dikke training bij RPB dikkert

Thanks Jorrit.

Gefeliciteerd met je verjaardag Mino, en helemaal met je log PR !!! erg sterk !!!

werk voor mij aan de winkel.....

Thanks! Ja ik moet je blijven motiveren en bezig houden, haha. ;)
Next time wil ik die 100 Log voor je neus pakken, kijken wat je counter attack zal zijn. :)

Thanks Nick. :wl:

Thanks upcoming Belgian Beast. :)

Nog gefeliciteerd met je log, en verjaardag kerel!

• #1.743
Nog gefeliciteerd met je log, en verjaardag kerel!

Thanks Kevin. :heart:

Verjaardagstraining:

Push Press (met me nieuwe jerk techniek)

10xbarbell (strict)
5x40kg
3x50kg
3x60kg
3x70kg (voelde te easy aan, dus zwaarder gegaan)
3x80kg 1 REP PR
1x90kg PR (na 1x fail)
0x95kg (2x fail, ****ing close, zit er binnenkort wel in)
2x80kg (snelheid en kracht was er aardig uit)
6x60kg 1 REP PR(na 6e rep lucht kwijt en dizzy)

3x80, 90 fail, 90 PR, 2x95 fail, 2x80 filmed.

Bench Squat

8x60kg
3x100kg
3x140kg
3x160kg PR/REPS PR :dunno: (not sure)

Kettlebell Swings

10kg - 10xR, 10xL
24kg - 8xR, 8xL 3 REPS PR ieder hand
28kg - 8xR, 8xL 3 REPS PR ieder hand
44kg - 3xR, 1xL PR

Nice nice. Meestal is PP toch wat hoger dan log? Lekker aan het spelen met kettlebells zie ik:p

• #1.745
Nog gefeliciteerd Fawaz.

• #1.747

Thanks Gijs. :D

Me Push Press filmpje is binnen enkele minuten up.
Vind het zelf al 800x explosiever uitzien als eerst. :thumbs:
Zekers voor Mike zal het een shock zijn haha die weet nog hoe "explosief" ik was met de log @ Biest. :p

nice log mino
en jammer van die fail op de 190
volgende keer beter man

Goed bezig man. :thumb:

meer triceps trainen ;)

jij hebt hetzelfde voor als ik een 2tal maanden geleden, alles jerken, en dan als de jerk niet lukt krijg je het niet meer uitgedrukt :p

• #1.752
nice log mino
en jammer van die fail op de 190
volgende keer beter man

Thanks Ove, ja die 190 had ik MOETEN hebben, zeker tijdens me 2e attempt, net niet genoeg kracht om door te pressen. Filmpjes volgen zodra ik ze van Jaimy heb.

Thanks Hummer. :D

meer triceps trainen ;)

jij hebt hetzelfde voor als ik een 2tal maanden geleden, alles jerken, en dan als de jerk niet lukt krijg je het niet meer uitgedrukt :p

Eensch, heb zeer zwakke triceps en toch een niet al te onaardige CGBP. Misschien wat meer reppen?

Probeer eens weighted dips?

Ellebogen iets meer omhoog houden bij de start. Ze zijn iets te laag, de barbell heeft de neiging naar voren te komen vandaar dat je met de 90 ook naar voren moet stappen.

meer heavy triples zou ik zeggen cgbp. kies een andere assistance oef om te reppen (rock&rolls, pushdowns, ...)

Ik denk dat een lock-out bij een OHP niet heel goed getraind wordt met een CGBP.
Ik merk dat ik bij de lage gewichten die ik gebruik bij OHP al moeite heb met de lock-out terwijl ik CGBP veel zwaarder kan doen.
Het zal wel te maken hebben met de stand van je bovenarmen die dit veroorzaakt.
Misschien gewoon OH reppen met e.v.t. een iets smallere greep..?

ik merk wel degelijk overgang :) als mij cg omhoog gaat gaat mij OH ook omhoog :) iedereen heeft wel iets waar hij goed op gaat om OH omhoog te krijgen

Overhead press.. die zorgt over het algemeen wel voor een flinke carryover naar de overhead press.

Overhead press.. die zorgt over het algemeen wel voor een flinke carryover naar de overhead press.
Als je zo 'bijdehand' wilt doen kun jij ook wel stoppen met al die 'bijzondere' oefeningen die je nu doet. :rolleyes:

Afwijkende oefeningen doen/zoeken wanneer je ergens "stropt" is heel normaal, en een juiste manier volgens mij.
Wat ik bijvoorbeeld voorstel is gewoon een kleine aanpassing aan de oefening als blijkt dat de "gewone" OHP je triceps net even wat achter laten lopen.

Ja sowieso is dit toch meer een powerjerk/pushjerk dan een pushpress imho.

Gewoon sterker worden in je triceps..

Terug
Naar boven