AndroidHealthClinic

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je hier alleen SBS kijkt dan krijg je ook een aardig vertekend beeld.
 
Had het over de gebieden in Afrika met hongersnood

In Marokko hebben ze volgens mij ook niet altijd evenveel voeding.. :p

Maar goed, t kan wel beperken maar tot op zekere hoogte.
 
In Marokko hebben ze volgens mij ook niet altijd evenveel voeding.. :p

Maar goed, t kan wel beperken maar tot op zekere hoogte.

Denk je dat de gemiddelde mens in de ijstijd geen last had van een tekort aan voedsel? Uiteindelijk zijn dat toch de grondleggers geweest van deze welvarende samenleving. Inderdaad een beperkende invloed dus.
 
Hahahahaha van grensrechter naar de ijstijd. Ik ben benieuwd :D
 
Denk je dat de gemiddelde mens in de ijstijd geen last had van een tekort aan voedsel? Uiteindelijk zijn dat toch de grondleggers geweest van deze welvarende samenleving. Inderdaad een beperkende invloed dus.

Klopt, maar zoals ik zei: tot op zekere hoogte.

Alsof een mbo-er met genoeg eten opeens vwo kan doen..
 
Vraag me ook wel af wat ouders bezielen om je kind op zo´n school te laten zitten.

Ik zat op een basisschool waar ik in mijn latere klassen samen met nog iemand de enige Nederlandse jongen in de klas was. Dit was geen zwarte school of wat dan ook maar gewoon openbaar.

Was ook erg blij toen ik er eindelijk vanaf was, die shit die je bijvoorbeeld bij pownews zag op dat schoolplein, zo zag het er bij ons ook in lichte mate uit. Dat is nu bijna 10 jaar geleden, die rotaapjes die bij mij op school zaten zijn nu ouder en deze nieuwe generatie is 10 keer zo erg..
 
Haha die brief. Eenzijdig dat zeker maar ook erg triest. Die directeur wat een verschrikkelijke vent, je schaamt je toch kapot als dat je school is.
 
Haha die brief. Eenzijdig dat zeker maar ook erg triest. Die directeur wat een verschrikkelijke vent, je schaamt je toch kapot als dat je school is.


Je zou opsporing verzocht eens moeten aanzetten, dat is pas eenzijdig! ;)
eenzijdig Marokkaans dan
 
Waarschijnlijk zijn die ouders allemaal net zo achterlijk als t volk wat er op zit.

Kan me niet voorstellen dat fatsoenlijke mensen dit soort volk uitpoept.
 
Uiteindelijk heeft hij wel meer bereikt dan iedereen op DBB, daarnaast is xyzyzx ook de rijkste DBB member met zijn 1.7miljoen op de bank, hij geeft dus echt geen **** wat jij over hem denkt ruud. Jij zal wss nooit in je leven 1.7miljoen op de bank hebben en hij heeft het op 23 jarig leeftijd.

Maak je geen illusies dat je iets echt bezit. Je bezit letterlijk niks in deze wereld, Lenerd. Ook je eigen lichaam niet. Al heb je 10 miljard op je bank staan, dan kun je nog volgend jaar sterven aan een simpele infectie. Besteed je leven maar om deze wereld een klein stukje beter te maken, om je in te zetten voor dieren ofzo. Een echte missie, ipv de zinloze dorst naar materieel bezit en illusionaire macht. Verdiep je eerst in de dood en daarna in het leven. Ik ben niet zo rijk als xyzyzx maar ik heb wel een beste reserve op de bank. Geld wat ik niet besteed aan dingen die ik niet nodig heb. Als ik niet op handen en voeten hoef te lopen bij de Aldi, ben ik tevreden. Weet dat je net als elk ander wezen gewoon stervende bent en de ene mens kan de ander wel een kneus noemen, hij is het zelf ook.

Ik weet best dat ik soms een triest geval ben maar als ik opleef, dan leef ik ook echt op. Om het leven te kennen in elke ademhaling, elke kop thee, elke bloem te zien en elk lijk te zien. Dat zijn de verborgen leringen van de dood.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Denk dat het uitbuiten van die volken in de geschiedenis er ook wel wat mee te maken heeft en dat je hersenen niet kunnen ontwikkelen met te weinig voedingsstoffen. Maar ik heb weinig kennis over dit onderwerp..

Er is een andere theorie die stelt dat gebruik van hersenen(aka education) genetisch gezien een verschuiving in IQ naar boven veroorzaakt.

Het cultureel probleem met autoriteit, samengroepen en raselitisme is trouwens terug te vinden in het verleden van Marokko.

Ben doodop dus moet beetje op mijn grammatica/spelling letten
 
Laatst bewerkt:
USA heeft ook een hoog IQ gemiddeld.. Waarom heb ik bij USA dan altijd 't gevoel dat 90% van de mensen in dat land achterlijk zijn wanneer ik ze zie op de televisie

omdat je laag IQ met religie relateert, en we vooral zenders van republikeinen op ons net krijgen?
 
Hij is nu moslim las ik ergens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven