Nee, het niveau zakt meestal wanneer jij begint te posten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wet van DBB: Na 10 pagina's gaat een topic nergens meer over.
fixedWet van DBB: Als IxyxzI meer dan 10x in een topic heeft gepost daalt de kwaliteit van het topic met 35%
Ze lijken wat op xyzyx, constant over iPhone bezig

troll potentie is hoog
Kotsen hier: http://www.maroc.nl/forums/forum.php
---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 21:41 ----------
Ze lijken wat op xyzyx, constant over iPhone bezig![]()

Alleen is mijn iPhone gekocht en die van hun gestolen.
En zij willen hem alleen omdat figuren zoals ik die dingen kopen.![]()

Je bedoelt met zn allen dat forum gaan trollen ?

En zij willen hem alleen omdat figuren zoals ik die dingen kopen.![]()
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je reïncarneert als een Fiat panda... Ook aardig materialistisch...Maak je geen illusies dat je iets echt bezit. Je bezit letterlijk niks in deze wereld, Lenerd. Ook je eigen lichaam niet. Al heb je 10 miljard op je bank staan, dan kun je nog volgend jaar sterven aan een simpele infectie. Besteed je leven maar om deze wereld een klein stukje beter te maken, om je in te zetten voor dieren ofzo. Een echte missie, ipv de zinloze dorst naar materieel bezit en illusionaire macht. Verdiep je eerst in de dood en daarna in het leven. Ik ben niet zo rijk als xyzyzx maar ik heb wel een beste reserve op de bank. Geld wat ik niet besteed aan dingen die ik niet nodig heb. Als ik niet op handen en voeten hoef te lopen bij de Aldi, ben ik tevreden. Weet dat je net als elk ander wezen gewoon stervende bent en de ene mens kan de ander wel een kneus noemen, hij is het zelf ook.
Ik weet best dat ik soms een triest geval ben maar als ik opleef, dan leef ik ook echt op. Om het leven te kennen in elke ademhaling, elke kop thee, elke bloem te zien en elk lijk te zien. Dat zijn de verborgen leringen van de dood.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nee hoor, status goods zijn gewoon gewild door alle sociale klassen, alleen kunnen de lagere klassen ze moeilijker kopen dat de gemiddelde.
Het blijft onzinnige dweeping gedreven door het phenomeen van status consumption.

Jij zal het vast ook wel deels voor status gekocht hebben (no offence)Oh, ik dacht dat alle Apple gebruikers t zelfde waren..
En inderdaad die zooi voor status kopen is gewoon triest![]()
Jij zal het vast ook wel deels voor status gekocht hebben (no offence)
Te zien aan hoe vaak hij zegt "hoe rijk wel niet is" enzo ben ik er zeker van dat status vrij belangrijk was toen hij het kocht.Jij zal het vast ook wel deels voor status gekocht hebben (no offence)
wanneer of hoe gaat dit door?

Oh, ik dacht dat alle Apple gebruikers t zelfde waren..
En inderdaad die zooi voor status kopen is gewoon triest![]()

Jij zal het vast ook wel deels voor status gekocht hebben (no offence)