- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jajaja blabla dat horen we iedereen zeggen alleen jammer genoeg gebeurd het nooit, helemaal niet bij groepjes
Vind die media heisa eromheen echt te veel worden nu.
Natuurlijk is het erg maar om de dag is er nu wel een nieuw bericht te lezen hierover
Schandalig. En wat gebeurt er? Door de rechters op de vingers getikt en het is gedaan...De meeste mensen die ik spreek zeggen dat het een voetbal probleem is maar mensen dat is het niet. Ook is het geen Marokkanen probleem maar wel een allochtonen probleem, niet van hen allen maar wel een % groot gedeelte.
Dit geweld valt in dezelfde categorie als de moord op pak'em beet Henk Schuurman:
Die nadat jongeren eieren gooien en hen daarop aanspreekt wordt neergestoken door een aantal Antilianen. (zie youtube link)
http://www.youtube.com/watch?v=8Ixlxq4fYxA
Dit geweld past in de mentaliteit om mensen die ze niet mogen weg te treiteren, er zijn vele voorbeelden van:
+1ik geloof dat toen een aantal van die lui opgepakt zijn.
Mijn handen jeuken echt als ik dat soort filmpjes zie, t liefst zou ik met een knuppel al die hersenpannetjes helemaal kapot slaan.

Terug te koppelen aan welvaart. Zegt niet erg veel.
Terug te koppelen aan welvaart. Zegt niet erg veel.
Denk dat het uitbuiten van die volken in de geschiedenis er ook wel wat mee te maken heeft en dat je hersenen niet kunnen ontwikkelen met te weinig voedingsstoffen. Maar ik heb weinig kennis over dit onderwerp..Al zou ontwikkelingshulp hebben geholpen en zou Afrika tot het niveau van de Westerse wereld worden getrokken.. dan nog worden er sub 80 IQ n*gers geboren. Grote welvaart is een gevolg van een hoog IQ en niet andersom.
Denk dat het uitbuiten van die volken in de geschiedenis er ook wel wat mee te maken heeft en dat je hersenen niet kunnen ontwikkelen met te weinig voedingsstoffen. Maar ik heb weinig kennis over dit onderwerp..
Had het over de gebieden in Afrika met hongersnoodKijkend naar het iq van mocro's hier verwacht ik niet dat de voeding helpt met hun intelligentie..