MuscleMeat

Mishandelde grensrecht overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind die media heisa eromheen echt te veel worden nu.

Natuurlijk is het erg maar om de dag is er nu wel een nieuw bericht te lezen hierover

Jajaja blabla dat horen we iedereen zeggen alleen jammer genoeg gebeurd het nooit, helemaal niet bij groepjes

Dat is de logica haast zelve. Als je in allochtonen buurt last krijg staat er met wat ongeluk binnen 5 minuten een groep van 20 tegen over je. Los daarvan of je te maken krijgt met wapensgebruik tegen je.

http://www.youtube.com/watch?v=cxH2nkShtOY

Het zijn dit soort mannetjes dat je aanvalt als je reageert op hun provocaties. Met een veilige meerderheid durven ze aan te vallen of wanneer je ze tot bedaren probeert te brengen als ze vreemd gedrag vertonen. Het zijn dit soort ventjes die niet terecht gewezen worden. Wellicht worden ze zelfs gestimuleerd om zich te keren tegen Nederlander, tegen de samenleving. Tegen de 'ongelovigen' die hun broeders aanvallen in Afghanistan en Gaza.

Vind die media heisa eromheen echt te veel worden nu.

Natuurlijk is het erg maar om de dag is er nu wel een nieuw bericht te lezen hierover

Nee je hoofd in het zand steken, en het normaal gaan vinden daar kom je verder mee

Je hebt wel gelijk, het gebeurt elke week, het is dus geen voetbalprobleem

De meeste mensen die ik spreek zeggen dat het een voetbal probleem is maar mensen dat is het niet. Ook is het geen Marokkanen probleem maar wel een allochtonen probleem, niet van hen allen maar wel een % groot gedeelte.

Dit geweld valt in dezelfde categorie als de moord op pak'em beet Henk Schuurman:
Die nadat jongeren eieren gooien en hen daarop aanspreekt wordt neergestoken door een aantal Antilianen. (zie youtube link)

http://www.youtube.com/watch?v=8Ixlxq4fYxA

Dit geweld past in de mentaliteit om mensen die ze niet mogen weg te treiteren, er zijn vele voorbeelden van:
Schandalig. En wat gebeurt er? Door de rechters op de vingers getikt en het is gedaan...

Moest ik later kinderen hebben en mn vrouw of kinderen worden gedood door zo'n bende. Ik koop me meteen ak of knutsel een bom in mekaar en verlos de wereld van meerdere van dat crapuul dat we beter kwijt dan rijk zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:36 ----------

ik geloof dat toen een aantal van die lui opgepakt zijn.

Mijn handen jeuken echt als ik dat soort filmpjes zie, t liefst zou ik met een knuppel al die hersenpannetjes helemaal kapot slaan.
+1

world_average_iq_2000.png

Gemiddeld IQ.

Chinezen slim? :o

T is wel jammer dat die arabieren alle olie hebben.. Schijnbaar verdienen ze het niet eens.

Geluk is met de dommen.

Alle Afrikanen zonder aids zien er bijzonder gelukkig uit op de beeldbuis.

Ja die zielige reclames komen nu ook allemaal weer op gang inderdaad

Dus grotere welvaart zorgt voor een hoger gemiddeld IQ? Wat dacht je van het omgekeerde: een hoger gemiddeld IQ zorgt voor grotere welvaart?

Al zou ontwikkelingshulp hebben geholpen en zou Afrika tot het niveau van de Westerse wereld worden getrokken.. dan nog worden er sub 80 IQ n*gers geboren. Grote welvaart is een gevolg van een hoog IQ en niet andersom.

Al zou ontwikkelingshulp hebben geholpen en zou Afrika tot het niveau van de Westerse wereld worden getrokken.. dan nog worden er sub 80 IQ n*gers geboren. Grote welvaart is een gevolg van een hoog IQ en niet andersom.
Denk dat het uitbuiten van die volken in de geschiedenis er ook wel wat mee te maken heeft en dat je hersenen niet kunnen ontwikkelen met te weinig voedingsstoffen. Maar ik heb weinig kennis over dit onderwerp..

Die volkeren waren er al duizenden jaren eerder dan de volkeren die hen uitbuitten. De onderdrukkers hadden een gemiddeld hoger IQ. Snelle technologische vooruitgang werd geboekt (door hun hoge IQ) en heeft ertoe geleid dat ze die volkeren konden onderdrukken.

Denk dat het uitbuiten van die volken in de geschiedenis er ook wel wat mee te maken heeft en dat je hersenen niet kunnen ontwikkelen met te weinig voedingsstoffen. Maar ik heb weinig kennis over dit onderwerp..

Kijkend naar het iq van mocro's hier verwacht ik niet dat de voeding helpt met hun intelligentie..

USA heeft ook een hoog IQ gemiddeld.. Waarom heb ik bij USA dan altijd 't gevoel dat 90% van de mensen in dat land achterlijk zijn wanneer ik ze zie op de televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven