MuscleMeat

Minos Strongman Log

minder van die steen aktie, maar je hebt vandaag weer getraind dus gaat het wel weer redelijk ? En welke twee wedstrijden ga je missen ??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
succes met je voet, ik heb gehoord dat husafeld kick een lastig onderdeel is in het strongmangebeuren.

• #1.808
Thanks JW.
Woensdag nog geprobeerd wat BW Squats te doen maar het deed veel pijn aan me voeten, drukte nogal veel uit me tenen, ik heb het maar gelaten voor wat het was. Ben nog aan het twijfelen of ik morgen zal trainen of beter kan rusten. Ik denk dat wat rust ook goed voor me zal zijn na een hectisch werkweek.

Gewoon even rusthouden kerel. Je bent nog jong en herstelt goed.

• #1.810
Gewoon even rusthouden kerel. Je bent nog jong en herstelt goed.

Ik ga inderdaad maar vandaag rusten.
Me voet voelt in ieder geval stukken beter aan maar als ik me grote teen beweeg dan doet het massaal veel pijn, wie weet is er een middenvoetsbeentje gebroken?

Zou kunnen hoor.. Ik zou toch even er naar laten kijken. Als het nml niet goed gepositioneerd kan 't nog wel eens problemen opleveren.

• #1.812
  • #1.813
Zaterdag nog langs RPB geweest, heb niet echt veel gedaan, had teveel last van me rechterenkel en knie, dus niet me linker waar ik die huge steen op heb laten vallen. -.-
Stond vanochtend op met een pijnlijke steek dus ik wist al dat het niet veel goeds betekende, al helemaal niet toen ik als een manke liep richting Baarn. Achja, keep your hope up dacht ik.

Log

3x63kg
3x73kg
0x83kg (3x fail, geen kracht geen explosie en de pijn was groot)

Verder wat gekloot met de houten log, wat sled gedaan, farmers hold eventjes gedaan (niet echt serieus dropte relatief gauw de farmers) en wat lifts gefilmd.

Gisterenavond zeer katabool bezig geweest -> Resultaat: Voelde me vanmorgen veel beter en knie/enkel was bijna geheel hersteld. :D

Klinkt goed man dat je herstelt bent!! Heb je snel gedaan :P of zeg je dat om me te misleiden zodat ik denk dat je me de 15de gaat verslaan :P hehe!

• #1.815
  • #1.817
Terug
Naar boven