MuscleMeat

Mishandelde grensrecht overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen is mijn iPhone gekocht en die van hun gestolen.

En zij willen hem alleen omdat figuren zoals ik die dingen kopen. :trollface:
:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 21:47 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-anti-homo-maar-marokko-feest-voor-gay-54286/

Nog een oudje aanhalen

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 21:50 ----------

Je bedoelt met zn allen dat forum gaan trollen ? :D
In

En zij willen hem alleen omdat figuren zoals ik die dingen kopen. :trollface:

nee hoor, status goods zijn gewoon gewild door alle sociale klassen, alleen kunnen de lagere klassen ze moeilijker kopen dat de gemiddelde.

Het blijft onzinnige dweeping gedreven door het phenomeen van status consumption.

Dat is Maslow niet helemaal met je eens.

Maak je geen illusies dat je iets echt bezit. Je bezit letterlijk niks in deze wereld, Lenerd. Ook je eigen lichaam niet. Al heb je 10 miljard op je bank staan, dan kun je nog volgend jaar sterven aan een simpele infectie. Besteed je leven maar om deze wereld een klein stukje beter te maken, om je in te zetten voor dieren ofzo. Een echte missie, ipv de zinloze dorst naar materieel bezit en illusionaire macht. Verdiep je eerst in de dood en daarna in het leven. Ik ben niet zo rijk als xyzyzx maar ik heb wel een beste reserve op de bank. Geld wat ik niet besteed aan dingen die ik niet nodig heb. Als ik niet op handen en voeten hoef te lopen bij de Aldi, ben ik tevreden. Weet dat je net als elk ander wezen gewoon stervende bent en de ene mens kan de ander wel een kneus noemen, hij is het zelf ook.

Ik weet best dat ik soms een triest geval ben maar als ik opleef, dan leef ik ook echt op. Om het leven te kennen in elke ademhaling, elke kop thee, elke bloem te zien en elk lijk te zien. Dat zijn de verborgen leringen van de dood.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je reïncarneert als een Fiat panda... Ook aardig materialistisch...

nee hoor, status goods zijn gewoon gewild door alle sociale klassen, alleen kunnen de lagere klassen ze moeilijker kopen dat de gemiddelde.

Het blijft onzinnige dweeping gedreven door het phenomeen van status consumption.

Oh, ik dacht dat alle Apple gebruikers t zelfde waren..

En inderdaad die zooi voor status kopen is gewoon triest :o

Jij zal het vast ook wel deels voor status gekocht hebben (no offence)

als iemand loopt te dweepen met een goed op een forum en zich elitair voelt/dit goed een "bewijs" is van zijn elitaire gedrag tov een andere groep, waarom zou hij die dan kopen...

Oh, ik dacht dat alle Apple gebruikers t zelfde waren..

En inderdaad die zooi voor status kopen is gewoon triest :o

While status-seekers will readily concede that others consume for status, most still distance themselves from such motives.

staat letterlijk in die study

je loopt echt in je eigen opgezette vallen, ik moet echt geen moeite doen hiervoor :roflol:

Neem als username Achmed B, dat valt niet op. @Marocforum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven