- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ellebogen iets meer omhoog houden bij de start. Ze zijn iets te laag, de barbell heeft de neiging naar voren te komen vandaar dat je met de 90 ook naar voren moet stappen.
meer heavy triples zou ik zeggen cgbp. kies een andere assistance oef om te reppen (rock&rolls, pushdowns, ...)
Ik denk dat een lock-out bij een OHP niet heel goed getraind wordt met een CGBP.
Ik merk dat ik bij de lage gewichten die ik gebruik bij OHP al moeite heb met de lock-out terwijl ik CGBP veel zwaarder kan doen.
Het zal wel te maken hebben met de stand van je bovenarmen die dit veroorzaakt.
Misschien gewoon OH reppen met e.v.t. een iets smallere greep..?
ik merk wel degelijk overgangals mij cg omhoog gaat gaat mij OH ook omhoog
iedereen heeft wel iets waar hij goed op gaat om OH omhoog te krijgen
Overhead press.. die zorgt over het algemeen wel voor een flinke carryover naar de overhead press.
Als je zo 'bijdehand' wilt doen kun jij ook wel stoppen met al die 'bijzondere' oefeningen die je nu doet.
Afwijkende oefeningen doen/zoeken wanneer je ergens "stropt" is heel normaal, en een juiste manier volgens mij.
Wat ik bijvoorbeeld voorstel is gewoon een kleine aanpassing aan de oefening als blijkt dat de "gewone" OHP je triceps net even wat achter laten lopen.
Ja sowieso is dit toch meer een powerjerk/pushjerk dan een pushpress imho.
Gewoon sterker worden in je triceps..

Thanks! Ja ik moet je blijven motiveren en bezig houden, haha.
Next time wil ik die 100 Log voor je neus pakken, kijken wat je counter attack zal zijn.![]()
Het zal mij benieuwen wat ik op die admiraal log kan, ga het binnen een paar dagen testenEllebogen iets meer omhoog houden bij de start. Ze zijn iets te laag, de barbell heeft de neiging naar voren te komen vandaar dat je met de 90 ook naar voren moet stappen.

inderdaad ja, ik ga het niet over mijn kant laten gaanHet zal mij benieuwen wat ik op die admiraal log kan, ga het binnen een paar dagen testen
and nice push press / jerk PR. De mijne staat nog op 95, maar zonder jerk, heb die techniek niet onder de knie, zou zeker wat kilo's
schelen, zeker bij de log ook !

+1 Ik denk daarom ook dat de log daarom even hoog licht omdat je daar min of meer gedwongen word om je ellebogen omhoog te drukken anders donder je echt naar voren![]()

)

Waarom leg je die bar niet lager man. Dat is volgens mij de grootste reden waarom het er zo walgelijk uitziet in de upper back area. Die 170 was wel ****ing snel trouwens.
Tja, ik heb low bar wel eens geprobeerd maar daardoor ging me rug juist nog meer bollen. Ik heb gehoord dat het gewoon een onderrug/abs issue is en dat dat zich verbetert naar mate ik ze versterk.
eens met jesaja, leer low bar squatten. enne vanuit deze angle lijkt het alsof je niet eens par haalt... hoe zit dat chefkok, high bar moet je toch easy ass to the grass kunnen of komt dat door die kk wraps?

(achja, parallel is prima zat)eens met jesaja, leer low bar squatten. enne vanuit deze angle lijkt het alsof je niet eens par haalt... hoe zit dat chefkok, high bar moet je toch easy ass to the grass kunnen of komt dat door die kk wraps?
als je je gewoon focust op goeie houding dan word die houding vanzelf optimaal... niet door onderrug/abs te versterken. gewoon setjes gaan squatten met perfect techniek. loose the wraps. als je wraps wil ga je maar naar KFC

Had je mij dit niet een jaar eerder kunnen vertellen!ik snap niet zo goed waarom je met wraps squat als je SM doeleinden hebt... die shit verdoet alleen maar je starting strength (kracht vanuit bodem positie) omdat die wraps die functie over gaan nemen.... bad ass starting strength is juist urban hardcore voor al je kk lifts imo! kkkk tire lift BAM jonguh bam!!!!!

Had je mij dit niet een jaar eerder kunnen vertellen!![]()

edit: quote dit voor je kinderdagverblijfboeken: "Shit aint right if ya back aint tight"
anywho, ik squat ook high bar, maar bij mij ligt de barbell toch lager, bij jou ligt hij op je traps, vrij pijnlijk als je het mij vraagt 
Heb je gelijk in, ik moet meer tightness in die bovenrug creeeren. Maar kan je me meer daarbij helpen dan "werk aan je houding" want daar heb ik ook meerdere opties voor gebruikt en ze voelde allemaal nog k*tter aan.